Gå til innhold

Statusrapport!


Vinterbarn og høstbarn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha, så spennende! Er det modningsrier du har om natta da?

 

Her skjer det lite! Har fått hodepine og litt høyere blodtrykk, så vi blir fulgt opp pga av det. Også har jeg blitt skikkelig sur. God gammeldags sur rett og slett, så jeg vil helst være i fred. Så det er nok noen hormoner i sving her i gården ;-)

 

Lykke til når det skulle skje noe mer! Jeg håper det drøyer til januar for min del værtfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble desemberbaby på meg gitt.. Riene startet kl 7 på ons morgen, og kl 18:26 var hun ute. (Altså 29/12) TØFF og vond fødsel, hun hadde nemlig nesa i sky og ble dermed sittende fast å stange i skambenet. Til sist måtte hun bli tatt ut med vakuum, og jeg måtte klippes..

 

Selvfølgelig verdt det da hun var ute :);)

 

Nå er jeg spent på hvordan det går med deg!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! GRATULERER MED JENTA!! :-D

 

Nå har jeg også født! :-D Ei lita jente! :-D

 

Her startet riene 02:30 natt til 1 januar. De var jevne og moderat kraftige helt fram til kvelden. Så dabbet de av... Det var kjedelig... Men så gikk slimproppen litt før midnatt, og da tok riene seg opp igjen. Så da var det nok ei natt med rier. De var også jevne og moderat kraftige. Derfor dro vi inn for sjekk i 06tiden søndag morgen. Da hadde jeg holdt på med rier i 27 timer hjemme og ville sjekke om jeg hadde åpning og var moden. Jeg hadde da 1-2 cm åpning og ble sendt hjem. Da var jeg så sliten at jeg grein av skuffelse i heisen ned på sykehuset ;)

Men... da vi kom hjem satte det virkelig i gang! Så da var vi tilbake på sykehuset 10:30 med 9 cm åpning! Og jenta var ute 13:30! Så da gikk det virkelig fort på slutten :-D Ble nesten vakuum på meg også. Fostervannet var misfarget, så vi måtte fra ABC til vanlig føde på slutten. Der sto legen klar med sugekoppen for å hjelpe til å få ungen ut. Da trykket jeg til med noen krefter jeg ikke aner hvor kom ifra, og jenta var ute på 15 minutt :)

 

Ahh! Godt å høre at det gikk bra med dere også. Og godt å være ferdig og ha en frisk unge i armene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...