Gå til innhold

Aldersforskjell på søsken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det 29-30 mnd imellom. altså 2,5 år. perfekt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom 1.mann og 2.mann er det 18 måneder imellom, mellom 2.mann og 3.mann blir det 24 mnder imellom!

Hihi, så når denne her kommer i februar 2011 så er barna våre; 0 år, 2 år og 3 1/2 år! travelt, men kjempegøy. de to "eldste" har veldig stor glede av hverandre, og koser seg kjempemasse sammen og leker kjempegodt sammen (er samme kjønn også) så det går i biler, traktorer og togbaner. Angrer ikke på å ha de så tette, for selv om det er travelt når det står på, men har heldigvis foreldre som stiller opp når det trengs med barnehagehenting hvis ikke jeg eller mannen rekker hjem og de passer og ordner ut ;o) Så når jeg har akkuratt vært ferdig med en sv.permisjon så har det vært på an igjen til å "spare opp" til neste permisjon ;o) Men etter denne her så blir det nok å vente maaange år før der kommer en til, hvis der kommer en til da. Blir jo full bil nå så det får jo kanskje holde på en stund! :)

Skrevet

Er nesten 3.5 år mellom nr 1 og 2.

Mellom nr 2 og 3 er det 15 min.

Skrevet

15 MIN! Det får'n si! ;oP

Skrevet

Kjenner et par stykker som har 11 mnd mellom ja... ;) hehe.... Er drygent tett det ja! ;)

Her blir det 3 år og 4 mnd mellom! :)

Skrevet

Haha 15 MIN!! :) Ikke værst!

Her blir det 2 år og tre måneder mellom våre :) Helt perfekt!

Skrevet

Har ei som blir 2 i januar og venter neste i slutten av April, så det blir litt over 2år mellom. Tror det blir perfekt, men en smule hektisk :D

Skrevet

Her blir det nesten 4 1/2 år mellom jente nr 1 og 2 :) Vi er ingen ungfoler, så var egentlig heldige med at vi fikk klaff etter å ha vært uten prevensjon i bare 5-6 mnd ;) Veldig greit at det ikke ble enda lenger imellom dem synes jeg. Hadde jeg hatt overskudd, så synes jeg at 3 år imellom er det optimale både for at barn 2 skal være delvis lekekamerat, barn 1 er (sannsynligvis) bleieavvent og vil også forstå litt mer av hva som skjer så man unngår den verste sjalusien(om man er heldig).

Skrevet

Her var største 2 år og 3 mnd da hun ble storesøster. Lillebror blir 2,5 år når neste kommer. 3 stk på under 5 år:) Det tror jeg blir supert!

Skrevet

Mellom nr 1 og 2: 2 år og 4 mnd

Mellom nr 2 og 3 blir det 18mnd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...