Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #26 Skrevet 25. november 2010 Hmm... Det var da også en påstand.. Og de fleste også du... Det blir vel litt som å si at alle økonomer hadde god økonomi da de var barn - eller dårlig og dermed ville bli økonomer så de fikk bedre kontroll på økonomien som voksne.. Og kan du gi meg en kilde??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #27 Skrevet 25. november 2010 At de gjør en kjempejobb, men kjemper med ryggen mot veggen på grunn av arbeidspress og at udugelige foreldre utsetter barna sine for mediedekning og går ut med sin virkelighetsfjerne versjon av sannheten uten at barnevernstjenesten kan ta til motmæle....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #28 Skrevet 25. november 2010 Hvis du tar en jobb i barnevernet for å hjelpe andre så vil alle de barna som man ikke klarer å hjelpe, eller redde ødelegge deg. Vi jobber med så skadde barn at det er umulig å bare oppleve suksesshistorier. Og hvis målet ditt er mørket om å hjelpe vil barnas nederlag oppleves som dine nederlag. Det samme gjelder f eks innen rusomsorg. Rart at skole og arbeidsgiver ikke har plukket av deg den der hjelper-trangen ennå,tror ikke du holder lenge i jobben...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #29 Skrevet 25. november 2010 min mening er at man har en hjelpe-trang når man tar denne utdanningen! klart man ikke kan redde alle,men man har gode historier også,er disse jeg lever lenge på jeg har holdt ut en god stund du,og kommer til å holde ut leeeenge,du kjenne ikke meg så ikke kom med sånne utsagn! folk er forskjellige! hvorfor tok du utdanning innen barnevern da? sånn i utgangspunktet? om det ikke er for å prøve å hjelpe de som trenger det,så skjønner jeg ikke hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #30 Skrevet 25. november 2010 Det gjorde de da på Brennpunkt her for noen uker siden og jeg ble ikke veldig imponert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå