Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Ser det er flere fra Hadeland i Oppland-tråden så da må jeg jo finne ut hvor mange hadelendinger det er her:) Siden jeg er gravid og det ikke er kjent ennå vil jeg ikke ut med navn ennå. Jeg er 36 år og bor på Gran. Hvor gammel er du og hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Dytter jeg også Vi er vel flere enn to her???
Sandra_85 Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 25 fra Jaren her, har termin på fredag Signerer med nick jeg, synes det er greit at dere vet hvem jeg er
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Så spennende da Sandra, tenker du er utålmodig nå? Vet dere hva det blir?
Sandra_85 Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Begynner å bli ganske utolmodig ja. Vi har faktisk begynt å kjede oss litt om dagen fordi vi bare går og venter!! Ja, det blir ei jente Hvem er du/dere??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #13 Skrevet 16. november 2010 Vi bor på gran, er 36 år og er gravid med barn nr 2. Er bare 8 uker på vei derfor vil jeg ikke avsløre hvem jeg er ennå Har fortalt det til to venninner, ingen andre som vet noe ennå. Tenkte vi skulle vente en stund til før vi forteller. Er det første barnet deres?
Sandra_85 Skrevet 16. november 2010 #14 Skrevet 16. november 2010 Ja, dette er første barnet vårt. Har i tillegg en hund. Skjønne godt at du ikke vil røpe hvem du er når det er så tidlig. Hvor gammel er den førstefødte? Er formen bra så langt?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #15 Skrevet 16. november 2010 Blir spennende å se hva hunden sier da, får håpe han ikke blir sjalu. Den førstefødte er 5 mnd så her går det fort i svingene:) Formen er kjempe fin, håper den forsetter med det. Var i kjempe form med første også. Hvordan har formen din vært?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #16 Skrevet 16. november 2010 kanskje vi skulle ha et Hadelandtreff!! ) Hadde vært morro ) Vi kan treffes på kafè på Gran feks. Hilsen hu fra Grua.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #17 Skrevet 16. november 2010 Ja det hadde vært koselig:) har du barn eller/og er du gravid? Hilsen hu fra Gran
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #18 Skrevet 16. november 2010 jeg har 2 barn ) Du var gravid? ikke barn? Grua
Sandra_85 Skrevet 16. november 2010 #19 Skrevet 16. november 2010 Synes vi absolutt burde ha et treff herover, det må jo være en del av oss inne her fra Hadeland. Jeg er med, men vet ikke om jeg rekker det mens jeg er gravid da;) Formen min har vært kjempefin hele tiden det, ikke vært dårlig en eneste dag. Jobbet 100 % helt til det var igjen to uker, gikk da ned til 50 %. Ja, vi er spente på hvordan hunden tar dette vi også, men håper så klart at det skal gå bra. 5 mnd bare ja, skal si dere henger i da:) Men er kanskje like greit med to tette også. Når har dere termin?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #20 Skrevet 17. november 2010 Et hadelandstreff hadde vært moro!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #21 Skrevet 17. november 2010 Grua Jeg har et barn på 5 mnd og er gravid med nr 2 nå Det ble litt tett, men de vil nok få masse glede av hverandre ja.. Jeg er med på et treff, men ikke riktig ennå, vet ikke når vi har tenkt å fortelle nyheten, men blir vel ikke så lenge til. Jeg har termin 3 juli Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #22 Skrevet 17. november 2010 Jeg er ikke gravid og har ingen planer om å bli det heller, hehe. Jeg har 2 tette, 14 mnd mellom mine, eldste er snart 3,5 år. Jeg er klar til å treffes når som helst jeg ) Grua
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #23 Skrevet 17. november 2010 Jenter! Jeg roper helt fra Tønsberg området. Jeg og mannen har luktet på hadeland området, Men vi vet ingenting om området. Har tre barn, eldste er 10, hvordan er skolene der? Så på et hus på Gran eller Grua husker ikke helt. Hvordan er det å bo på hadeland. Vi er gale etter å få tak i et lite hus med stor tomt, trygt og godt for ungene. Og ikke så langt fra Oslo Hva har dere å si om området?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #24 Skrevet 17. november 2010 Jeg har bodd på Hadeland hele livet så jeg er vel inhabil;) Men har masse bra å si om stedet. Ville nok heller flyttet til Gran enn Grua. Skolene her er veldig bra, noen trenger nok litt oppussing men miljøet er bra og mange flinke lærere. (Jeg har jobbet litt på flere av skolene) Idretten er ganske stor her, nå har vi også fått en stor og flott idrettspark i Gran. Både Brandbu og Gran ungdomsskole har åpent for svømming, det er skøytebane på Brandbu ungdomskole, og flotte skiløyper på Lygna. Det arrangeres skirenn for de små hvert år, trippelrenn på Brandbu er en av dem. Veldig populært for de små. Hvis dere er glade i å gå tur så finnes det mange flotte turstrier rundt omkring. Det skal bygges en felles videregående skole for Brandbu, Roa og Gran i Gran sentrum. To store flotte handlesentre. Gran har blitt det store sentrum de siste årene så det meste skjer der. Masse arrangementer for store og små.. Lykke til med husjakt:))
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #25 Skrevet 17. november 2010 Tusen takk 12:44 Det høres flott ut. Du er ikke inhabil, du er den beste til å svare når du har bodd der hele livet. Trygt og godt der ikke sant? Vi leter etter småbruklignende, med lite hus og STOOOOOOOr tomt da mannen skal dyrke, jeg pusle hjemme med mine småting, kanskje jeg tar på meg noen læreroppdrag, også skal de tre barna vokse opp trygt og godt med natur. Hvor lang tid bruker du til Oslo sentrum? Jeg merker meg ut Gran. Er det områder du absolutt fraråder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå