Gå til innhold

Hadde barnevakt ikveld.. OG..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som passet sønnen min hadde da med 2 venninner. Jeg satt frem en skål chips på bordet og en kanne med saft.

 

Var borte 4 timer, og på den tida hadde de spist opp HELE chipsposen, en sjokolade jeg hadde under bordet og en pose med mandariner som lå på kjøkkenbenken!

 

Jeg synest det var litt frekt og ta det andre jeg ikke hadde satt frem?? Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, synes det heller var du som var kjip med å sette frem noe de kunne kose seg med, mens du var borte.

hvor mye fikk de da, for å sitte i 4 timer?

Skrevet

En kanne med saft??

Høres kjipt ut. Og de fikk vel gjerne en tjuekroning hver da eller?

 

Skrevet

Det var det jeg hadde i huset, jeg drikker ikke brus selv, så da var det vann saft eller melk.

 

Hun som satt fikk 150kr.

Skrevet

Synes de fortjente såpass fredagskos for å sitte barnevakt. Kanskje litt rart at de tok uten å ha blitt tilbudt, men synes vel mer det var gnitent av deg å ikke tilby dem mer. Synes du virkelig det er mye at tre jenter spiser opp en chipspose på 4 timer??? Kanskje tilby en grandis neste gang, de var sikkert sultne stakkars.

 

 

Skrevet

Å ta noe man ikke har blitt tilbudt er frekt, men akkurat her så synes jeg du var rimelig gnien!

En skål med potetgull og en kanne saft? VIRKELIG??

Skrevet

Du hadde da virkelig ikke kun chips og saft, tydeligvis hadde du både klementiner og sjokolade......

 

Synes absolutt du burde sette frem mer enn litt chips og saft. Når vi har barnevakt så sier vi alltid at hun må forsyne seg med det hun ønsker i både kjøleskap og kjøkkenskap. Kanskje hun som satt barnevakt hos deg sitter hos andre hvor det er vanlig. Jeg synes personlig at du var kjip med det du satte frem.

Skrevet

Enig i at du hadde vært litt gnien på hva du hadde satt fram.

 

Men det er allikevel ingen unnskyldning for å forskyne seg i andres hus. Muligens ungdommene hadde regnet med litt mer og var sultne (og kanskje litt misfornøyde med serveringa - og ville vise det) og derfor de forskynte seg. Men uansett ingen unnskyldning. Man tar ikke mat man ikke er har blitt tilbudt i andres hus.

Skrevet

Skal man kjøpe inn i bøtter og spann fordi en barnevakt skal spise seg trillrundt + få benger??

Skrevet

hadde ikke noe i huset? Du visste da vel at du skulle ha barnevakt?

Kjipejonas!

Skrevet

Å ha en skål med litt sjokolade, en med chips og eller frukt fremme + brus er da ikke å kjøpe i bøtter å spann....det er vanlig høflighet.

 

Vi har ofte en pizza som vi gir beskjed om at barnevakten bare må lage seg hvis hun ønsker.... i tillegg til snop og chips.

Skrevet

Syns også at du kunne ha slenkt på en ekstra 50 lapp ...4 timer for 150 kr??? Du burde da ha kunnet gi henne en 200 lapp, ivertfall med tanke på den kjiipe bevertningen du gav dem..

Skrevet

37,50 i timer for å være barnevakt?? du er ikke raus iallefall, er ikke ungene dine mere verdt?

jeg skal nesten vedde på at de kommer ikke til å sitte barnevakt for deg noe mere i allefall....

 

og ellers er det du som er kjip.....de gikk jo ikke i skapene, det lå jo forsåvidt fremme....

Skrevet

Jeg har tydligvis et annet syn på ting en hva dere har. Jeg tar utgangspunktet i hva jeg fikk da jeg satt barnevakt selv for ca 1-2 år siden.

 

HI

Skrevet

Selv om noen var kjipen mot deg da du satt barnevakt så er det ingenting i veien for at du er litt rausere

Skrevet

wææææ......

Jeg hadde en forhånds "dagdrøm" om at jeg leste at noen kom til å klage på at banresitteren hadde spist opp all chipsen før i kveld.... Hmmm, dette var sprøtt....

Skrevet

TROLL!

 

For det første nekter jeg å tro at du faktisk syns det er feil at barnevakten og hennes venninner tar ting som ligger fremme, og altså IKKE i skapet.

 

For det andre kan jeg ikke fatte og begripe at du kan være så ufattelig gjerrig. Shame.

Skrevet

Ler meg skakk her over at hi ikke vil innse at hun er fantastisk gnien. Tenk og være snurt over at barnevaktene spiste en pose chips, en sjokolade og noen mandariner..Og betalingen 37,50 kr i timen. Hadde aldri i verden giddet og sitte barnevakt for deg...Og noe sier meg at de ikke gidder og sitte barnevakt hos deg igjen heller..

 

Det er normalt og kjøpe pizza/taco, litt snop, chips og brus ved siden av. Og jeg hadde i vertfall gitt jenta mer enn 150 kr. 200-250 kr burde du ivertfall greid og hoste opp. Du bør faktisk være flau!!!

 

 

Skrevet

Hvis hun skjønte at det var 150 kroner å få for jobben er det ikke rart at hun spiste seg mett mens hun var der....

Skrevet

Husker når jeg brukte å sitte barnevakt når jeg var yngere. Da fikk jeg alltid 1 pizza, brus, potetgull og smågodt. Mangla ingenting! :-) Synes du er ganske kjip HI, og du underbetaler barnevakten din......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...