Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #26 Skrevet 26. oktober 2010 Har tenkt lenger, til og med vært hos lege forrige gang han var likens.. Dagen etterpå kon høyre fortann nede. Nå har venstre kommet seg opp, så det var tennern denne gangen også HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #27 Skrevet 26. oktober 2010 Og så flott at han klarte det uten paracet!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #28 Skrevet 26. oktober 2010 Såklart kommer tannen opp selv om han ikke fikk paracet.. Han hadde blitt født selv om jeg ikke fikk epidural også, men jeg velger å døyve smerten når det går an, og hadde nok gjort det for lillegutt også om jeg hadde hatt sjangsen..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #29 Skrevet 26. oktober 2010 Uansett er jeg glad han ikke fikk paracet denne gangen. Jeg er glad hver gang man klarer å løse det uten paracet ibux til små, også når man klarer unngå febernedsettende, antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #30 Skrevet 26. oktober 2010 For en tosk til en mann a gitt. Han hadde jeg ikke levd lenge med gitt!!! OG for ett rasshøl av en far, ikke gidder å dra ut på natten for å kjøpe noe barnet trenger. Nei, han hadde jeg ikke vært sammen med!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #31 Skrevet 26. oktober 2010 Du kjøper ikke julegaver om du ikke har penger igjen til uforutsette utgifter. Har dere ikke bufferkonto? Det bør dere ha og i alle fall nå som dere har barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå