Gå til innhold

Man kan aldri unnskylde utroskap!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Seksuelt utroskap erlangt fra det værste mannen min kunne gjøre mot meg. Jeg hadde ikke likt det, så langt derifra, men jeg regner med at jeg kunne tilgitt det om han ønsket det. For min del sier jeg i hvertfal heller utroskap enn skilsmisse hvis vi begge fortsatt er glade i hverandre. Tabber skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Dere som "forsvarer " utroskap; har dere noen gang blitt sveket på det groveste?

Det er så vondt at jeg har ikke ord!

Jeg mener at de som er utro er respektløse, ondskapsfulle og ute av stand til å tenke på noen andre enn seg selv.

Har NULL respekt for slike mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha anonym 17:13...

Men hvem er det egentlig som forsvarer utroskap her?

At det er det värste noen kan gjöre mot deg, betyr ikke at det er sånn for alle! Ikke alle som ser på sex som det viktigste og mest intime i et forhold.

Du er rimelig trangsyn om du drar alle over en kam.

Å si at alle som er utro er ondskapsfulle er ganske barnslig, og det er tydelig at du selv nyligen har blitt bedratt og ikke klarer se dette på flere måter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiotisk holdning av foreldre... gå hvis lystene blir for store? ærlig talt.. å gå bør være absolutt siste utvei, etter at alt annet er prøvd. Er ikke det å holde foreldrene til barna deres sammen verdt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en flørt på gang med en som er opptatt, vet ikke helt hva slags unnskyldninger han har overfor seg selv eller partner....men han som tok inititativ og han ser ikke ut til trekke seg ut av flørten vår.

 

Mulig det er feigt, mulig det er umoralsk - men akk, så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...