Gå til innhold

Bf vil ha med seg gutten til syden i en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ØNSKE mine barn hadde en far som stilte opp for dem, og ville ta dem med på en sydentur!!

Her har vi ikke sett snurten eller hørt fra barnefar på 1,5 år!!!

Tenk så fint for gutten din å få en uke med sol, is og bading nå på denne tiden av året!

Jeg hadde sendt barnet avgårde med god samvittighet! Kos deg med alenetid i mens, en uke går raskt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leste hvem som skulle være med på turen, og leser at han har vanlig samvær med faren sin, så vil jeg si LA GUTTEN DRA og kose seg masse!

Hilsen meg som var motvillig ;-)

Skrevet

Ok, trodde det var HI siden hun skrev som HI, sorry ;)

Skrevet

til HI

Du kan vel ikke mene at hvis de drar til syden en uke nå, så får far mindre ferie samme med barnet neste år?????

Det er vel hans lille barn også..

Skrevet

Hvis du er sikker på at pappan tar godt vare på barnet (ikke går ut og drikker seg drita eller ikke passer på gutten) Og du har pass til han så syntes jeg du skal si ja.

Gutten vil sikkert ha godt av å komme i varmere vær en tid, og det vil være god tid for pappa og barn sammen.

Om pappan har en NY kjæreste som skal med, altså en som ikke barnet kjenner fra før så vile jeg sagt nei. Men han har vel ikke lyst å ha med sønnen på kjærlighetsferie så tenker at det er vel ikke noe sånt.

At du ahr fått så kort varsel har sikkert med at far har fått uventet fri en uke eller noe slikt da. Det er jo flott at han vil tilbringe tid med sønnen.

Og om du sender han ed skal du ikke trekke en uke fra i sommer for det (om det ikke er det far ønsker)

Skrevet

Kalender? Er du seriøs? Skal ikke gutten få reise med pappaen sin fordi mamma har laget kalender? Hvor egoistisk er ikke det?

Om han skal reise avhenger vel mest av forholdet til faren. Om han er trygg i helgesamværet takler han nok en uke.

At han ikke vil huske en uke på mallorca som voksen betyr ikke at han ikke vil ha glede av det.

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å la han reise hvis han ikke er vant til å være borte fra deg. Men det er ut ifra min situasjon og erfaring, og ikke din. Dere har sikkert et helt annet utgangspunkt.

Men når det gjelder å trekke den uka fra sommeren, synes jeg du er litt smålig.

Skrevet

Er ikke det at jeg hadde bestemt meg for og trekke i fra sommer ukene, lurte bare på om det var et alternativ, ikke dermed bestemt at jeg skulle gjøre det.

Skrevet

Nevner det igjen, faren har vanlig samvær med gutten, så det er ikke uvant for han og omgås pappaen sin.

Skrevet

Hvis sønnen din har et godt og nært forhold til pappan sin ville jeg gjort det. Tenk så heldig han er, ja begge to egentlig, for å tilbringe en uke sammen i sol og varme.

Klart det er kort varsel, men så har nok din eks kommet over en billig tur og har lyst å ha med seg gutten sin også. Du er heldig du, mange fedre der ute som ikke ønsker å ta med seg barna på tur når de ikke bor sammen med barna lenger.

Og for all del, har de to et godt forhold....ikke vurder engang å "trekke fra" en uke fra neste sommers ferie. Det er da ikke en arbeidsplass med ferieuker vi snakker om, men forholdet mellom far og sønn...

Skrevet

Hææ?

Må du gi deg, slutt med denne hønemor-tendensen og la guttongen dra! Hadde du måtte konferere med bf om du plutselig hadde funnet en billig sydentur du og din familie skulle på?

Å trekke fra ferien er bare råttent gjort. Glem det.

La ungen dra, så får du tatt julevasken, julebaksten, julehandlinga osv i ro og mak.

Guttongen og pappan kommer til å få det kljempekoselig!

Skrevet

Har snakka med bf nå og bestemt at han skal få dra. Og jeg skal IKKE trekke den uken fra sommer samværet, var som sagt kun et spørsmål ikke dermed sagt at jeg skulle gjøre det, lurte bare på hva som var vanlig og gjøre i slike tilfeller. Selfølgelig unner jeg gutten min kvalitetstid sammen med pappaen sin! Var som sagt kun den korte varselen som kom litt brått på. Gleder meg til å fortelle gutten i morgen tilig at han skal få bli med pappa, onkel og søskenbarnet sitt til sol og varme :)

Skrevet

Så deilig for far og sønn:-) Kanskje også for mor med litt fri før jul?

Skrevet

Helt utrolig egoistisk tankegang du har!

Skrevet

Så bra, Litle miss Candy :)

Håper du også finner på noe kjekt den uka far og sønn er i syden :)

Forresten kom jeg til å tenke på et utrykk etter å ha lest de mer eller mindre nyttige svarene du har fått i løpet av diskusjonen; Damned if you do, damned if you don't ;)

Ha en fortsatt nydelig kveld, tenk så glad lillegutt blir når du forteller nyheten i morgen :D

Skrevet

hvordan vet dere at han blir glad? det kan ikke dere vite. legge klart følelsene hos et barn, er feil! kanskje barnet ikke vil!

Skrevet

Hvem F*** er det du påstår har en egoistiskt tankegang? Meg? I såfall hvorfor?

Skrevet

De kommer sikkert til å kose seg masse :)

Skrevet

DEG ja, HI !

For at du i det hele tatt må ta en diskusjon på om pappan kan ta med SØNNEN sin på ferie ! ! !

skulle vært omvendt, da tenker jeg frøken alenemor hadde flydd i flint!

Skrevet

Håper du ikke tar deg nær av idiotiske kommentarer her!

Det må da være lov å spørre om råd her inne! er det ikke derfor vi sitter her alle sammen! Du har tat et gjennomtenkt valg! Tipper det blir bra for alle parter!

Klem =)

Skrevet

Slapp av litt da di bittre kjærring..Viss du leser hoved innlegget mitt og svarene mine ned på siden her så har ikke jeg et problem med at faren vil ha med seg gutten på ferie! Tvert i mot. Var kun det at det kom på litt kort varsel.

Skrevet

du har jo tydeligvis et problemd at han skal dra, når du bruker "kort varsel" som en unnskyldning! Og hvor gammel er du egentlig? Du oppfører deg som en 14åring! trur barnet ditt har GODT av å komme vekk fra deg!! Flinke barnefar som ser signalene på ei rar alenemor!

Skrevet

Ha ha, 21:57, selvfølgelig har MOR, som har bodd mer sammen med og er nærmere knyttet til barnet sitt, ingen som helst plikt til å spørre far om å få ta med sitt eget barn til syden. Kan ikke sammenlignes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...