Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Vil tipse om en kjempe fin side.Her står det masse innfo om engler,hvordan du kan komme i kontakt med dem osv.Hun som driver spåkafeen spår dere gratis,slik at alle kan finne ut hvem som er ens engel... Masse spennede ting om tarot/engler. Er innom flere ganger å leser..Må innrømme jeg var litt skeptisk først,men vil anbsolutt anbefale alle å stikke innom..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen/34651133
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Tarot kan gi negativ energi til de som blir spådd om du ikke jobber med gud
Gjest Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Snodig dette med engler.. "Det er vanskelig for engelen å nå deg om du er omringet og forstyrret av angst, negative tanker og nedstemhet." Er det ikke akkurat da man skulle trenge en engel ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Meditering er den enkleste måten å oppnå kontakt med englene
rosene Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Til storebror og ? Englene trenger ikke gjennom så godt hvis man har mye sinne,negative tanker." Men dem kommer jo selvf fram for å hjelpe deg, det er jo akkurat i en sånn tid man trenger hjelp og støtte..Det menes at man må prøve så godt mann kan å kvitte seg med så mye negativ energi som mulig. Vil du vite hvem som er din engel kanskje???
Gjest Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Nei, jeg liker å holde mystikken levende ellers takk da!
rosene Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Tull prat .... Det stemmer nok ikke nei. Er jo den som legger kort som får energien og ikke den som blir spådd .. Mann trenger da ikke å jobbe med gud, for å bli spådd..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Det jeg ikke forstår, er hvorfor du fremdeles innbiller deg at vi ikke skjønner at du lager innlegg til støtte for deg selv. De skrivefeilene dine er så ufattelig gjenkjennelige, og de går igjen i hvert eneste innlegg du skriver. Anonym eller med nick, vi ser det er deg med en gang. Hvis du skal greie å lure noen må du nok legge om skrivestilen din.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Haha, og min kommentar er blitt slettet ser jeg? Syns fremdeles du er jævla dum. som driter deg ut gang på gang. Tror du vi er like dumme som deg, som ikke klarer å gjenkjenne skrivestilen? Så latterlig du er som skriver sånne type innlegg..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Hmm... Tror ikke jeg har noen engel jeg Hvordan finner man ut det da?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #15 Skrevet 3. november 2010 Jævli rart at en "anonym" tipset om denne siden, så kom brått du med en kommentar rosene. Det er fortsatt ikke lov med reklame her inne! Kom deg på spåforum, er så møkkalei denne spamminga på disse sidene av deg, om den lille sorte bedriften din!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #16 Skrevet 3. november 2010 Rosene... Jeg vil gjerne vite hvem min skytsengel er! Så kan du fortelle meg hvem det er?
Gjest Skrevet 3. november 2010 #17 Skrevet 3. november 2010 16.40 her. Glemte å trykke på ikke anonym knapp!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #18 Skrevet 3. november 2010 Syns du skal slutte og lure folk, det går utover de som faktisk kan.
rosene Skrevet 3. november 2010 #19 Skrevet 3. november 2010 Trollmor og prinsessa ; Trenger fødselsdaton din ,for å finne det ut ..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #21 Skrevet 3. november 2010 Til Rosene! Jeg har skrevet på "gratis" spå siden din (pga mangel på penger), men du svarer jo ikke.. heller ikke inne på forumet her. Så ja, jeg tror også du kun er ute etter penger osv Beklager, men føles det bare...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #23 Skrevet 3. november 2010 Min skytsengel er heldigvis bedre å stave enn din. Herregud, går det an å ha så mange feil, jeg teller 5 bare i overskriften.
rosene Skrevet 3. november 2010 #24 Skrevet 3. november 2010 Jeg fikk fram at din erkeengel er Uriel : Hans besjed er ;: Dine følelser blir helbredet ,og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet . Jeg vil hjelpe å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn.... Erkeengelen Uriel er engelen for alkymi og visjoner. Navnet hans betyr "Gud er lys", og han kommer ofte til oss når det dreier seg om psykologisk hjelp. Han bidrar til å fjerne urenheter fra kropp og tanke, og hjelper deg med å se nye perspektiver på ting. Erkeengelen Uriel blir sett på som den som kan se over evigheten. Hjelp Han griper ikke inn hvis man ikke spør om hjelp. Men hvis man spør så får man umiddelbar hjelp, for da er man også klar til å gi slipp på gamle følelser som kan skape blokkeringer. Uriel hjelper deg også til å hjelpe andre mennesker i livet ditt! Han står for elementet jord, fargen hvit og alle jordfager, og årstid sommer. De astrologiske tegnene er Tyr, Jomfru og Steinbukk. Jeg kan gjerne legge englekort på deg,hvis du ønsker -- Det er selvfølgelig gratis.. Ha en fin kveld videre
Gjest Skrevet 3. november 2010 #25 Skrevet 3. november 2010 Tusen takk for svar rosene Gjerne legg englekort ja Åh, det er jo så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå