Gå til innhold

samboer er bortreis...jeg ringte han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 5 timer siden, da var han opptatt på besøk til en kompis, han sa han skulle dra derfra om et par minutter og at han skulle ringe på meg om et par timer..Nå er det altså gått 5 timer og ikke hørt et pip. Hadde dere blitt sure? Eller hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt for å slippe å være bekymret for om det kan ha skjedd noe.

Skrevet

Nei..Har ikke lyst å ringe han fordi jeg vil ikke mase på han. Han er ei uke på tur med kompiser og da vil ikke jeg være den masete kjerringa hjemme. Hadde det skjedd noe så hadde noen ringt, så det bekymrer jeg meg ikke for

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur. Jeg vet selv hvor vanskelig/ kjedelig det er å få ringt samboeren når jeg er på tur og treffer venner. Hvertfall hvis det ikke er noe spess og han bare vil prate.

Skrevet

Ok..Jeg kjenner jeg er drit irritert nemelig, men mulig jeg er teit da:p

Skrevet

Jeg hadde vel også blitt ganske bekymret for å være ærlig. Hadde ihvertfall ringt en gang til. Skjønner han ikke det så vet jeg neimen ikke om han er helt riktig navla...

Skrevet

hvis du har behov for å prate om noe spes ville jeg ringt. Hvis det ikke er noe spesiellt, men at jeg bare ville prate hadde jeg sendt en sms med noe ala håper at du har det kjekt, husk å ringe meg når du får anledning :) Du er nå ikke masete bare fordi du ringer han. Han har det sikkert kjekt og de holder vel på med ett eller annet hele tiden, pleier å være slik når en er på tur :)

Skrevet

Jeg hadde nok sendt han en melding, hvor jeg hadde skrevet at jeg lurer på om alt er bra med deg mtp at du skulle ringt meg tilbake for leeenge siden.

Mannen min er også ganske sløv sånn, så tror det er en "manne-ting":)

Skrevet

jeg hadde ringt ham opp igjen. men i praksis ville dette aldri skjedd oss. han ringer ALLTID opp når han sier det. han reiser veldig mye med jobben, og holder alle telefonavtaler han har lovet. ringer alltid når han kommer frem, når han sitter på flyplassene under mellomlandingene osv.

han har det vel så morsomt at han ikke tenker på deg. fort gjort, egentlig.

og jeg hadde ikke blitt sur, kanskje irritert hvis det var noe viktig vi måtte snakke om etc.

Skrevet

Fortsatt ikke hørt et pip. Syns det er skikkelig dårlig gjort i grunnen. Han vet jeg er ganske sjalu og usikker pga av et tidligere forhold der det var mye utroskap og løgn fra a til å. Han vet det var tungt for meg å si at det var greit med guttetur til utlandet ei uke, selv om jeg sa det var greit. Da syns jeg faktisk han kunne sendt ei mld i det minste.

Men men, ser alle over her ikke ser noe galt i at han ikke ringte tilbake som han sa, så da er det vel bare jeg som overreagerer.

Takk for alle svar:)

Skrevet

DUST....I går overreagerte du...! NÅ burde du jo ha hørt noe!

Skrevet

Ja jeg burde så absolutt hørt noe nå. Regner med han ringer i løpet av dagen, men da er det nesten sånn at jeg vil være så barnslig å ikke ta tlf

Skrevet

Når han ikke har ringt tilbake enda bør du reagere synes jeg!! Er dette en fylletur til utlandet??

Skrevet

Jeg er selv en gutt, har jobbet på bar i mange år. Dere er naive. Dere aner jo ikke hvor mange som er utro der ute, og damene vet ikke om det engang.

Skrevet

Syns det var kjapt å reagere i går. Men jeg hadde nok sendt en mld. før jeg hadde lagt meg om jeg ikke hadde hørt noen innen den tid.

Å da hadde jeg hvertfall forventet et svar eller et ubesvart anrop når jeg hadde våknet i dag.

Skrevet

Ikke noe fylletur..Han er i England for å besøke venner og slektninger, men det blir jo helt klart turer på byen sikkert.

Hadde dere vært sure når han hadde ringt i dag?

Skrevet

Jeg er gressenke i helga og det har vært både fest på fredag og julebord med konsert i går. Jeg har fått mange meldinger og han har ringt både titt og ofte.

Her har vi det slik at vi ringer eller sender sms før vi går ut på byen og etter vi kommer hjem.

Kan ikke skjønne at det ikke skal være mulig å ta kontakt med den viktigste personen i ditt liv utenom barna når man er på fest.

Det tar jo bare noen minutter.

Det har litt med å være inkluderende synes jeg.. Men ok alle er jo ikke like men jeg hadde blitt sur om han hadde sagt at han skulle ringe i går og ikke gjorde det.

Skrevet

Det kan jo være en glipp, at han kanskje er stressa og glemte det. Hvis ikke han glemte men bare bestemte seg for å drite i å ringe opp igjen, så syns jeg det i hvert fall er veldig respektløst av ham.

Jeg syns på generelt grunnlag at man skal ringe opp igjen når man sier man skal gjøre det. Det gjelder både ovenfor kjærester, venninner, jobben, slektninger...

Nå har det uansett gått så lang tid at det ikke er tvil om at han ignorerer deg, tanken på å ta kontakt MÅ ha slått ham i løpet av alle disse timene.

Skrevet

Det er det jeg mener og, hadde det vært andre veien, så hadde jeg garantert ringt han opp uansett hvor artig jeg hadde hatt det. Ihvertfall ringt han før jeg hadde lagt meg, eller sendt mld hvis det hadde blitt veldig sent.

Jeg syns å det er respektløst som en over her nevner. Jeg er hans samboer og mor til hans barn, men likevel driter han i å ringe meg.. Føler meg ikke som særlig viktig hans liv nå altså..og sinnet blir bare verre og verre!

Skrevet

Forstår veldig godt at du føler det sånn.

Har du hørt noe fra ham enda?

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Er du redd for samboeren din?

Er det ikke bare å ringe om du er bekymret da? Om samboeren din blir sint fordi du ringer når han er på tur, så fortjener du bedre enn han altså.

Her om dagen ringte jeg mannen min syv ganger uten at han tok den, jeg var redd for at noe var skjedd, så jeg ringte og ringte. Tenkte ikke et sekund på at han ville bli irritert når han så at det var 7 ubesvarte anrop på telefonen. Er da helt normalt å kunne ringe sin kjære om det er noe, uten å tenke på at "ånei, han tror sikkert jeg er den masekjerringa bare fordi jeg ringer en gang til dagen".

Skrevet

Det er når jeg leser innlegg som det her at jeg får en følelse at noen lever i VELDIG umodne forhold.

Ikke rart det ikke går bra da.

Skrevet

11:58 her.

Det du skrev der, 12:01, var som jeg skulle sagt det selv.. Helt utrolig at det går an at folk gidder å være i et forhold der man ikke kan kommunisere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...