Gå til innhold

Jeg er mamma til Matheo - hvem er jeg??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen av 20 årene - muligens yngre.

Har ikke høyskole/universitetsutdannelse.

Skrevet

du fikk barn tidlig i 30-årene, bor ved storby, har husdyr og tre-årig utdannelse:)

Skrevet

Bor litt utenfor storby, har 3-årig utdannelse. Det andre var feil.

Skrevet

Jeg tror du prøver å være en typisk perfekt mor, ha huset ryddig til enhver tid, spiser mye grønnsaker og er sund i matveien.interessert i interiør

Skrevet

Du bor på et lite sted, har samboer, du har ett barn fra tidl. forhold og du jobber i barnehage

Skrevet

Matheo synes jeg er et jålete og lite fint guttenavn, så selv om du har utdannelse, så har du i alle fall elendig smak når det kommer til navn.

Skrevet

Dette kan vel stemme. Prøver, men får det ikke alltid til. Det andre er riktig.

Skrevet

Det er godt vi har forskjellig smak da. Det hadde vært utrolig kjedelig om alle het det samme.

Skrevet

Så utorlig unødvendig kommentar, annie 11:04.

Skrevet

Jeg tror du bor på et lite sted rett utenfor Drammen, har nylig kjøpt et hus og du har samboer. Er i begynnelsen av 30-årene, og fornavnet ditt starter på C.

Har jeg noe rett?

Skrevet

Muligens en unødvendig kommentar fra 11:04 - men en helt sannferdig en.

Skrevet

Det var selvfølgelig 10:54 som var en helt sannferdig kommentar.

Skrevet

Jeg kjenner bare en mamma til en Matheo, og hun er 25 år, og adoptert fra Sør-Amerika et sted. Så sønnen hennes er ganske mørk, og da passer navnet bra.

Skrevet

Du er 31 år, bor i et tettsted med under 10.000 inbyggere. Du har 3 år høyskoleutdannelse (det sier du jo selv) og liker eldre menn. Du har en sønn til.

Du har studert litt i USA. Her spiste du mye burger så du la på deg en del før du kom tilbake til norge.

Skrevet

Tenker du er forholdsvis ung mor med utenlandske aner.

Skrevet

Du er 33 år, har silikonpupper betalt av tidligere kjæreste, ikke sammen med barnefar, jobb på skole, skilte foreldre og du er pen og har vært sammen med halve hjembyen.

Skrevet

Det enesten som var rett er at jeg har samboer :-)

Skrevet

Alle tar feil! jeg har skilte foreldre, er det som er riktig av de siste innleggene. Hvor er alle de som "ser" er på dib? he he :-)

Dette var kjedelig.. ;-)

Skrevet

Mente selvfølgelig 10:54(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...