Gå til innhold

blir så lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for råd! Denne grøten fra helsekosten har jeg ikke hørt om før men ang rotgrønsaker så er det kun det han får i forskjellige varianter. Jeg er veldig forsiktig med å gi han for mye most frukt.

Håper det skal gå seg til selv om han blir tyngre og tyngre på denne "dietten"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så igjen i det du sier, min gutt var også god og rund, men også lang og fikk til tider mye kommentarer.

Når jeg ser tilbake så har jeg nok vært litt hårsår og (noe som er helt normalt) og jeg tror de aller fleste ikke mener noe vondt med det.

Prøv! prøv å stresse minst mulig med det, barn plukker opp stress irritasjon og mange følelser vi har og også av den grunn bli mer irritable!

Ang maten - husk at hvis du kutter ned på melka så tilby vann med jevne mellomrom, han trenger jo fortsatt væske - kan jo ta mer vann i melka og.

Når poden her var 6 mnd, så begynte jeg så smått med brødbiter med smørost/leverpostei, lot han holde på litt selv og hjalp til innimellom.

Hva med et sånt fruktnett som du putter eple o.l i.

Vær også flink til leke/være mest mulig på gulvet..

Dette er hva som hjalp meg hvertfall.

Vi koste oss med maten og lagde oss et rede på gulvet, stress ned og ikke glem å nyte småbarnstiden!!

Ps. det er som regel mulig å bytte HS, ikke no nederlag i det.

Lykke til :)

Skrevet

himmel og hav, kjære deg. :)

La ungen din spise seg mett og god, babyfettet kommer av da di begynner å bevege seg. Tro meg!

Skrevet

Babyen din høres helt normal ut for min del!!

Gjør det du føler er best for DITT barn!!

Tenk deg bare om han blir syk,da er det bedre om han har "litt for mye" enn om han ligger mitt på kurven!!

Og som fler sier så forsvinner mye så fort han blir mer aktiv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...