Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #26 Skrevet 25. november 2010 Nei, det koster selvsagt ikke så mye. Men hva vil skje da? Vi ønsker ikke å "ødelegge" noe for den lille jenta. Mannen min kan som sagt ikke være der i hverdagen, men han ønsker jo at jenta skal vite at han er der. Det hadde vært så mye enklere med litt samarbeidsvilje fra moren
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #27 Skrevet 25. november 2010 På hvilken måte ødelegger dere noe for jenta?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #28 Skrevet 25. november 2010 Man får IKKE noe ekstra dersom far er ukjent.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #29 Skrevet 25. november 2010 Som jeg skrev tidligere så var det selvfølgelig en stor feil fra hans side, det at han reiste før alt var i orden. Men gjort er gjort og han kan ikke gå tilbake i tid for å forandre på det. Dama påstår at hun ikke får noe som helst penger fra staten, men det tror vi ikke noe på for det er jo sikkert grunnen til at hun førte opp far som ukjent. Ja, vi bør vel kontakte ambassaden for å spørre om hvordan vi kan gå frem.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #30 Skrevet 25. november 2010 Jeg vet ikke jeg:) Ser for meg at moren blir straffet økonomisk eller noe sånt, at de blir kastet ut fra leiligheten eller ett eller annet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #31 Skrevet 25. november 2010 Jeg tror kanskje de får det i england skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #32 Skrevet 30. november 2010 Jeg tror nok ikke at mannen din vil straffe barnet på noe måte. Det er rett at han ikke kan se henne på hverdagsbasis, men han kan jo ha henne i ferier og komme på helgebesøk i England der han har jenten, evt ringe og snakke med henne itlf av og til. Selv har jeg en far fratidligere som har valgt å flytte utenlands og våres barn blir hentet og levert mest av ham siden han var den som flyttet. Som jeg nevnte tidligere, jeg har en engelsk mann, han sier at selv i england får de ikke noe ekstra fordi far er satt som ukjent. Systemet stort sett på stønader er ganske likt her sier han. (som jeg nevnte har vi hver vår fra før, og min mann går igjennom det samme med sin ex. Noen mødre vet ikke hva som er best for barnet sitt. Desverre. Men jeg mener at jeg ville sagt det jeg sa forrige innlegg, si til henne at om hun ønsker penger fra din mann, må hun bevise at han er faren. Tenk heller på følgende; om hun har satt far som ukjent, hvor mange menn er det der ute hun lurer med samme hun lurer din mann. Og om hun får pengene under bordet i en konvolutt, vil hun jo da få mange penger registrert. Vet selv fra når jeg var enslig forsørger at det var en god del stønader du kan søke om å få, og jeg tror nok at din mann gjerne ikke er den eneste hun lurer penger fra. Desverre. Det er tross alt pengene som lokker mest ja... Om du skjønner hva jeg mener. Uansett lykke til. PS en advokat sitt navn kan du få av meg om du vil, kommer jo gjerne an på hvor i landet du bor da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå