Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #26 Skrevet 21. november 2010 Jeg fikk en følelse av at du er fra Stavanger eller området rundt der. Du bor i et byområde, men ikke så lang avstand til der du kan gå trilleturer og kose seg i fri natur. Du har litt grønne fingre og liker å ha pene planter i stuen din. Orkideene dine har du fått tilbake blomster på flere ganger. Du er glad i mennesker og har en jobb der du treffer andre mennesker. Ikke nødvendigvis en typisk omsorgsjobb, men en jobb der du treffer mange. Du foretrekker hunder fremfor katter. Da du var lita hadde du undulat eller noen i nær familie hadde det. Det var litt av det jeg fikk opp. Stemmer noe av det ja? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #28 Skrevet 21. november 2010 Om du ikke er sikker på hvem du selv er så burde du kanskje snakke med en psykolog?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #29 Skrevet 21. november 2010 Du bor i Bergen men kommer fra bygda, har samboer og er jordmor. Det er hvertfall den mammaen til Matheo som jeg kjenner til
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #30 Skrevet 21. november 2010 Du er mamman til Matheo. Det står jo i overskriften. Den er du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå