Gå til innhold

Hvor mange fingre bruker mannen inni dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er interessant jeg, kjekt å høre hva andre liker og ikke liker

Kan ikke dere damer heller være litt hyggeligere, er lov å være enig om å være uenig :-)

Jeg liker å bli fistet eller fiste meg selv, er det galt av meg ??

Bare spør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha tror jeg å :P mye menn her fortiden. som bryr seg om fisting og hvor mange fingre damene her blir fingret med :P

Skrevet

jeg er singel har ikke mann og har ikke hatt vanlig "sex" på lenge

Jeg har ikke klart å få alle fingrene inni men 3-4 klarer jeg, synes faktisk det er veldig godt.

Tuva

Skrevet

æsj så ekkelt, har dere ikke noe bedre å diskutere

Skrevet

MANNEN bruker overhode ingen fingre inni meg, ellers takk. Min kjære derimot bruker alt fra en til tre, såvidt jeg vet.

Skrevet

Stort sett to, fyi. Men jo, har vel vært oppe i tre. Trur jeg.

Skrevet

haha fy søren for noen ekle mennesker det finnes her.

hvor kom den fra liksom??? haha

herregud.

Skrevet

Ha, ha ha- herregud for en bra kommentar- dagens! Takk

Skrevet

Sa jeg noe galt? Har ikke jeg lov til å delta i debatten? Jeg kan informere om hvor mange fingre mannen jeg ikke har bruker på meg, men jeg kan ikke informere om hvor mange jeg bruker på kvinnen jeg elsker? Den ser jeg ikke helt. Er jeg ekkel fordi jeg er bifil? Er jeg ekkel fordi jeg ikke liker knyttnever inni meg? Forklar. Vennligst.

Skrevet

LoveDove

Ikke bry deg om de idiotene som svarer slikt, de er nok sikkert bare misunnelige . Stå på og kos deg

Skrevet

Jeg ler så jeg griner! For en helt utrolig tråd! :-D

Skrevet

hahahah, ler godt her, ho der med hele hodet stappet inn, hehehehe ;))

Nei her her 2 til 5 fingre.... Har prøvd fisting, kommer til halve hånden, men da får jeg vondt, må invistere i en varmende glidemiddel å prøve på igjen :P hehe

Skrevet

Jeg er så snerpete at jeg rapporterte det innlegget fra anonym kl. 20:09 jeg da ;) homofobi og personangrep er jeg fint lite fan av, må jeg innrømme.

Gapskratta av et par av innleggene her. Hele hodet? Hender og føtter? Svette treningsføtter? Matoppskrift? Nei, her var det mye priceless :D

Skrevet

20:36 - takker. :D Kan ikke påstå at jeg blir nevneverdig fornærma. Mer fascinert av hvor trangsynte folk kan bli. :P

Skrevet

Men pus da... Ingen grunn til å bli så sinna. :P

Men jo, mye kreative forslag her. Likte matoppskriften. :P

Skrevet

Ekke snakk om å bli sinna, er bare snakk om å ha en grense for hva man tolererer ;)

Skrevet

Homofobi? Personen refererer vel til tråden som helhet antar jeg? Dere er nok hårsåre frøkener.

Skrevet

17:29: Haha. Nå lo jeg godt her:-)

Skrevet

HERREGUUUUUUD!!!!! DET ER DET VÆRSTE JEG HAR SETT I HEEELE MITT LIV!!!!!!!!!! SNAKK OM SPRENGT MUS!!! FY FAEN!!!! ÆÆÆÆSJ!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...