Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 er 1.65 høy, jeg veide 53 kg før jeg føda, etterpå har jeg ligget ca på 58-60. Du da?
Monajenten Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Er bare 163 cm da, men veier 57 kg. Målet er 53-54 kg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 64 veier jeg...gått opp ca. 6 kilo etter graviditeten...har en baby på 7 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 75 kg dessverre! Jobber med saken da!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 seriøst?? spiseforstyrrelser hele gjengen?? "normal vekt" (altså sundt gjennomsnitt) for en dame ellom 20- 25 på 165 cm skal være 60- 62kg, en på 160cm 58-60kg Hilsen helsesøster
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Jeg er 63 kg. Syns jeg er alt for tykk..Jobber med saken..eller PRØVER, men er alt for glad i kaker og snop:p
Gjest Moderator Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Slettet. Svar på slettet innlegg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Til helsesøster: undret litt på vekta til noen ja...følte meg ekstremt tykk plutselig!:S takk for korrekt info:) HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Så hyggelig sagt av ei helsesøster da.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 68kg på en god dag. Jobber med saken, la på meg 33kg da jeg gikk gravid og har 11 av de igjen å gå ned til utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #16 Skrevet 15. november 2010 Hadde jeg veid 60 - 62 hadde jeg sett skikkelig feit ut. 62 var det jeg veide som høygravid det svangerskapet jeg gikk opp mest. Man skal ikke bare se på tallene, men personen også. Hilsen anonym 22:09 på 46 kg
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #17 Skrevet 15. november 2010 Akkurat samme her. 62kg som høygravid. Jeg kunne nok vært noen kilo mer uten at det hadde skadet, men ser slank og ikke "beinete" ut. 22.08
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #19 Skrevet 15. november 2010 163 og veier 64,5kg 4 mnd etter fødsel. Målet er mellom 58 og 60 kg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #20 Skrevet 15. november 2010 Tviler på at du er helsesøster. Da hadde vel du visst at to personer med identisk høyde og vekt kan se helt forskjellig ut. Det har bl.a med hvordan kroppsfettet er fordelt og hvordan muskelmassen er. Jeg er 161cm og veier 49 kg. Da jeg veide 56 kg fikk jeg beskjed om at jeg var overvektig og i faresonen. (av helsepersonell). Helt til jeg gikk på vekten De regnet visst med at jeg veide 10-15 kg mer. En venninne av meg er 161 hun også og veier 13 kg mer enn meg. Hun er godt trent og veldig nøye med kosthold og ernæring. Når vi sammenlignet cm rundt midje, lår osv lå hun et par cm midre enn meg til tross for at hun veier 13 kg mer og er like høy SÅ det så.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #21 Skrevet 15. november 2010 Jeg er 164.. og veide 52 kg rett før jeg ble gravid.. Gikk opp 20 kg under graviditeten, altså til 72.. nå er jeg fra 53-54 og er fornøyd med at jeg iallefall er 2 kg mer enn før
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #22 Skrevet 15. november 2010 163 og veier 62 til vanlig. Da spiser jeg det jeg vil og holder vekta. Går jeg under 60 ser jeg syk og skranglete ut. Bruker str 36/small i klær. Gikk opp 20 kg forrige svangerskap, samme i dette. Vår tilbake på 62 kg men med helt annen kropp (slankere) på ca fire måneder. Spennende å se hva som skjer denne gang:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #23 Skrevet 15. november 2010 er 163, og 64 kg, kunne sikkert veid mindre, men fornøyd slik jeg er nå.. bruker str xs i vanlige butikker og S på butikker som Only, lene V, bikbok hadde eg vært 48kg hadde eg knapt vært et vandrende skjelett.. så tror nok det er noen oppi her som har en veldig "snill" vekt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #24 Skrevet 15. november 2010 jeg er 1,64 og 69 kg, men holder på å slanke meg. Har fått 2 barn på 2 år og lå på meg 25 kg i begge svangerskapene. Var 64 kg før jeg fikk nr 1 og var da helt normal vektig, verken tykk eller tynn. Gått ned 4 kg på 3 uker så det går rett vei=)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #25 Skrevet 15. november 2010 163 og veier 61-62. Vil ned til 56-57. Men føler at jeg er normal nå altså,er ikke feit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå