Gå til innhold

Kongvinger


mor.monsen

Anbefalte innlegg

Har også tenkt å føde på Kongsvinger. Termin 21 juni, har født to barn der tidligere ;) Kjempekoselig fødeavd- Vi bor et stykke unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg kom til uke 14, og var på ultralyd og så et foster uten hjertelyd. Var innlagt på Kongsvinger sykehus for å fjerne fosteret. Og jeg er KJEMPEfornøyd med all hjelp og støtte vi fikk! Over all forventning. Alle tok veldig godt vare på meg, og vi hadde en sykepleier inne hos oss hele kvelden. Hadde aldri trodd at de hadde hatt tid til å bruke en sykepleier på en pasient en hel vakt, men det fikk vi. Kommer absolutt til å ville føde på kongsvinger neste gang jeg blir gravid.

 

Lykke til videre folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med på treff etter jul. Er 17+ 1 i dag og var på ultralyd, alt er bare bra her og blir en liten gutt. :)

 

Lykke til videre til deg over "anonym" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort akkurat det samme som anonym over..på Kongsvinger Jeg kom til uke 13 sist og ble lagt inn for utskrapning der. Alle leger og sykepleiere var helt fantastiske mot mannen min og meg. Supert sykehus!

 

Visste dere forresten at Kongsvinger sykehus er det sykeshuset i landet med færrest sykeshusinfeksjoner i året? :) Godt å vite!

 

Vi bør få til et treff! Kanskje vi skulle lagd en facebook gruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært fint!

 

Jeg er ikke så god på data men er det noen andre som ville tatt på seg oppdraget? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Med jeg å :)

Hvordan går det med dere?

Vært på UL, godt å se at alt var perfekt.. Blir ei lita prinsesse til her..Koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koslig å høre!

Det er alltid fint og få bekreftet at alt er i orden :)

Når er det du har termin?

 

Vi venter en liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koslig. Vi har 1 juni.

 

Har du gutt eller jente fra før, om det er greit jeg spørr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ikke så langt unna hverandre :)

Har ei jente fra før å..

Har dere begynt å kjøpe utstyr? Har begynt å kikke på vogn, men er så vanskelig... Altfor mye å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende da, det blir sikkert morsomt for henne og bli storesøster :) Vi har egentlig ikke begynt og kjøpe inn noe utstyr fordi vi skal få ganske mye. Svigerinnen min har akkurat fått barn så vi får arve en del fra de. Så trur det blir bilsete og vogn vi vil stå igjenn med som jeg veit nå da, har tenkt og arve vognen hennes visst jeg får plass i bilen, men får se. Har nemmelig så liten bil skjønner du, hehe.

 

Men har vært å tittet på vogner å det er jo så mye og velge mellom, smarte løsninger og alt! Så er vel bare å prøve å tenke litt fremmover, er jo kommet så mye man kan bytte ut på de og så gjøre de om til vogner/bilseter for større. Å de vokser jo så fort også.

 

Men vi er jo helt blanke på dette her, for er jo vår første, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

 

Jeg og har v'ært på ultralyd. Det er en gutt i min mage. Og jeg har ei jente på snart 3 år fra før. Dette blir spennende.

 

Hvor bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da får vi begge gutter, så artig!

 

Jeg veit hvor du bor(mailet jo med deg), men jeg bor på Skotterud.

 

Har du begynt og få mage da? Min er liten den:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du vet det :) Tenkte mest på resten av jentene i nærheten.

 

Jeg er veldi lite på dette formumet. Trives egentlig best på babyverdens juniforum. :)

 

Jeg har fått stooor mage. Men nå var jeg ganske rund fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fått så mye mage jeg da, men den kommer vel fortnok bare den virkelig setter igjang vil jeg tru:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...