Elina Skrevet 3. november 2010 #26 Skrevet 3. november 2010 Herregud som folk kritiserer. Kan ikke skjønne at folk skal sutre så fælt og beskylder henne for å skrive her inne selv, det er både paranoid og barnslig gjort.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #27 Skrevet 3. november 2010 ROSENE, KAN IKKE DU BARE FORSVINNE FRA ANONYM?
rosene Skrevet 3. november 2010 #28 Skrevet 3. november 2010 Trollmor og prinsessa: Trakk 3 engle-kort for deg . Astara : Du fortjener det beste!! Strekk deg etter stjernene med dine ønsker og drømmer- Inngå ingen kompromisser ...I fortiden har du tatt til takke med mindre enn du ønsket.Men ikke nå lenger.Jeg er her for å heve dine standarder. å bevise deg at du ikke trenger å lide på noen måte.Det er ikke egoistisk å ønske seg et bedre liv.Jo mer du mottar,jo mer kan du selv gi til andre. Gud og englene vil at du ska nyte livet.Be oss om hva det måtte være som kan bringe lykke og fred for deg .Kanskje du har følt at du ikke fortjener noe godt,men det gjør du.Du er et godt menneske.. Azure ; Det resultat du ønsker deg vil snart inntreffe i meget nær fremtid... Ha tålmodighet og tillit,og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene.. Ja,du vil få oppfylt ditt ønske. F eks hvis du ønsker deg et barn , vil dette ønske gå i oppfyllelse .. Crystal : Ha håp og tillit. Det er noe positivt og nytt i horisonten som du ennå ikke kan se... Lykke til.. Klem
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #29 Skrevet 4. november 2010 Så enig med Elina. Signerer under
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #30 Skrevet 5. november 2010 Jeg er også enig med Elina. Vil gjerne vite hvem som er min engel.Vil du se på meg?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #31 Skrevet 5. november 2010 teitete siden jeg har sett ever!!!! tror folk på sånne ting?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #32 Skrevet 5. november 2010 Jeg har lang erfaring i det alternative, tarot stokker har jeg vært nødt å brenne 2 ganger. For dere som er interessert i det åndelige, mediter, vær alene når dere gjør det. Ikke del det med så mange. Dette er gratis råd til dere som søker: Be en bønn. Du trenger ikke si Gud eller ord du er ufamiliær med, mine bønner sier jeg som regel; Kjære univers og alt jeg har rett å påkalle,.... Du kjenner det er riktig når det er det. STol på dere selv jenter, det gjelder alle mennesker på denne jord. Noen kan hjelpe dere, å dytte litt på dere, men det kan like godt være barnet ditt eller en besteforeldre. Dere trenger ikke betale for det. Jeg har hjulpet flere, jeg gjør det alltid gratis. Klarer ikke ta betaling for det, det føles ikke riktig. Og snakk med dyr og fugler. Bare hopp uti det, alt godt til dere alle For dere som ikke tror, det forstår jeg godt, ikke alltid jeg gjør heller, men har opplevd såpass mye at noe er det der, noe veldig veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #33 Skrevet 5. november 2010 kan en skyts engel være en fra slekta som er død??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #34 Skrevet 5. november 2010 anonym 0946. her Jeg vet ikke så mye om det leste stoffet som finnes av engeler. Men om du ber om hjelp vil det etterhvert og kanskje med engang skje noe som gjør at du lager ditt eget univers når det kommer til dette. Og ja jeg har følt både venner og fanilie som vil hjelpe meg, og hvis det er det som kalles skytsengler så ok for meg. Jeg har kjent noen har holdt rundt meg, i en periode jeg ba mye.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #35 Skrevet 5. november 2010 Herregud,les det du har skrevet. Skjemmes du ikke? Du er en typisk mobber, at et voksent menneske faktisk kan skrive sånt til en annen voksen er sykt. Lurer virkelig på hvordan barna dine kommer til å bli.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #36 Skrevet 6. november 2010 Har ikke fått noe svar på det jeg spurte om så jeg tror nok også det bare er tull..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #37 Skrevet 9. november 2010 Englene våre kommer kun til hjelp,hvis vi ber om det. Du må være åpen for tanken. Jeg fikk vite hvem som var min engel,av rosene
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #38 Skrevet 9. november 2010 Ikke så rart, du er jo rosene. Brødhue! Alltid du som dytter opp trådene dine så de dukker opp på første siden igjen. Skaff deg en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå