Gå til innhold

til dere som er 1,64 høy....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er anomym 2250. Jeg måtte bruke str 38/40 da jeg var 56 kg.

Nå når jeg er 49 kg bruker jeg 36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 167 cm og veier 64kg nå etter mitt andre svangerskap. Gikk opp 30 kg, så har jo gått ned en del av det, men noe sitter. Veide 52 kg før mitt andre svangerskap. Er veldig fornøyd med vekta jeg har nå:)

Skrevet

Hadde vekta mi vært snill ville den vist litt mere tror jeg :) Folk er forskjellige vet du. Hadde jeg vært 64kg hadde jeg vært feit tror jeg, og jeg er 165cm.

Skrevet

Har ikke vært på vekten på en stund, men sist jeg sjekket var jeg 86 kg.

Ønsker meg ned igjen på 65 kg, hvor jeg følte meg vel, ikke for tynn, ikke for tykk, og med utrolig flotte former.

Skrevet

Herregud, jeg tør nesten ikke si det her inne, men...

jeg er 161 og 56 kilo. Jeg føler meg ikke noe lubben. Jeg er tynn. Litt muskler, men tynn altså.

Men dere andre er jo bare kjempemagre,. Er det DET som er normalt nå?

Skrevet

jeg er 165 og ser syk ut under 65 kg.. Trives best på 68-70.

Før jeg ble gravid var jeg derimot på slankern og 94 kg.. MEn målet er i hvertfall å ha en bmi under 30, og være fornøyd med meg selv..

Skrevet

161 og 61 kilo+- har bestandig hatt et snev av spiseforstyrrelse og har følt meg vel på 55-56 kilo....

jeg er av den typen som da er på grensa til å skrangle, og har nå begynt å jobbe for å akseptere meg selv som jeg er nå :) På 61 kilo er jeg helt normalvektig. Så nå trener jeg fast, og spiser sunt i ukene og usunt i helgene, og prøver å bli fornøyd der jeg er nå, har nemlig fått mange tilbakemeldinger på at det er nå folk synes jeg er flott :)

Skrevet

1.67 og veier 55kg. Helt passe for meg. Holdt meg under 60 kilo forrige graviditet, og håper å gjøre det igjen.

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier omkring 66 kg. Helt perfekt for meg:) Veide forresten 93 kg som høygravid, og det var tungt!

Skrevet

Hva andre som er like høye som en selv veier er jo utrolig lite representativt for hva man selv bør veie.

Vi er alle forskjellig bygd, vi er forskjellig trent, og fettet er fordelt ulikt.

Jeg er 1.59 og veier 53 kg, og er relativt godt trent, mens venninna mi, som er like høy som meg, veier atskillig mer enn meg, men ser fortsatt tynnere ut fordi hun er proposjonert annerledes.

• 2 uker senere...
Skrevet

1,63 høy og veier 52 kg, fornøyd med vekten:)

Skrevet

Jeg er 167 og veier rundt 80 kg. Føler meg ikke tjukk :-)

Har et par ekstra kilo pga svangerskapet nå. Til vanlig ligger jeg på 75.

Skrevet

167 og veier 53. Jeg er helt normal, hvertfall ikke spiseforstyrret!

Skrevet

163 cm høy og 48 kg

Skrevet

Ifølge denne tråden er jeg tydeligvis overvektig. Hm. Veldig mange veldig tynne her.

Skrevet

jeg er 165 og veier nå ca 64 kg :) er på slankern da, og har gått ned fra 66,7 de siste 3 ukene.

Er egentlig fornøyd med str min, jeg har bare litt for mye fett på magen, og siden det ikke går an med punktslanking så må hele jeg slankes.

Før lå jeg på rundt 53 kg og da så jeg bare radmager ut :-S Vil ligge på minimum 60 kg tenker jeg..

Glad for at jeg har litt pupper og lår!

Skrevet

Øy :P jeg er 1.64 og veier 60kg. Perfekt idealvekt i følge legen min værtfall. Bruker strl 36-38 og er værtfall ikke lubben.

Får'a være måte på :P

Skrevet

NÅ blir jeg provosert !!!!

Dere over her som kommer med kommentarer om at de som veier 47-49kg osv, at de lider av spiseforstyrrelser osv. Skjerp dere !!!!!!!

Etter jeg fikk min datter for 5 år siden så veide jeg 47 kg, og jeg er 163cm høy.

Folk kom med kommentarer om at:

-Du er alt for tynn!

-Du må legge på deg!

-Du har jo ikke rumpe!

-Du skal ikke slanke deg når du ammer!

-Hva er hemmeligheten din!

-Du er heldig ! osv...

-Det er farlig å være så tynn!

Men vet dere hvaa??? Hold kjeft!

Skal jeg si direkte til deg:

-Du er alt for tykk!

-Slank deg!

-Du har alt for stor rompe!

-Du skal ikke være overvektig.

-Det er farlig å være feit!

Jeg ble undervektig pga amming, jeg spiste som en hest, var tynn som en strek og hadde boobs Pamela hadde misunnt meg.

MEN det var sånn jeg var, babyen fikk det hun trengte og mere til. Hun lå godt over snittet på vekt og høyde.

Jeg la på meg i samarbeid med legen, sakte men sikkert. Nå har jeg fått et barn til, og nå veier jeg 55kg. Og er strålende fornøyd med kroppen min! Perfekt er den faktisk!

Hviken rett har dere til å bedømme de som er tynne?? OG de som er overvektige for den saks skyld! Pass på dere selv!

Det er like sårende å høre kommentarer om kroppen sin enten man er "for" tynn, eller "for" tykk....

ÅÅÅÅ så provosert jeg blir !!

Skrevet

Bare hyggelig :) Rart det er noe mann må lære voksne mennesker, de har sikkert ikke tenkt tanken før en gang. Og at en helsesøster kan si noe sånnt.... forkastelig !!

Hilsen hun provoserte over her.

Skrevet

jeg er 1.61 og veier 49-50kg..! Det grunnet lite matinntak- pga at jeg er ALT for opptatt med å være mamma og passe på at jenta min har det bra, aleine 24/7, og masse husarbeid! Så det så..! Haha..

Sleng meg full i drit dere som måtte ønske det.

Har fått beskjed fra lege om å spise mer.. Men tro meg, det er lite gøy å lage en middag for 1 person (som er beregnet for 2-4 personer,selv om det er TORO), når ei jente vil ha masse oppmerksomhet, støvet ligger på bordet etter 2minutter (ja, har støv på hjernen)

takk gud for ferdigmat i mikro!! :)

Men, det hender at det er perioder hvor jeg spiser som en hest, men har alt for høy forbrenning i kroppen min, som gjør at jeg ikke legger på meg...!

Enkelt og kort, for å si det sånn: du vet du er tynn, når legen kommenterer det!! Han kjenner oss altid igjenn på grunn av datteren min på 8mnd

Skrevet

Før jeg ble gravid lå jeg på en 62-64 kg og det var akkurat passe for meg.

Synes ikke det er noe mål å være så tynn.

Nå nærmer jeg med 70 bare en liten bit uti svangerskapet.

La på meg 25 kg sist, så blir spennende å se nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...