Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?


Vårlillespire mai 2011<3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt på meg 2 kg og er 13+4 idag. har fått noen saftige kjærlighetshåndtak :-S.

 

er 167 cm høy. De to forrige svangerskapene la jeg på meg ca 12 kg. Så er spent på hva det blir denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+5 i dag og har fremdeles ikke lagt på meg noe. Jeg er ganske lita fra før, så synes dette er litt skummelt. Sist svangerskap la jeg på meg godt over 20 kg uten at noen egentlig reagerte. Da hadde jeg lagt på meg en 3-4 kg allerede ved 12 uker..

 

Menmen magen vokser jo litt etter litt, nå ser jeg jo småfeit ut på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 64 kilo før jeg ble gravid, har gått ned akkurat 10kg... Jeg er 157cm da så er ikke SÅ ille.

 

Var litt betryggende å se at det ikke bare er jeg som har gått ned. Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor den lille, men den sniken har vel tatt til seg all næring jeg har fått i meg ;) Nå begynner formen endelig å ta seg opp igjen etter 6 tøffe uker med kvalme, oppkast og absolutt ikke noe matlyst. Skal til legen til mandag så får vi se om jeg har gått litt opp denne uka,for jeg har spist mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uke 15+1 og har gått opp 3-4kg allerede, føler det er litt for mye og bekymrer meg for det. Første svangerskapet, men kvinnene i min familie har stort sett vært tynne frem til første barn, da setter pærefasongen seg for godt...

Årsaken vet jeg, må spise hele tiden for å unngå kvalme og frukt hjelper ikke dessverre. Har fått stikksmerter i magen ved trening så det har blitt lite av det også..

Men her inne går visst de fleste ned i vekt?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 14+2 og har gått opp ca 700gram.Veide 72 da jeg ble gravid. Gikk først ned nesten 2kg men nå kommer det krypende ja. Var før jeg ble gravid veldig godt trent og hadde nettopp gått ned 11 kg på Grete Roede kurs, men nå legge rjeg på meg pga ikke kvalm mer, glad i mat og godteri og klarer ikke trene like hardt som før. Får bare prøve å holde igjen på de største fristelsene samt gå istedetfor buss/bil til det meste. Verst å venne seg til formen på en oppblåst mage og slappe lår/rumpe mer enn tallet på vekta synes nå jeg.

MEN, vi skal jo legge på oss nå, en mening med det og helt normalt når man er gravid. Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg svarte på denne tråden i uke 9, da hadde jeg av en eller annen grunn gått opp nesten 2 kg!

Nå er jeg i uke 13+3 og har totalt gått opp 400 g. Så da har jeg gått ned i vekt igjen. Har ikke kastet opp, men tror årsaken ligger i at jeg var ganske forstoppet de første ukene! Hehe... Hadde litt ekstra å bære på. :)

Nå begynner jeg nesten å bli bekymret for at vektøkningen lar vente på seg... Husker ikke hvor fort jeg la på meg sist jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt på meg noe i vekt, men magen synes. La på meg godt over 20 kg sist. Det skal ikke skje igjen! Er 15+2.

Veldig fornøyd med å ha fått tilbake puppene da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spydd av meg 3 kg i uke 10 lenger oppe i traaden her, er naa i 16.uke og har hentet inn de 3 kiloene og er likt som ved start. Tipper det ikke varer lenge, for jeg er SULTEN etter 2 mnd med oppkast he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i morgen i uke 18 og har nå lagt på meg 1,5 kilo ca, er det mye? Hater når tallene går oppover, har liksom vært flink de siste årene og holdt den nede, men veit jo nå at det er en naturlig grunn til at de øker, men likevel så blir det feil i hodet mitt. Men kjempeglad i den lille magen jeg ahr fått da <3

 

Men er dette mye når man er 18 uker på vei?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 16 nå, gått opp èn kilo.

 

Jeg er allerede rundt 20 kilo overvektig, fra siste svangerskap for 6 år siden, så je er litt på vakt denne gangen, kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+4 og vert til kontroll i dag hos jordmor, har ikke gått opp noe enda heldigvis, noe som er litt rart for eg føler eg spiser myyyyye :)

 

Men kiloene kommer nok tidsnok regner eg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 og har nok lagt på meg minst 3 kg. Forrige gang gikk jeg opp knapt 1 kg i første trimester, og endte på 18 kg totalt (mye var vann) Håper på å holde meg under 20 kg denne gangen. Er 163 cm høy og hadde startvekt på 63 kg, samme som ved forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...