Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #26 Skrevet 28. oktober 2010 Også kommer julebukkene i romjulen for å samle inn restene av julekaker som man allikevel har i hus. Når det gjelder Halloween må man gå til innkjøp av godteri. Så jeg syns det er stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #27 Skrevet 28. oktober 2010 Nei, våre barn deltar ikke i sånne voldelige aktiviteter. De barna kommer fra sånne positive "har vi det ikke gøy dere"-familier som ovenstående. Bare møkk fra den kanten. Alltid.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #28 Skrevet 28. oktober 2010 Dagen er på søndag ja, så det er jo meningen at man skal gå da, men det er sikkert noen som kommer til å gå på lørdag. Så vi kommer nok til å godteriet klart på lørdag. Jeg syns også at det er noe stort tull at vi har begynt med denne tradisjonen, men tidene forandrer seg sånn er det bare. Jeg kommer aldri til å nekte mitt barn til å gå Halloween sammen med vennene sine, men jeg kommer heller ikke til å oppmuntre dem til det. Vi kjøper inn godteri som vi gir til de som går, fordi vi bor i et område med mange barn. I utgangspunktet syns man bare bør gå til folk man kjenner eller som har pyntet utenfor huset. Dette er ikke en tradisjon i Norge og man kan ikke forvente at alle sitter klare med godteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå