Gå til innhold

hvilken uke er du i, og hvor mange kilo har du gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis det siste du skrev der hadde vært sant hadde ikke leger vært så bekymret for at kvinner bare går mer og mer opp i vekt når de er gravide. Fakta er at de fleste som legger på seg mye ikke klarer å gå ned alt igjen. Tror du leger snakker om dette bare for å plage oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

25+3 og gått opp 11 kg. Dette er mitt 5.barn, og vektoppgangen har vært lik i alla sv.skap. Ender opp med 16-18 kg til slutt - hvis det blir som forrige gang. Jeg vet jeg må jobbe dem av med i løpet av ett års tid, men stresser ikke de første månedene. :)

Synes det er helt greit, egentlig. Har alle gangene prøvd å ikke gå opp så mye i første halvdel, men kroppen min skriker etter mat, så jeg får bare leve med det:) . Er 177 cm høy, så det vises ikke så mye.

 

Vi er alle så forskjellige - også når det gjelde vektoppgang i sv.skapet. Vi må slutte å være så redde for å gå opp for mye eller lite. I de fleste tilfeller tar kroppen det den trenger. Nyt sv.skapet, og ikke la noen kilo ødelegge denne gleden.

 

Lykke til, alle sammen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 og har gått opp 10 kilo. regner med å legge på meg ca. 8 til, da jeg har lagt på meg akkurat 18 kilo i begge mine forrige svangerskap, helt uavhengig om det har blitt gutt eller jente. Synes det er litt for mye fokus på vekt og i og med det ikke er noen en kan styre så veldig mye selv(eller iallefall ikke burde styre så mye selv). I tillegg er det veldig individuelt når i svanerskapet en legger på seg. Jeg hadde lagt på meg 8 av de ti jeg har gått opp når jeg var 10 uker på vei! Sånn var det i de to første svangerskapene også! Så vei det dere vil, alt er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 25 og gått opp 10 kg. Det bekymrer meg ikke og har gjort det samme de to forje svangerskapene mine. Har endt opp med 20 kg pluss alltid og etter 6 måneder er de borte :-) Lever generelt sundt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...