Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 jeg skal feire med mine to unger, min mann, mor, ste far, og min mormor og morfar. blir 4 genrasjons julefering.. blir morro å ha så mange der.
Tøvsjura Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Vi reiser til andre kanten av landet og skal feire jul med familien til samboeren min; svigermor og svigerfar evt. svigerbror (hvis han ikke skal feire med sin svigerfamilie) - vi er to voksne og to barn. Dette har blitt en familietradisjon mer eller mindre, alltid like koselig
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Med mann,barnet vårt,svigermor,svigerfar,svogern min og onkelen til min mann. Kan hende min arbeidskollega og hennes barn(1stk) kommer også,di er helt alene,ingen familie,Dem blir hvertfall invitert.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Skal feire hos svigers, der blir også min manns bror kone og 2 barn
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Mann, barn og mine foreldre er vi sikkre på. I tillegg kan det hende at en venn av min mann og en veninne av meg kommer hvis det skulle bli sån at de ike får feiret med sin egen fammilie. Tidligere har det også hendt at det har dukket opp noen flere i siste liten om det er noen vi kjenner som blir sittende alene eller færreenn de setter pris på..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 samboer + babyen vår, pappa, stemor samt mine søsken noen år siden jeg har feiret jul med pappa, så jeg gleder meg
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 min samboer og våre 2 barn, mine forledre, min søster og mannen pluss deres 2 barn, min bror og samboeren. gleder meg veldig
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 vi feirer med svigers og mine foreldre. Reiser til svigers i år.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 blir julefeiring hjemme hos oss. To voksne + 1 barn, svigermor og svigerfar, søsteren til samboeren med type, lille broren til samboeren, min far og lillebroren min. og den lille i magen <3 altså 10 stk og det blir kjempe kos :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 jeg er så heldig at på tross av at de bare har møttes en gang før (en uke i sommer), skal mine foreldre være med meg og mannen min til tyskland og feire jul med min amerikanske svigerfamile der. så det blir meg, mannen, mamma, pappa, svigermor, svigerfar, svigerbror, en katt, en hund og lillemor i magen!!!
Lilleleen Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal feire med samboer og sønn, mamma og pappa, søster, svoger, nevø, bror og tante Vi skal være hos mine foreldre ) Gleder meg, blir første julen til lillegutt og første julen min samboer feirer hos oss )
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Mann+våre fire barn+min mor+mine to brødre+min svigerinne+hennes barn+mine besteforeldre+min onkel+mitt søskenbarn Tilsammen 15 stykker+3 hunder, så det blir livlig:-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 mann+ datteren vår+ mor og lille bror.. så ikke en folksom jul..litt trist men sånn er det når alle bestemmer seg for å skilles og ikke tåler trynet på hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #14 Skrevet 15. november 2010 akkurat nå er planen; meg, samboer, gutten vår på 3,5 år og beibien vår!! (termin om 10 dager:)) mamman min som bor 1,5 time unna har sagt hun kanskje kommer innom en tur og broren til samboer kommer kanskje innom:) gleder meg til roooolig jul!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 Blir bare baby og meg. Har ingen andre....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #16 Skrevet 15. november 2010 Mamma, pappa, mine to småbrødre, datteren min og faren hennes.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #17 Skrevet 15. november 2010 14.20. Stakkars deg! Har du ikke foreldre, venner eller noen du kan feire med? Synes jula er en trasig tid hvis man ikke har noen å dele den med..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #18 Skrevet 15. november 2010 min sønn, 2 søstre, 2 brødre, mamma, stefar, stebestefar, mormor og morfar
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #19 Skrevet 15. november 2010 Mamma er alkoholiker og venner feirer med sine familier. Vil ikke trenge meg på og at de skal synes synd i meg.... Blir bedre i år enn i fjor for i år har jeg babyen å feire med. I fjor satt jeg alene og gravid på juleaften. Da gråt jeg:( I år skal jeg lage jul for meg og baby. Litt trist, men jeg ser lyst på det. Jeg må det. 14:20
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #20 Skrevet 15. november 2010 Skal feire jul med samboeren min og hans familie. Det gjør vi hvert år. Eneste kjipe med denne julen er at barnet mitt skal til faren sin. Julen er alltid trist uten henne Men så har jeg to eksamener rett etter jul så jeg kommer uansett til å sitte med nesa i bøkene hele jula.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #21 Skrevet 15. november 2010 Huff jeg føler med deg Jeg har også sittet alene mange julaftener på rad. Det verste var vel første julen etter at jeg ble mamma. Da var barnet mitt 2 mnd. Det var skikkelig stusselig. Husker jeg spiste fjordland middag..hehe.. var så sliten og orket ikke lage full julemiddag til meg selv.Men etter 3 år møtte jeg min samboer, så nå har jeg endelig et sted å være. Det vil nok ordne seg for deg etterhvert Stor klem
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #22 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk og klem tilbake:-) Må passe seg for å ikke synke hen i selvmedlidenhet, slik jeg gjorde i fjor, så i år blir det pynting og full pakke. Baby er bare 5 måneder, men godt selskap. Igjen: Tusen takk og god jul til dere!! 14:20
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #23 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal feire sammen med samboer og barn, mamma og pappa, kanskje mormor og kanskje bror.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #24 Skrevet 15. november 2010 Vi skal ha julaften her hjemme og de som kommer er : Jeg, mannen min ,sønnen vår ,mamma, mine 2 søstere ,to svogere ,3 nevøer og en niese .Ene søsteren min med mann og 2 barn kommer over fra New York Vi blir 12 stk
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #25 Skrevet 15. november 2010 Skal feire med foreldrene og brødrene mine. Sønnen min skal være hos faren sin i jula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå