Gå til innhold

Jeg har et forhold til en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sier mer om DE mennene, enn om "alle" menn. For alle menn går nemlig ikke til horer.

Jeg gjør det hvertfall ikke, og jeg er mann.

Mannfolk med respekt for seg sjøl puler ikke felleshøl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22:47, vet du hva? . Det er utrolig dårlig av deg å stå her å si at ALLE menn er svin... ! Alle gutter tenker ikke med "understellet" sitt.. som du så fint skriver.. samboeren min er den mest fantastiske gutten som finnes, og jeg VET 100% sikkert at han ALDRI kunne vært utro mot meg... så jeg synes det er dårlig at du skal dra alle menn under samme kam.. alle menn er ikke sånn, og kvinner er iallefall ikke noe bedre enn menn heller, bare så det er sagt ;)

Skrevet

Du sier han er "den perfekte ektemann" når han er en utro drittsekk?

Hehe, lykke til med den :-)))

Skrevet

Som elskerinne blir du utnyttet, du får bare smuler av et forhold mens han får full pott og en del til. Familieliv og alt som er kjært og varmt, mens du sørger for spenningen i livet hans. At han aldri stiller opp for deg aksepterer du bare.

Elskerinner som håper på at mannen forlater sin kone er naive. Skaff deg et ryggrad.

Skrevet

Dette MÅ være tull.

Finnes vel ikke så naive damer.

Tror rett og slett ikke på det.

Skrevet

Det som alltid er litt festlig er at disse elskerinnene tror det er de som er "the real one" og at mannen egentlig er drita lei kona si.

Men de er nok en grunn til at de ikke går fra konene sine. For de vet at de er tross alt en bedre livspartner og ikke minst trofast (viktig for en mann)

Men tør ikke gifte seg med elskerinnene sine for de vet de er horer.

Hvem vil gifte seg med en hore.

Naturen lov er slik. Menn er på jakt etter flere, kvinner er på jakt etter noe bedre.

Så mannfolk uten moral kan fint ha en elskerinne samtidig med en kone de elsker. Men det betyr ikke at de er mer glad i elskerinna slik mange feilaktig tror.

Kvinner er mer glad i elsketen enn mannen. Men ikke menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...