Gå til innhold

Kongvinger


mor.monsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har egentlig ikke det. Men vi kan jo sette opp en, hva med andre torsdag i mars? Altså om to uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. tordag i februar du mener? Som i 10.februar? Det passer for meg. Torsdag 3.feb passer også.

 

Tenker dere på kveld eller dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte på den 10 feks. For min del må det jo være ettermiddag, kveld siden jeg jobber. Mange som evt ikke jobber her da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke på tirsdager og torsdager. Den 10. feb kan ikke jeg på kvelden. Den 8.feb kan jeg på kvelden da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja eller evt uken etter, ser ikke ut som det er mange som har fått med seg i det siste at vi faktisk prøver å finne en dato, er ikke så mange på denne linken her!=/

 

Hva foreslår du?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger mæ jammen m innpå her je ;) Er Fra Nord-odal, venter mitt tredje barn. SKAL absolutt føde på vinger...fødte mine to gutter der og da må jenta mi fødes der oxo..om alt går sånn til. <3

 

Treff hørtes jo kjempe hyggelig ut!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissMamma, siden noen har hatt problemer med å skrive her har det vært ønsket at vi skal bruke babyverden istedet, er du der?

 

Hadde vært kjempekoslig med flere på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hva om vi lager en facebook gruppe? Lettere å diskutere der kanskje?? Jeg kan lage den, om dere vil være med. Kan kalle den Glåmdals mager eller noe??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt fraværende nå pga manglende nett.. Får håpe det oppe å går igjen nå::)

Har dere funnet en dato for treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...