Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #26 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal hjem til mamma. Gubben og hans unger skal til gubbens mor.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #27 Skrevet 15. november 2010 Mann, barn, svigers og morra mi.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #28 Skrevet 15. november 2010 Skal feire med mann, våre to barn, mine svigerforeldre og min svigersøster. Men hjemme hos oss. Gleder meg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #29 Skrevet 15. november 2010 I år blir det hos svigers. Var hos min familie i fjor. Så da blir det full svigerspakke med mor, far, bror og bestemor
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #30 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal hjem til mamma. Der er mamma, stefar og 2 småbrødre. I tillegg kommer bestemor, og min søster med samboer og datter. Gubben her skal ta med seg unga sine til mora si. (så får jeg 2 dagers ferie).
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #31 Skrevet 15. november 2010 Vi har annenhvertår der vi er hos min eller hans foreldre og i år blir det hos svigers )
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #32 Skrevet 15. november 2010 Jeg, samboer, lillegutt og svigers. Og svigerbestemor. 6 stk, så en rolig jul i år!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #33 Skrevet 15. november 2010 Mannen min, sønnen vår, svigers, og mine foreldre. Alle kommer hit, og det blir kjempekos
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #34 Skrevet 15. november 2010 14:20 Jeg er også alenemor, men har både foreldre og søsken som vi bruker feire med. I år er jenta mi 4 år, og jeg har ho 100% så også hver jul. I år har jeg funnet ut at vi skal til mine foreldre å spise middag, men ellers skal vi være hjemme på julaften.(bor ikke så langt unna) Antagelig kommer de hit for å være under pakkeåpning. Hvert år har vi vært hos dem, overnattet der og feiret nesten hele romjulen der også. Nå innser jeg at vi ikke kan la vær skape våre egne tradisjoner selv om det er "bare" oss to. Vi er fullverdig som familie, og jeg storgleder meg til denne julen. Nå er jo jenta mi eldre enn ditt barn, og jeg skjønner at det er stor forskjell på å ha foreldre i nærheten, og ikke ha foreldre overhodet. Det jeg ville frem til var at ting vil bli lettere, og at som du selv sier, det er farlig synke ned i selvmedlidenhet. Skap tradisjoner og kos dere. Til neste år kan det være dere har funnet en å dele dette med, og om ikke- så er barnet eldre og vil sette STOR pris på den julen DU steller istand for han/henne:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #35 Skrevet 15. november 2010 VI feirer alltid alene bare jeg mannen og ungene. Deilig med rolig jul bare med oss 10.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #37 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal feire sammen med samboeren min og datteren vår, og kattene da.. Som regel feirer vi sammen med mamma, hennes samboer, hans , bror og datter, mine brødre, svigerinne og deres barn.. Er jo veldig koselig å være mange, men i år skal det bli sinnsykt deilig å slippe å stresse og bare kose oss tre sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå