Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #26 Skrevet 5. november 2010 Trodde også de posene var trekt tilbake, men jeg så ikke so får lenge siden inne på en reflex butikk, at de er still in business. Barnet mitt sover hver natt i pose, men det er en pose uten noen stropper. Jeg bruker kun posen fordi, barnet sparker av seg dyna. Posen faktisk varmer litt. Kunne aldri i verden faldt meg inn å binde barnet mitt fast i sengen. Det ser jeg på som TVANG. Disse posene med stropper, forbinder jeg med tvangstrøyer, og det skal barnet mitt slippe. Jeg har et veldig aktivt barn i sengen. Og skulle jeg bundet henne fast, så hadde jeg gjort ugreit mot barnet. Hadde aldri falt meg inn. Var oppe noen ganger i begynnelse, da hun begynte å snu seg, men det gjorde jeg faktisk uten å tenke på noen stropper. Heldigvis snur hun seg fint i sengen nå. Er kanskje kun 1 gang innimellom, at jeg snur. Det er også noe jeg lever med i glede. Det er faktisk mange barn, som liker å ligge på magen, og min er en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå