Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #26 Skrevet 21. november 2010 Så hvis mannen din hadde vært på tur i utlandet - du ringte ham og han lovte å ringe deg opp igjen - og han ikke gjorde det, hverken da han sa han skulle gjøre det eller senere - så hadde du ikke blitt sur? Du hadde ikke følt deg ignorert og dårlig behandla? DET syns jeg nesten er mer merkelig. Når samboeren til HI ikke har ringt henne på SÅ lenge, så er det et bevisst valg han har tatt. Han VET garantert at hun venter på telefon fra han, men han velger å ikke ringe. Utrolig merkelig oppførsel. Det er HAN som har et kommunikasjonsproblem her. Mannen min hadde blitt fly forbanna hvis jeg hadde gjort noe sånt mot ham.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #27 Skrevet 21. november 2010 Har du enda ikke hørt noe fra han? Mest sannsynlig har han bare glemt det og sovnet, men du har likevel lov til å bli sur! Jeg hadde sendt en melding til han, for LENGE siden, der han hadde skjønt at jeg var ganske irritert for at han ikke hadde ringt!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #28 Skrevet 21. november 2010 Tror ikke du ser poenget her jeg. Han skulle ringe meg tilbake etter et par timer i går. Da var kl 15.30. HAr ikke hørt et pip, og det synes jeg faktisk er respektløst overfor meg. Hva har alderen med dette å gjøre? Du tror vel kanskje jeg er 19 år eller noen? Jeg er 32. Det har med respekt for partneren sin å gjøre dette uansett om man er 17 eller 40, har ingenting med umodenhet å gjøre til dere som tror eller syns det!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #29 Skrevet 21. november 2010 Er SÅ takknemlig for at jeg ringer/tekster mannen min (og han meg) med GOD samvittighet når jeg vil UTEN å måtte føle meg som et masegrev!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2010 #30 Skrevet 21. november 2010 11.58 igjen her. Om mannen min ikke hadde ringt meg opp igjen som lovet, så hadde jo jeg ringt han opp igjen uten å være redd for å "mase". Så hadde jeg faktisk bare spurt om han hadde glemt at han skulle ringe meg, eller om han bare ikke gadd. Det er jo ikke vanskeligere enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå