Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 På tide kanskje etter fire unger? ;-)
Verbena Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Nei da! Vi trenger ikke bli voksne, selvom vi har født x unger og er x år. Min kjære oldefar brukte å si at man ikke var voksen før man drakk kaffe (uten melk/sukker) og det har jeg aldri tenkt å gjøre, så da blir jeg aldri voksen ;-P
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 HA! Visste det var noe som skurret! ;-) Drikker ikke kaffe jeg heller. Da trekker jeg tilbake overskriften, drit å bli 30 år og a fått 4 barn, jeg er IKKE voksen enda (og blir det nok aldri heller ;-)).
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Jeg har bestandig hørt det at "Man er ikke voksen før man tørr å innrømme at man er barnslig"! Men ahr du bursdag idag ettersom du nevner dette eller? ;
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Mmm.. nytt ti-år entres i dag ;-)
Verbena Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Regner med at du har bursdag, så gratulere med dagen 30år og 4barn, betyr jo at du har et hav av barnslige aktiviteter å ta av. Barna må jo ha noen som leder dem! Så du er definitivt ikke voksen, for vi skal aldri bli voksne! Det var det der med å innrømme at man er barnslig ja, men da har jeg vært voksen siden ungdomsskolen å det føler jeg blir litt drøyt.. Så nei, den hører vi ikke på!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Da får jeg gratulere deg så masse med tjueti-årsdagen din Alva!!!! Håper du får en kjempefin dag sammen med den fine familien din!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Gratulere med dagen Alva! Men kan du love meg å ikke bli nedlatende ovenfor oss som ikke er 30+, særlig siden du måtte trekke tilbake påstanden din om å være voksen? ;-) Nyt dagen og kos deg med barn og mann =D
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer med dagen!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2010 Ok da, jeg lover! ;-) Takk for gratulasjoner. Dere skjønner det at jeg har hatt litt 30-års krise/angst og derfor ikke synes det har vært noe stas med bursdager de siste årene når jeg jo bare har nærmet meg mer og mer det skumle 3-tallet. Men nå har jeg funnet ut hvor teit jeg har vært (er litt treg noen ganger), og at det bare er tull å ikke feire seg selv med dunder og brak, så da skal det deles med alle og feires i bøtter og spann hvert år heretter. Så det så! :-)
ellen-propellen Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer masse med dagen din i dag:-) Men er det så ille å være voksen da? Det spørs vel på hva man sammenlikner med? For min del er det helt greit å være voksen,ha jobb,bil,hus og voksne ting.Kunne spise dessert før middag:-P Bestemme over meg selv og familien min. Det er også helt greit at jeg ikke raver rundt i byen fredag og lørdag,helt kanon,spyr i bakgårdene og krabber inn i taxi hehe. Det er en tid for alt syns jeg,og det er egentlig en lykke å kunne slippe endel ting jeg drev med i ungdomstiden. Nå er jeg kommet så langt at det er gammel jeg ikke vil bli.Voksen er ett stort pluss å være;-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2010 Hehe... Er vel mest på spøk da ;-) Jeg ble vel for alvor voksen som 21 åring når mitt eldste barn ble født, de fleste blir vel voksen senest når de blir foreldre (mange før også så klart, og noen dessverre ikke da heller). Da tenker jeg jo på voken i den forstand du skriver, at man har ansvar, bil, hus osv. Rave rundt på byen og spy over alt var jeg ferdig med før jeg fylte 18 år *kremt*, er ikke helt min greie det der. Drikker alkohol da, men i begrensede mengder ;-) Er vel helst det at jeg på mange måter fortsatt føler meg som jeg "alltid" har gjort siden jeg rundet en 18-19 år. Ser jo at jeg er blitt mer moden og reflektert siden da, mer tålmodig og kankje vis også (lov til å håpe ;-)), og hr erfart mye på disse årene, men er så rart å møte på gamle klasekamerater og se at de ikke bare ser "store" ut, men skikkelig voksne også, med litt linjer i ansiktene osv. Det er bare så rart synes jeg, selv om det jo er det mest naturlige i verden. Vanskelig å forklare :-) Men takk for gratulasjon! :-)
pauline og knerten Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer med dagen din! Har lært mye av deg her inne, og det er det nok mange som har. Med 4 barn vet du nok mer om livet enn 30-åringer flest :-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer med dagen! Jeg ble også 30 i sommer, men føler meg virkelig gammel... Men det er nok pga bekkentrøbbelet som kom tilbake en god stund etter fødsel.... Er ikke moro å være"bare" 30 og føle seg som en 80-åring i kroppen Så kos deg med å være 30 år ung!! ;-))
Gjest Skrevet 17. november 2010 #16 Skrevet 17. november 2010 Jeg håper du var voksen allerede da du fikk førstemann? Jeg vet at du sikkert bare mente dette som en liten spøk i anledning "30-årskrisa", men likevel. Vi er småbarns foreldre, vi er voksne. Noen av oss er 30 og noen av oss vel så det. Er det så ille å være voksen? Nei! Er det ille å være 30? Nei, faktisk bedre enn å være 20-og-noe. Er vi 29 år og 13 mnd? Nei, vi er 30 og lykkelige. Jeg har faktisk aldri hatt det bedre med meg selv og livet mitt, helsa mi og utseende mitt. Velkommen skal du være, Alva.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2010 Takk for det! :-) Nei, du sier noe der. Har faktisk ikke vært så slank og veltrent som nå i løpet av hele 20-årene-rekken, og er mye mer rolig og trygg på meg selv enn for noen år siden. Voksen er nok ikke så ille, og som du skrev, jeg spøkte jo mest da ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. november 2010 #19 Skrevet 17. november 2010 Sexen blir ikke akkurat verre med åra den heller. Kos deg med 30-åra. De er faktisk ikke ille.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 17. november 2010 Hehe... Det var jo dagens Dopler *ler så jeg rister* Den gravalvorlige lektoren går rett på det eneste som betyr noe seg jeg ;-P Men, kjekt å høre at det bare er en vei å gå på dette området da, må bli super-fantastisk da jo ;-)
blond Skrevet 17. november 2010 #21 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer med dagen! Jeg ser at jeg er betydelig yngre enn deg, jeg har bare to unger!
♡ A & E ♡ Skrevet 17. november 2010 #22 Skrevet 17. november 2010 Gratulerer (prøver du å si at jeg liksom skal være voksen nå da... )
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. november 2010 Forfatter #24 Skrevet 17. november 2010 Nei, neri, så lenge du ikke drikker kaffe og ikke har innrømmet at du er barnslig, så er du absolutt ikke voksen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå