Gå til innhold

Hvor mange fingre bruker mannen inni dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har kraftige hender/fingre, så her holder det med to. Ikke noe fisting her i gården ;)

Skrevet

Alt fra 1 til hele hånda, alt ettersom hva vi har lyst til. Hvorfor lurer du på det?

Skrevet

Ikke fingerene her i gården, men gjerne begge føttene samtidig. Pleier å gjøre det etter han har vært ute å jogge. Da er han gjerne litt klam og svett på føttene, og bena sklir lettere inn. Ohhhyeaahh!!!

Skrevet

varierer mellom 2-4 tenker jeg

Synes det er deilig å bli fingret, bare ligge der å nyte

Skrevet

Alle har sin smak, men jeg elsker å bli fistet, bruker bare mye glidemiddel :-) så det er den ultimate kosingen for meg, da kommer jeg som en foss igjen igjen og igjen.

Skrevet

Alt etter humør her i gården.. 2-4, enda ikke nådd "fisting".. Men hvem vet.

Skrevet

Fingre? Han bruker da både hendene og føttene!

Trodde det var normalt jeg!!

Skrevet

til 17:19

Bare bruk god tid og mye glidemiddel så vil du/dere få det til

for meg er det maksimal nytelse

Lykke til

Skrevet

Tror ikke han hadde greid å "fiste" meg. Iallefall ikke uten at det ville gjort fryktelig vondt! Han bruker vel mellom 1-3..

Skrevet

Ikke mer???? Nei vettu hva, det er ikke godt nok! Her i huset stapper han hele huet inn! Det beste er når han sitter og jeg trer meg over hodet hans og roterer rundt. MmmmM

Skrevet

17.29

hehehe.....den var bra. Flirer så tårene spretter:)

Skrevet

Typen min har ikke noe problem med å få inn 4 fingre når jeg er skikkelig kåt. Og han kjenner musa godt med "kølla" som du sier etterpå. Dette handler mer om å bruke musklene innvendig. Skjeden tilpasser seg utrolig godt, og har aldri fått klager på at jeg har vært for vid enda.

Skrevet

Avsporing?? Gud bedre jeg er nysgjerrig på hva som sto i det innlegget, en matoppskrift?

Skrevet

17:53

Ja, det betyr det.

Her holder det med to fingrer gitt!

Skrevet

Jeg personlig har prøvet fisting, men jeg synes det var litt heavy, Men tre 4 fingre liker jeg :-)

Synes forøvrig andre skal spare seg for å si at det og det er rett. Alle må få lov å like det de selv har lyst .

Nyt sexlivet jenter :-)

Skrevet

Eg tror eg ler meg ihjel, hvilken interesse har HI av å vite sånn??

Skrevet

herregud, for en tråd!

18.22, jeg tror nok grunnen er at det er en mann som har skrevet innlegget og sitter og runker til alle svarene jeg. PIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...