Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Når lyset er slukket hos folk, så vil de ikke ha besøk?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Tydeligvis INGEN her i nabolaget og nå begynner jeg å bli alvorlig forbanna!!! Tvillingene har lagt seg og det ringer på døra i eningen. Tvillingene våkner og det er bare kaos:(!!! Gotteri skal dem ha, ja!! HELVETES OPPLEGG!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Det er jo regelen det, så håper folk flest har gjort det. Min søster (voksen) satt faktisk og gledet seg til å dele ut godter, og fikk sjokk da jeg sa hun måtte huske på å sette på utelyset. Det hadde hun slukket fordi hun hadde laget gresskarlampe og ville den og stearinlykter skulle vises bedre. Tabbe! hehe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har slått av utelyset her, men det er fordi gresskarlyktene skal vise Vi feirer med brask og bram, og ungene står omtrent i kø utenfor
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Sett lapp på døra. Skriv at barna i huset sover, vi har ikke godter, og at de må huske at når utelyset er av betyr det at folk ikke feirer halloween.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Har satt opp lapp, men de påstår at de ikke kan se den fordi utelyset er av. ARRRRG!!!!! 18:21
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Ta ut batteri av ringeklokka da vel...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Det får da være måte på hvor mye jobb jeg skal ha fordi ubrukelige foreldre ikke kan lære ungene sine ett og annet før de sender dem ut på gotteriferd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Det virker som halloween spiller like mye på uhøflighet som julebukk spiller på høflighet. Er det halloween har barna visst lov til å være ufine, ikke takke, rope og brøle og løpe rundt huset. Noen som har blitt utsatt for eggkasting i år forresten?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Legger dere ungene klokka seks...?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Slapp bikkja på noen unger i fjor, og siden har det ikke kommet noen:D Mohaha!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #12 Skrevet 31. oktober 2010 De er bare 6 måneder og fortsatt på sommertid så i dag ble det legging kl.seks
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #13 Skrevet 31. oktober 2010 Ja jeg har sagt det til mine barn
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Nei har aldrig opplevd ufine unger, eggkasting ,brøling og løping rundt huset. Må bu i et godt nabolag virker det som.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 jeg har slått av alle lys i håp om at ingen ringer på. Her er utgangsdøren rett ved soverommet til minstemann og jeg ønsker ikke besøk av disse barna av mange grunner inkl. det. Barna er jo så skjønne, men jeg syntes denne feiringen er grusom. Neste år skal jeg (og dere burde også) ta det opp med læreren på skolen. Slik at de kan informere barna om dette med utelysene.
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Her er det også høflige små djevler som står utenfor.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #17 Skrevet 31. oktober 2010 Hva med å skrive en stor lapp på døra, hvor det står at ungene har lagt seg, vennligst ikke forstyrr eller vennligst ikke ring på døra?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #18 Skrevet 31. oktober 2010 Vi ahr sagt det til barna våre, og de har også fått beskjed om det på skolen!! Ellers synes jeg barna er kjempehyggelige, takker...og noen ønsket meg til og med en fin kveld;) Vi har sagt at ungene må takke...og hvis noen velger knep kan de rekke tunge, hehe;) Må jo ha et lite knep på lur;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #19 Skrevet 31. oktober 2010 Det er da ikke lærerens jobb. Lærerene har da nok å gjøre om de ikke skal ta del i fritiden også. Skriv en lapp i avisa eller på butikken og ta ansvar selv!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #20 Skrevet 31. oktober 2010 å er det ikke lærerene sin jobb nei. Da har jeg vel misforstått...herregud. Går vel ann å ta det opp med lærerene. Det er mye mer enn bare pluss og minus som går via skolen!
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2010 #21 Skrevet 31. oktober 2010 Syns alle har vært snille og høflige...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #22 Skrevet 31. oktober 2010 Og ta opp med læreren hvordan folk feirer halloween blir jo helt feil. Da bør du vel heller snakke med foreldrene. Uansett så synes jeg det blir innblanding i andre folks privatliv:(
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #23 Skrevet 31. oktober 2010 Litt kjedelig når man får en gutt på døra som helt klart er minst 14, med kun en hatt som utkledning, og atpåtil en som ikke eier folkeskikk. "Har du godteri?" Sa at jeg beklaget men at vi ikke hadde mer snop. Har nesten ikke mer, men ville spare de siste par bitene til de søte små, for jeg vet det kommer noen med små barn innom snart. I stedet for å gå, sparket han i dørkarmen og brølte høyt i raseri. Jeg ble faktisk en anelse redd en stund. Vurderte også om han var skummel nok til å gjøre hærverk eller noe, men han gikk avgårde. Sannelig ble jeg halloweenskremt i år ja. =s
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #24 Skrevet 31. oktober 2010 Ta det heller opp med den lokale butikkdamen eller rørleggeren de har helt sikkert like mye tid som læreren til å spre ditt budskap.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #25 Skrevet 31. oktober 2010 ja, barna er jo så nydelige. Det syntes jeg også. Men alt denne feiringen står for er så grusom. Gamle damer blir skremt og jeg syntes det blir veldig feil og lage gøy ut av døde mennesker, blod og andre ufyseligheter for små barn. Dette kunne vært en voksenfeiring. hvor man kledde seg ut og gikk rundt og tigget etter sprit eller noe istede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå