Gå til innhold

Noe du var påståelig på/så for deg før du fikk barn, men som du i ettertid har måttet ta tilbake?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det meste har jeg faktisk klart. men jeg husker at jeg hatet snørrete unger. tenkte alltid "hvor vanskelig kan det være å tørke nesen til ungen?". vel jeg er temmelig sikker på at mine barn hadde hatt sår under nesen hvis jeg skulle ha tørket HELE tiden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene tingen jeg virkelig var sikker på før jeg fikk barn, var at de aldri skulle få lov til å sove i senga vår! Han yngste kommer over i vår seng hver natt i 5-6-tiden når han våkner for mat og han eldste får lov å komme over i vår seng hver gang han våkner om natta. Noen ganger kan det bli hver natt en periode, andre ganger går det lang tid mellom og det varierer også veldig når på natta han kommer inn, men vi sier aldri nei...

 

Ellers har jeg vel noen andre også, men ingen ting jeg var like påståelig på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hvis man gikk opp i vekt i svangerskapet, kunne man bare amme så ble det borte... Kjipt for meg som ikke fikk til ammingen, og som gikk opp mye!

 

At jeg ikke skulle la barna se for mye på tv, og iallefall ikke ha tv på rommet.. haha

 

At jenta mi aldri skulle arve klærne til broren, for at jenter går med "gutteklær" var så stygt... hun bruker veldig mye av hans gamle klær :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn skulle ikke bruke smokk... Med førstemann kjøpte jeg etter tre uker, med andre lå den klar hjemme når vi kom hjem fra sykehuset, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...