Gå til innhold

Jeg har et forhold til en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han giftet seg faktisk mens vi har hatt det gående. Følte meg litt teit da jeg sendte ham en "lykke til" melding den dagen han skulle gifte seg med sine barns mor.

Jeg vet og han vet at vi er rett for hverandre, men timingen er feil. Han er den "perfekte ektemann", han er alltid til stede for familien sin, en flott pappa til barna og fasaden de har ville nok gjøre det vanskelig for mange å tro at han er utro mot henne.

Heldigvis for meg reiser han mye i jobben sin, og da er det jeg og ikke hans kone som er med.

Jeg vet at han ville valgt kona om jeg hadde tvunget ham til å ta et valg. Samtidig vet nok både jeg og han at det er krydderet han får hos meg som gjør at han har det så fint hjemme også.

Med andre ord er antagelig å kutte ham ut det som skal til for å ødelegge ekteskapet hans, men klarer jeg det da??

Og på den annen side, ville jeg virkelig hatt en slik mann om han hadde droppet henne for meg?

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er pga. deg at han er lykkelig hjemme? Hihi:-) Ja, det er mange måter å bli lurt på.

Skaff deg litt selvrespekt, jente mi, og kutt ham ut!

Skrevet

Jeg synes du skal utvikle litt selvrespekt og innse at det er han som bruker deg og ikke omvendt.

Skrevet

Kos deg men forbered deg på det verste. Det vil bli oppdaget en eller annen gang....

Du kaster bort dine beste år på han, mens han har i pose og sekk. Hvor vil du med dette? Nei, skaff deg en mann du ser en fremtid med, og som du med rimelig sikkerhet vet vil være trofast mot deg ( for denne mannen vil bedra deg ).

Skrevet

En som lever så utrolig lett på en løgn, hadde jeg ALDRI turt å stole på!!

Du kan pakke det inn i bomull så mye du vil, men han er en utro løgner, hverken mer eller mindre...

(Kan forøvrig love deg at dersom dette noen gang blir kjent i offentligheten, så vil han vise deg sitt sanne ansikt, og DET blir IKKE pent!!)

Vil DU leve DITT liv på vent ?? Fortjener ikke du en mann som stiller opp for DEG, uansett ?? Vil ikke du ha din egen lille familie?

Hvorfor vil du ha en mann, som vil leve sammen med en annen?

Ja, han har det garantert flott hjemme... og du er nok krydder i hverdagen hans... Tilgjengelig sex, uten forpliktelser, uten mas, uten skitne sokker og uten regninger!! UTEN VIRKELIGHET, jenta mi !!

Gro deg selvrespekt og ryggrad og finn noen som er VERDT det!!

Skrevet

Hm, jeg hadde egentlig ikke ville ha fortsatt det forholdet hadd jeg vært deg. Hva er det med denne mannen som får deg til å synes det er ok å være dama som kun er bra nok for spenningen og sexen sin del? Er det ikke kjipt at han knuller deg og at du er bra nok da, men han velger å dra hjem til huset, kona og barna og leve det "perfekte" livet etterpå?

Føler du deg ikke ensom, svikta, skitten og som en koseklut som han kaster fra seg når han er lei av den?

Hva med ditt liv, dine drømmer? Vil ikke du ha en familie med din drømmemann? Er denne gifte mannen virkelig verdt dette her?

Skrevet

Jeg har det som HI. Jeg er "reisekona" til en kjent forretningsmann i Norge. Men jeg trives med det. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste. For meg passer dette helt fint, masse oppmerksomhet, sex, ingen krangling, bo på flotte hoteller, og mange vakre presanger :)

Så det er ikke alle som vil ha alt som dere forteller om, noen vil bare ha kos og sex når det trengs.

Skrevet

Du er ganske enkelt prostituert, altså?

Barnet (a) ditt (ne) må være veldig stolt (e) av deg, 19:23!

Skrevet

Skaff deg selvrspekt da.

For det første man redder ikke et ekteskap med å ha sex med den ene parten i det. Men jeg har hørt andre elskerinner komme med det der. Tror faktisk det var på doktor phil. Tenk å lure seg selv slik

Ja da du er sikkert en engel siden du er villig til å ha sex med en mann som ikke er din så ikke ekteskapet hans skal rakne................... jaujau

For det andre, mener du at du ikke er verdt mere?

Ønsker ikke du familie selv, en mann som faktisk velger deg, som vil gifteseg med deg og ha barn med deg.

Være den perfekte familiemann med deg?

Siden du er her har du vel barn. Har du barn med han? Eller med noen andre.

om du har med han, hva sier du da til barna etter som de voker til. beklager vennen pappa må gå til den ordentlige familien sin nå til de brødrene/søstrene dine som han er villig til å vise verden at er hans. Dere er bare de små hemmlighetene hans.

Hva lærer du barnet ditt/barna dine om menneskeverd da?

Skrevet

Har dere ikke dårlig samvittighet eller føler dere brukt, så er det jo ikke noe problem? :)

Skrevet

Så du bytter sex mot dyre presanger og flotte hotellrom . Vær sin lyst ja.

Betaler han regningene dine også heller?

Skrevet

"Hvorfor det?" -var det første som slo meg da jeg leste overskriften...

Skrevet

Du Anonym 9:33

Du må være veldig forsiktig med hvor spydig du er mot disse som trossalt er ærlig her.

Det kan like gjerne være din mann som har ei elskerinne.

Er så lei av den der: glad jeg har en normal mann. Min mann hadde aldri gjort sånn.

Kyss meg i ræva! Alle menn kan holde på sånn, da mener jeg alle! Blir de lei i forholdet, betatt av noen, kjeder seg i forholdet ja da kan det skje deg.

Så slutt å rakk ned på de som er ærlig og skriver om det og heller lær noe, ta vare på mennene deres så slipper disse ærlige jentene å leve i et falskt håp.

Skrevet

Huff, synes det er utrolig slemt gjort mot deg. Stakkars barna og kona hans. Tenker du ikke på at du ødelegger en familie? (Og ja, han er like dum som deg)

Skrevet

For et forferdelig diskriminerende syn du har på menn, 22.27!

Må være deprimerende å stole så lite på folk.

Skrevet

22:27- nei, ALLE menn er IKKE sånn! Tenk å tro noe sånt!

jeg er mann, og vil ha meg frabedt å bli skåret under samme kam som utro idioter. Jeg aner ikke hvaslags menn du omgås med, men om du virkelig innbiller deg at alle menn er slik du beskriver, så anbefaler jeg deg å skifte omgangskrets.

jeg elsker hun jeg er sammen med, og jeg kunne aldri holdt på sånn. kjeder jeg meg prøver jeg å fikse på det, blir jeg betatt av noen venter jeg til det går ober, og blir jeg lei snakker jeg meg dama mi. blir det for ille får jeg heller gå fra henne, før jeg er utro.

synd for deg at du bare henger med idioter til menn, men ikke la din sure bitterhet gå utover andre!

Skrevet

jeg er så enig med deg 22:27.

mannfolk er faktisk noen svin, jeg mener ikke at kvinnfolk er så mye bedre, men vi tenker med hue å ikke understellet vår. mannfolk tenker kun der å da, dem driter i konsekvenser, vil dem ha noe så vil dem ha noe... men man bør faktisk passe seg litt for hva man sier, som sakt tidligere, det kan like godt være mannen din som er ute å lufter tissefanten sin litt!

Skrevet

nei, alle mannfolk er IKKE noen svin!

Slutt å snakke som om dere kjenner alle mannfolk, det gjør dere IKKE!

-mann

Skrevet

Hva du skal gjøre?

Du skal bestemme deg for hva du vil! Enten fortsette forholdet til ham. Alltid være nr 2 som har siste prioritet og alltid må tilpasse deg han og hans familie, aldri kunne vise deg offentlig med kjæresten din eller fortelle noen hvem han er, alltid leve livet ditt på vent, usikker på hvor du går. Og kanskje vente på han - en fjott som helt sikkert kommer til å gå bak din rygg også, om han skulle komme til å velge deg en gang, noe du selv sier er lite sannsynlig. Mannen er sannsynligvis notorisk utro og vil nok finne seg en ny dame dersom du går, så ekteskapet blir nok ikke ødelagt. Jeg har sett det før dessverre...

