Gå til innhold

Inspirert: Kunne du drept en pedofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne jeg lett. Om noen hadde rørt barna mine eller noe annet barn for den sakskyld. Hadde med glede gitt vedkommende 1 kule i panna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg kunne ikke drept et annet menneske

Skrevet

Hm . Jeg og min kjære satt faktisk å snakket om dette tidligere ikveld.

Ja jeg tror jeg kunne gjort det. Og hvertfall hvis det var mine barn som ble rammet.

Skrevet

Ja. Fullstendig uten samvittighetskvaler.

Skrevet

nei, det er for lettvint, jeg ville heller gjort noe som gjorde livet ødelagt på andre måter. Er man "offentliggjort" som pedofil, så blir man straffet hardt resten av livet.

Jeg tror aldri jeg kunne ha vært istand til å drepe noen, med mindre jeg måtte velge mellom livet til mine barn og gjerningspersonene der og da.

Skal aldri si aldri, men jeg hadde nok heller gjort livet surt for den pedofile på andre måter. Og jeg hadde ikke hatt noe problemer med å spenne ballene hans i filler.

Skrevet

Helt enig når det kommer til mitt eget barn. Hadde noen rørt henne, så hadde jeg ikke bare drept - jeg hadde torturert over lengre tid i tillegg! Og det mener jeg helt seriøst!

Men hadde nok ikke drept en pedofil som rører et annet barn, av en enkel grunn. Da hadde det gått utover min datter, mtp at hun hadde hatt en mor i fengsel og ikke hjemme hos seg.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke ødelegge mitt liv for en slik jævel. Jeg kunne nok ha gjort det, men hadde valgt å ikke gjøre det. Vil være der for barnet mitt og ikke sitte i fengsel.

Finnes andre måter man kan ødelegge på, enn å drepe ett menneske.

Skrevet

Det hadde hun vel hatt om det var din egen datter som var utsatt også.. Både misbrukt og en mor som har gjort seg til drapsmann og havnet i fengsel.. Hvem skulle støttet barnet ditt da?

Skrevet

I teorien ja.Hadde ikke kastet vekk mitt liv og min dyrebare tid med barna mine på å sitte inne.Men saken hadde nok vært annerledes hvis mine barn var utsatt for pedofili. I teorien hadde jeg vært en praktiker.I det praktiske hadde jeg vært en taktiker og fucket livet til vedkommende så langt det hadde latt seg gjøre.

Skrevet

Har selv blitt utsatt av overgrep av min far, så uten tvil; JA! Sånne kryp har ikke livets rett i mine øyne...

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk. Hadde jeg tatt noen på fersken, kunne jeg gjort det med bare hendene, det er jeg sikker på.

Skrevet

Ja, og voldtektsmenn også. (Eller damer..)

Skrevet

Hehe, jeg tenke faktisk på det først etter at jeg hadde lest mitt eget innlegg, og håpet at ingen ville kommentere det:)

Skrevet

nei.generelt sett så kan jeg ikke helt se for meg at jeg direkte skal ta noen sitt liv.

hvorfor i alle dager skulle jeg drept noen?

Skrevet

Nei, hadde mitt barn gått igjennom noe så tragisk hadde barnet mitt trengt mitt fang, min trøst å min kjærlighet. Ikke en mamma i fengsel.

Skrevet

:::) lammekjøtt-mannen

For å sikre at dine barn ikke utsettes en gang til for de grusomme overgrepene de kanskje ble utsatt for?? Det hadde fått meg til å drepe....Dessverre.....Årsak , virkning... Konsekvensene- i dette tilfelle hadde jeg tatt etterpå.

Skrevet

En pedofil? Nei

En overgriper som hadde forgrepet seg på mine barn? Utvilsomt

Skrevet

Jeg hadde nå sørget for å ikke havne i fengsel

23:06

Skrevet

Jeg er imot å frarøve noens liv, men jeg kan love deg, hadde noen rørt datteren min så kunne nok vedkommende se frem til en pinsom smertefull død. Det kunne nok fått frem sadisten i meg, ja. Blir kvalm bare av å tenke på det.

Skrevet

to feil blir aldri en rett.

og det fins bedre måter og ungå at de blir utsatt for noe sånt igjen en å drepe. og tenk på hvordan konsekvensene av valget ville gått utover barnet.

bitterhet og hat ødlegger mennesker også

jeg kunne ikke drept noen med mindre det var i en direkte kamp mot liv eller død. foreksempel om noen begynte og banke meg og jeg tok igjen for å forsvare meg selv eller barna mine.

Skrevet

Ja. Ingen hadde sluppet unna med å gjøre noe sånt mot barnet mitt. Hadde neppe sittet noe lenge i fengsel for det heller, dette er Norge.

Skrevet

Jeg tror alle kan ta ett liv om de er i rette situasjonen.

Ja jeg kunne gjort det.

Skrevet

Ja, men hadde gjort det uten å bli tatt.

Pedofilistraffene i Norge er latterlige. De BER om at overgriperne kommer seg ut i samfunnet igjen og fortsetter med å ødelegge flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...