Gå til innhold

Fredagsdamene!!!! (De som har veiedag på fredager)


Simply

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en ny tråd for de som skal veie seg på fredager : )

 

Jeg gikk opp 1 kg i forrige uke, noe som helst sikkert er i forbindelse med mensen som jeg venter hvert øyeblikk.

 

78,5 kg i går. Vil ned 15 kg.

 

Delmål: 72 kg innen 1. januar 2011.

68 kg innen 15. februar 2011

63 kg innen 1. mai 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

73kg var jeg i dag,1kg lettere siden tirsdag,men e fikk mensen

onsdag så det er nok grunnen til sånn kjapp nedgang:-))))

 

mitt mål er å komme ned i 60kg til mai mnd.2011.

Første mål er å gå ned 3kilo til 3/12....

Skal på julebord 4/12:)))..

Så ned til 68-69 til fredag 31/12..

Hehe.. skikkelig optemist nu! med jula og hele pakka i mellom:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, forresten...jula er "heldigvis" ikke så lang i år, da. Får bare en langhelg, så da slipper man den verste fellen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Eg har gått ned 2 kilo på 1 mnd:) veide meg igår og da sto vekta på 77,5 kg (er 170 høy for di som lurer på de)..

Simply: eg likte målene du har satt deg, tror eg skal sette noen delmål til meg selv også:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

 

Dette var ikke sååå bra:(

har gått opp 1kg siden forrige fredag..

har vert for mye feiring av bursdag og farsdag+++

har vert flink å trimme men hva hjelper det når en spiser

som en hest...

får skjerpe meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det veiedag....

Forrige fredag: 74,5kg (mål: 63kg, er 170cm)

I dag: 73,3kg

Nedgang: -1,2kg

Kg til målet er nådd: 10,3kg...

 

Jaja, fortsetter det sånn så går det jo fort...;) men tviler på det da. Har vært flink å spise sunt, går tur hver dag, og rører ikke snop, brus o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veide meg på fredag og da vekte eg 76,3. Altså ned 1,2 kg:)

 

Før i uken var eg i samtale med en fysioterapaut, hvor vi lakte ett lite treningsopplegg som eg skal prøve å følge hver dag, og en kostholdsveilder hvor eg fikk noen tips, og gode oppskrifter på grove brød og knekkebrød:)

 

Lykke til videre alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag veide jeg 72,9, så går stadig nedover! Går saaakte, men går ihvertfall nedover.

 

Er i bukselimbo nå, går med for stor bukse, men den mindre buksen i skapet passer ikke før tidligst om 2 kg. :-(

 

Er glad for å konstatere at klær i skapet begynner å passe igjen, deilig å kunne pynte seg litt med klær som bare har lokket i skapet.

 

Da sees vi vel neste fredag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, du får bare stå på tirild, du har jo kommet igang nå! Ikke la noen utskeielser stoppe deg!

Er tungt å være målbevisst hele tiden, men vi får stå på, og ikke gi oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten internett i noen dager så har ikke fått skrevet her. Jeg veide fortsatt 78 kg på fredag, og jeg kan trygt si at den ikke kommer til å vise noe mindre på fredag. Sitter her kvalm etter å ha spist masse godis, så nå har jeg dårlig samvittighet....huff. Ny dag i morgen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige uke: 73,3kg

I dag: 73,2kg..

Hehe, ned 100gr altså... Uff, det er jo INGENTING!! Men denne uken har jeg IKKE vært SÅ flink med matinntaket..ikke spist snop da..men spist litt usunt likevel.

Får håpe jeg ser 72-tallet neste fredag. Har som mål å komme ned til 70kg til jul! Jeg MÅ klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk det samme målet som deg, to små+en til. Men går saaakte..

 

Var faktisk akkurat 73 kg på fredagen (litt treg med å oppdatere her inne) Hadde lyst til å være 72 innen november rant ut, men det er jo bare utopisk nå etter julebordet i helgen som var. Jaja, ekstra motivasjon nå til å trene litt ikveld! Håper ikke jeg har gått opp så altfor mye da, utfordring å slanke seg i julen! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veide 76 kg på fredag:) Håper å gå ned til 75,etteleranna denne uken:)

 

Lykke til videre allemann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E var 74kg på fredag,allså det samme som uka før, er nu

glad for at e kom meg inn på rett spor igjen,om det var tungt:)

og takk til deg `vaskedama med liten gutt`for oppmuntring!! :))

det hjalp veldig på:)

Nu skal e prøve å komme meg ned til 73kg til fredag,skal på

julebord lørdag..

tror nesten e skal klare det,har vert litt flink med kosten etter

fredag:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei tirild, bare hyggelig! Hjelper på når det går litt trått. Går litt i bølgedaler her, merker at jeg er nede i kjelleren når jeg ikke har bevegd meg et gram ned, og helt i himmelen hvis jeg har gått ned en kg! Snakk om at veiingen styrer humøret den uken.. Står fast nå for tiden, men må jo bare bite tennene sammen og kjempe seg forbi det tråe partiet!

 

Håper jeg bare får se at jeg ligger under 73 kg, 72,7 hadde ikke gjort noe, for det hadde betydd at det hadde beveget seg litt ihvertfall.

 

Jaja, 2 dager igjen til veiing, vi får stå på så vi forhåpentligvis får et godt resultat til fredagen

 

Lykke til damer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og veiedag igjen;)

Sist fredag: 73,2

I dag: 71,9

Ned 1,3kg

Kg igjen til målet: 8,9kg....

 

Har vært en bra uke. Veldig fornøyd med meg selv ;))

Nå må jeg klare 70 tallet til jul!!! Går tydeligvis litt i rykk og napp denne vekten... Etter jul skal jeg begynne å trene skikkelig igjen...har ikke kunnet gjort annet enn å gå tur pga bekkenet..men nå er det bedre, så da håper jeg det går greit med trening!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra to små+en til ! :)

eg har "bare" godt ned 0,3 kg, er nå 75,7 kg

Skal kose meg litt ikveld og imorgen, merker at godter ikke frister så mye lenger, ivertfall ikke i store mengder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ikke lett å bli klok på denne kroppen, lever sitt eget liv den vekten tydeligvis. Men har nå gått ned litt da, litt opp og litt ned igjen tydeligvis, får være fornøyd bare jeg går ned! :-)

 

Veier 72,3 kg, så har noen kg igjen før jeg har nådd målet mitt på 70, egentlig mer lyst på å se 6-tallet først da. Skal prøve på å bli gravid etter at tanta kommer neste helg, så hadde jo vært kjekt å være 70 kg maks innen julaften, kan holde hardt siden det er bare 3 uker igjen.. (GISP!)

 

Må handle de siste julegavene snart... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg idag istedenfor imorgen, for vi reiser bort idag, så da blir det sånn...:)

Vekt sist fredag: 71,9

Vekt i dag: 70,9

Kg igjen til målet: 7,9kg...

 

Fornøyd med 1kg ned! Får bare håper det fortsetter sånn, så er det ikke så lenge før målet er nådd!!

Merker at jeg kommer inn i flere og flere bukser igjen, og det er en herlig følelse, og gjør at motivasjonen holdes oppe!;)

Nå har jeg et håp om at jeg faktisk kanskje kan klare å komme meg UNDER 70kg til jul..Hmm..Spennende ;)

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å skryta av men ned 0,3 kg denne uken også, altså nå sto vekten på 75,4 :)

Har delmål 74 kg til 01.01.11, så må ta litt eksta i de neste ukene framover, kostholdet og treningen går forsåvidt godt, spiser litt mye pasta kansje, men skal trene litt ekstra nå fremover.

 

Lykke til, til resten av dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, ikke så mye artig som har skjedd her da, er på 72,5. Men fikk tanta lørdagen da, så mulig det er en faktor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....Ingen bra dag i dag..Vekten står på det samme som sist, altså 70,9kg!:(

Men det har blitt en del kake spising (baker julekaker..og da blir det spising også,ja..), og snop.. Noe som absolutt IKKE er greit! Snop SKAL jeg holde meg unna!!!

Må skjerpe meg denne uken som kommer nå, så håper jeg på 1kg ned før julaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...