Gå til innhold

Å nei!! Har fått p-bot.. Har så dårlig råd at jeg gråter av frustrasjon nå. Kan jeg klage på bota??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At en billett kan blåse bort når man slamrer igjen døra er jo ikke akkurat noe nytt. Det er ditt ansvar å ta en kikk når døra er lukket og forsikre deg om at billetten er synlig. Her kommer du neppe noen vei. Sure penger, spesielt i juletida, men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joa, men her lå den faktisk synlig i frontruta, bare at den lå opp ned. Og billettnummeret står både foran og bak, så de skal kunne identifisere den billetten jeg scannet inn til dem, som den samme som lå opp ned i bilen.

 

Det stod faktisk på nettsiden at boten "fryses" under klagegangen - så kan jo håpe det tar noen måneder så vi kommer frampå igjen:) Ja, vet det er lurt å ha penger i bakhånd, men når jeg ikke har jobb, eller krav på noe som helst, og alle pengene våre går med kun til det som er 100% nødvendig så er det ikke så lett å spare opp noe ekstra.... Men dersom barnet trenger medisiner, så får det vel bli enda mer overtidsjobbing, evt låne penger av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:11 hvordan er jeg tilbakestående ? du må gjerne utdype det litt mer ?

Jeg forsøkte bare å hjelpe HI ved å fortelle om mine erfaringer. : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du leser på sidene til parkeringsklagenemda ville de avvist en klage som din. Men du kan jo alltids sende en forespørsel om å få utsatt boten til januar, eller klage og håpe at firmaet som kontrollerer er nådige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på deg her om dagen (en venninne av meg fikk bot da) og godt å høre at det løste seg:-)

 

God jul!!

 

11:52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei HI!!!

så flott at det ordnet seg!! : )

 

Hilsen meg som kom med forslag om hva man kan gjøre for å unnslippe bot! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...