Eller du kan droppe han og finne deg noe bedre. Noen som faktisk setter deg som nr 1 og som satser på deg. Så slipper du å leve livet ditt i hemmelighet. Det er spennende en periode, men til slutt ender du opp med å føle deg fanget og ufri.

Skrevet

Hehe jeg kan si 100% sikkert at min mann ikke holder på slik, for jeg er singel.

men jeg var ikke spydig jeg var ærlig hva får man ut av å være en elskerinne?

Hva lærer man barna sine om man har noen?

Tenk å være med en mann når man vet at man er den tapende parten hele tiden. Sugerland har en sang som heter Stay. Den sier det hele veldig bra egentlig.

Alle menn er foresten ikke utro, på lik linje med at alle damer ikke er utro.

Skrevet

18:45.

Jeg er så enig med deg! Dette er virkelig respektløst og patetisk!

Kjenner jeg blir sint faktisk, at det går ann å gjøre sånn! En ting er om du har en partner, men når du vet han også har en partner så blir det fort mange involvert her! Mye følelser! Hva ville du syntes selv om din partner gjorde noe sånt mot deg? Hadde du likt det kanskje? Følt og syntes det var helt greit?

Illojale mennesker kommer i mange varianter!

Skrevet

Herregud så naive dere er...

Jobbet som callgirl i mange år, og traff ALL SLAGS MENN! De fleste var gift og hadde barn. Mange svært oppegående og innteligente menn faktisk...

Skrevet

Men 23.41, du traff ikke all slags menn, du traff bare de mennene som går til call girls.

Skrevet

Uff... Kjære deg :( Jeg har gjort den samme tabben som deg... Jeg hadde et forhold til en gift mann, og det var sååå mye styr pgav at han var den "perfekte ektemann" for henne... herreguuud hvor mye tid jeg brukte på den dumme mannen... Jeg vet at du ser helt annerledes på det akkurat nå, men tro meg.. dette går alldri bra.. det går ytterst sjeldent bra... uff.. uff.. uff... Jeg synes mest synd på deg fordi du blir sansynligvis utnyttet nå.. og at han giftet seg mens dere holdt på er jo et stort tegn på at om han noen gang kommer til å velge deg, og det ikke går bra, så kommer han garantet til å gå tilbake til kona etterpå.. sånne menn er bare helt kvalmende.... er han kristen forresten?... De hadde ikke barn, men jeg fikk barn med han, og nå er det et helvette. og han har gått tilbake til kona... Og gjør det vanskelig for meg :( JEg har iallefall kjempe dårlig erfaring med dette, og ser nå hvor kjempe kjempe dum og naiv jeg har vert... Håper du klarer å se snart, vet du er blendet akkurat nå.. men ønsker deg masse lykke til, heier på deg og håper du tar til fornuft snart. De har jo barn sammen og, og om du tror han ikke kommer til å velge deg om du presser han til å velge.. herregud.. nei..:( blir lei meg nå... Ikke gå inn i den samme fella som meg.. Du fortjener såå mye mer enn å være nr 2.... Klem til deg

Skrevet

Han er "den perfekte ektemann"? Dummeste jeg har har hørt.. det er han aldeles ikke, siden han har et forhold på si..

Han tenker han vil ha i pose og sekk.. du kommer ikke til å bli valget i det lange løp... ødelegger livet for kona og ungene hans... og for deg selv også!

Og om han virkelig skulle ha valgt deg (noe jeg ser som veldig usannsynlig, siden dere hadde møttes FØR han giftet seg, og han gjorde dette MENS dere var involvert), blir det bare elendighet ut av det.. han skal ha ungene i perioder, ungene vill være bitter på far som har vært utro, samarbeid med x vil bli VANSKELIG.. noe som er lett å forstå...

Du er den han synes det er greit å knulle, men ikke være offentlig med... sorry, synd å si det..

Om du velger å bli i forholdet og fortsette å være "homewrecker", så gjør det.. da fortjener du ikke bedre...

Om du har NOE som helst respekt for deg selv/ønsker om noe bedre... Kvitt deg med tapern... og ja.. uansett hvor sjarmerende han er, så er han en TAPER som utnytter og bedrar kvinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...