Gå til innhold

Fredagsdamene!!!! (De som har veiedag på fredager)


Simply

Anbefalte innlegg

Eg veide meg idag for "glemte" det igår, å vekta sto på 74,5 kg, ned 0,9 kg :)

Håper å være nede på 74 kg til fredag, julaften! :)

 

Satser på vi kommer oss gjennom julen uten for mye vektoppgang;)

Lykke til :)

Hvor blir det av simply som startet tråen foresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere. Jeg har ikke skrevet her de siste 2 ukene. Har hatt så lite energi (pga sykdom) så jeg har ikke veid meg. Får ikke gått noen turer om dagen heller så tviler på at jeg har gått ned noe særlig.

 

Må nok ta meg en ørliten pause og plukke opp litt energi her og der : )

Lykke til dere andre. God jul!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Go bedring simply! :)

 

Ser at ingen har skrevet noe nå i juletidene, å det er kansje ikke så rart heller:) Si det er jul har eg skreiet endel ut, heller ikke fått trent så mye, så vekten har godt opp minst 1 kilo, tenker å veie meg første fredagen i januar å skrive det opp her:)

Vi snakkes neste år! godt nyttår allemann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en motiverende tråd! Kanskje jeg skulle henge meg på eller er det for sent nå? Har tenkt å begynne å trene og endre på kostholdet neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje jeg også skal henge meg på om det ikke er for sent.. skal starte med bedre kosthold og trening imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng dere på nissemor og mor på forskudd! ;)

Bare gøy med flere som vil være med, hva er målet deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ca 70 kilo nå, målet mitt er ned minst 10 kilo før Mai. Delmål er ned minst 2 kilo til 1 februar. Begynte på 30 days shread igår så håper det har god effekt. itielgg til at jeg startet med ett sundere kosthold. Idag har jeg spist frokost: 1 spelt skive(grovt) med fårepølse og ett glass med juice lunsj: 1 halv skål havregrøt med pittelitt kanel og sukker, vann til drikke mellommåltid: 2 kavringer middag : 1 flatbiff(ca 100g) i grovt pitabrød med salat og agurk, 1 glass med tynn saft uten sukker til drikke kvelds : 2 ryvita knekkebrød med makrell i tomat og agurk, vann til drikke Nå etter trening: 2 bløtkokte egg prøver også å drikke masse vann iløpet av dagen og skal begynne å ga en del mer turn når isen er vekke. høres det bra ut ? prøver å ha ett kosthold som jeg klarer å holde etter slankingen er ferdig også og som min datter kan spise vist hun vil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på 73 kg, mest pga at jeg nettopp fikk tanta. Ble ikke gravid denne mnd, så kan vel fortsette nå. Har ikke gått ned så mye pga jul og overspising, men har ihvertfall ikke lagt på meg alle kiloene jeg har gått ned, heldigvis! Noe spysjuka sørget for.. Men nå skal jeg sette alle kluter til, for nå står vekta fast! Må henge i litt ekstra for å komme over kneiken! :-)

 

Har vel egentlig veid meg, så står over veiingen imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag, og eg veier nå 74,9 kg, så har godt ned ca hall kilo ifra det som eg gjikk opp i jula! :) Tenker å begynne trene litt mere for å få litt mer gang i dette her :)

Lykke til resten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da veide jeg meg idag, etter trening for jeg glemte det når jeg sto opp.. veide 68,4 så da har jeg gått ned ca 1,5 kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag- natt til lørdag veier jeg ca 84 kilo (buhu). Ifjor på denne tiden veide jeg 70:) Og da var jeg gravid i 3. måned.

 

Vil ned til 65 og bli der. Ca. 19 kilo, men har ingen aning på hvor lang tid det kan gå å få det bort.

Men starter med 4 kilo til 1. mars, det bør jeg da klare?

 

Så henger jeg på denne tråden jeg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra mor på forskudd! :) eg vil også ned til ca 65 kg og gjerne litt til :)

viss du har satt deg ett mål til å gå ned 4 kilo til 1. mars så klarer du det, det er fult mulig og vel så det ;) Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Var ikke innpå og skrev i julen, orket ikke tenke på vekten da..;) Ble litt mye snop spising,ja..:(

Veide meg fredag 07.01, da viste vekta 69,6. Uken før jula viste vekten 70,9kg. Så har gått ned 1,3kg..men på 2uker da.. Men gikk ikke opp i julen iallefall, fornøyd med det! ;)

Har igjen 6,6kg til målet! Har som mål å være nede i 63kg ila april. Vet at de siste kiloene er vanskelige å få av, så regner med noen måneder til,ja..

Må begynne å trene mer..men er ikke så lett pga bekkenet mitt. Har nå fått time til fysio, så får håpe det kan hjelpe! :)

Gøy å se at det er flere som hiver seg på her! Trenger all motivasjon vi kan få! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært utrolig slit på jobben de siste dagene, så har rett og slett ikke overskudd til å trene, dessverre.. Men sitter ikke for mye i ro når jeg kommer hjem da.

 

Både idag og igår har jeg vært utrolig svak og spist snop, og ikke bare en sjokoladerute, men har vel ikke akkurat veltet meg i snop heller.. Men drit at jeg ikke greier å la være.

 

Vi får vente i spenning på morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag,ja..;)

Forrige fredag: 69,6kg

I dag 13.01: 69kg..

Kg igjen til målet: 6kg...

 

Ned 600gr... Helt ok, men hadde håpet på en kilo i uken..men men, får bare stå på!:)

Har begynnt å trene mer og gå mer turer, så da bygger vel musklene seg oppigjen litt også ;)

Skal bli flinkere til å styre unna snop, tar meg litt sjokolade her og der..og det skal jeg IKKE!! :(

Håper det har vært en bra uke for dere andre! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veie dag å jeg veide 68,2 kilo. så 0,2 kilo på en uke, var ikke så masse å skryte av gitt. har vært syk å ikke fått trent hver dag itilegg til at jeg har spist snop 2 dager(ikke så mye her heller men litt)

 

håper å komme sterkere tilbake neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg henge på her?

 

Jeg har fulgt dere litt og nå har jeg endelig bestemt meg og har allerede blitt vant til nye vaner:) Jeg er ikke fantatisk med noe, jeg vil "leve", men jeg skal trene 1-2 ganger per uke, mer fisk og vann og MINDRE godteri!

Jeg ble student i aug med jobb og barn ved siden av fikk jeg ikke mye tid til å trene. Med oppgaveskriving le det mye stillesitting og da spiser jeg også mer for å få litt energi.

 

Jeg startet 3.jan og har gått ned 1,2 kg foreløpig :). Veiedag mandager for meg, men kan godt ta fredager. Eregentlig mye bedre, for jeg koser meg litt i helga. Veier meg i morgen.

 

3.jan: 65,0 kg

10.jan: 63,8 kg ( -1,2 kg)

 

Lykke til alle sammen og god helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 79,5 kg

Nå: 75,0 kg

Mål: helst 65,0 kg <3

 

Idag veide eg 75,0 kg, opp 100g. Eg veide meg tilfeldigvis på tirdag å då veide eg 75,5, alså 600g mer en hva eg veide sist fredag, så vekten har levd sitt eget liv;)

 

Eg begynte på tirsdag med å rocke med rockeringen min i 30 min, tenker å gjøre det hver dag (før 10-20 min hver dag), det føles veldig bra etterpå, så håper på bedre resultat frem over:) skal også prøve å sykle minst 10 min på treningsykkel, helst 30 min på den også hver dag, men er ikke alltid eg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. skjønner ingenting:

Startvekt: 65,0

10.jan: 63,8 kg

I dag 15.jan: 64,1 ( + 0,3 kg..)

 

Hr vært veldig flink forrige uke, med hun en liten brownies på barseltreff på torsdag.

Jaja.. klarte meg uten godis i går og idag er det godtedg med både vin og sjokolade:) Nam:)

 

Får bare stå på videre, har gått overraskende bra å kutte ned på godis!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bra dag i dag.... :(

Forrige fredag: 69kg

I dag: 68,9kg...

Ned 100gr..og det betyr jo ingenting!!:((

Men jeg vet hvorfor...jeg er blitt sååå svak for sjokolade,igjen! Det har vært min store last før...men jeg klarte å slutte å spise det en stund..men nå denne uken har jeg spist litt sjokolade hver dag!:((

Nå må jeg skjerpe meg!! VIL ned disse kiloene! Vil være fin og smekker til sommeren!;)

Skjerpings, skjerpings!!:)) Har enda 5,9kg igjen til målet! Men er kommet godt igang med treningen da. Skal ta en økt nå når småa skal ha seg en lur ;))

Ha en god helg alle sammen! Håper på bedre resultat neste fredag! Minus en kg til da hadde være topp!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her jeg;)

 

Jente 26 år 11.februar!;) mamma til gutt 3,5år og jente 2 mnd.

 

begynte å slanke meg 3.januar.

 

startvekt 3.jan: 96,4 kilo

vekt 21.jan: 90,8 kilo

 

del mål: 80,0 kilo til 1. mai

slutt mål: 65,0 kilo til 1. sept

 

 

 

 

Veldig fornøyd så langt!;) har kuttet snop (litt på lørdager) og har begynt og telle kalorier. prøver og holde meg under 1000 kalorier pr dag. i helga har det blitt ca 1300 kalorier.

 

har også kuttet brød, potet, ris, pasta.. spiser noen ganger pitabrød til salat og karbonadedeig. noen ganger litt ris. stort sett salat og kjøtt/fisk.

 

 

veide 65 før jeg ble gravid, vil veeeeldig gjerne ned dit igjen.. ;)

 

Lykke til alle sammen!!!;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over meg her, skal du klare deg på UNDER 1000 kcal om dagen?

da er jeg redd kroppen din går i sparebluss og får motsatt effekt av hva du ønsker... sorry, men bedre å spise riktig antalll kcal, få opp forbrenninga og være jevnt mett uten å være sulten.

og ammer du forresten?

Lykke til

 

Ellers er jeg "back on track" igjen! :)

Har funnet min kcal-mengde, ca 13-1400 om dagen, og nå har vekten gått jevnt nedover igjen! Nyyydelig følelse!:)

 

Nå: 63,5 kg ( - 1,5 kg tilsammen ) siden 3. jan.

 

Siden jeg hadde gått opp forrige helg, er jeg svært fornøyd med dette :) Prøver å være i aktivitet et par ganger i uka og har kuttet drastisk ned på snop.

 

Lykke til alle sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger på ca 1000 kalorier om dagen, noen dager i pluss noen i minus.

men jeg går ikke rundt og sulter meg!!

FROKOST

Rug Sprø Original, Wasa: 2 stk a 11 gram =70 kal

 

Philadelphia Light med Hvitløk og Urter: 2 porsjon a 20 gram =74 kal

MELLOMMÅL

Mariekjeks, Sætre: 5 stk a 4 gram =88 kal

 

Smørbrødkjeks, salt og fet, type Ritz 1 stk a 2 gram =9 kal

MIDDAG

kesam Mager, Tine: 2 ss a 15 gram =22 kal

 

Laksefilet naturell, Findus: 200 gram =340 kal

 

Brokkoli og gul gulrot, Findus: 30 gram =6 kal

 

Wok Classic, Findus: 60 gram =18 kal

 

Minimais, Findus: 30 gram =9 kal

 

Paprika rød: 5 gram =1 kal

KVELDS

Rug Sprø Original, Wasa: 2 stk a 11 gram = 70 kal

 

Philadelphia Light med Hvitløk og Urter: 2 porsjon a 20 gram =74 kal

 

Kokesjokolade mørk: 5 gram(1 rute) = 25 kal

MELLOMMÅL KVELD

Kokesjokolade mørk: 3 rute a 5 gram =76 kal

 

Mandler, Eldorado: 3 stk a 1 gram = 18 kal

FRUKT

Eple: 1 stk a 150 gram =73 KAL

 

====== 973 kalorier!

 

Ble litt langt, men ville gjerne forklare meg pga at jeg ammer, men som du ser så spiser jeg ganske mye og variert.

(ofte salat med karbonadedeig og feta til middag også)

 

tror jeg får i meg d jeg trenger!;) å har jo gått ned en del i vekt. så har ikke gått i stå;)

 

har gått ned ca 6 kilo nå fra 3 januar;)

 

men jeg skal selvfølgelig passe på så beibien min får nok næring!!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vte dere, BEKLAGER!! her tar jeg nokgrundig feil!

selv om d jeg spiser ser bra nok ut, må jeg nok spise mer;)

 

har lest litt om amming og kalorier nå.. må nok over 1500 kalorier pr døgn ihvertfall!

blir litt taco skjell til salaten og karbonadedeigen i kveld da!

 

og rundstykke og litt kokesjokolade til kvelds;)

 

takk for at du åpna øynene mine!

har merka at melka har minka betraktelig i d siste, trodde bare d stabeliserte seg... men var nok i fare for å miste den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så godt å høre at du så det samme som meg!:)

Jeg synes nemlig det var utrolig lite i og med at du ammet.

Flott at du tar tak idet:) Da blir babyen din fornøyd :)

 

Nå veit ikke jeg hvor "stor/liten du er, men du burde MINST ha de 1500 ja.

Håper ikke du mister melka!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...