Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Babyen holder på å få tenner nå, 6 mnd.. Så skulle mannen kjøpe paracet til han på lørdag, det hadde han glemt.. Og nå har babyen vært våken siden klokken ti, med ekstreme smerter, hylskriking osv.. Mannen la seg med babyen klokken halv elleve for å se om han roet seg da. Kvart på elleve spurte jeg om han kunne kjøre på bensinstasjonen for å se om de hadde paracet, og fikk "jeg drar ikke ut midt på natta for å se om de kanskje har paracet på en bensinstasjon bare fordi noen på et forum sa at de kanskje hadde det, når vi kan trøste han her" (jeg hadde et innlegg om det for en liten stund siden her) Så da gikk jeg ut og han fikk trøste han da. Det hjalp ikke, og nå har jeg sittet her med en gråtene baby i en time, og stakkar lille har vondt i munnen sin.. Kun fordi at han ikke kunne løfte den FORBANNA LATE RÆVA SI opp av senga og dra på bensinstasjonen! Ikke har jeg lappen selv, har ikke penger til drosje heller.. Nå sover lillemann heldigvis.. Enn så lenge.. Er ganske forbanna nå.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Stakkar. Så da skal babyen bare ha vondt, bare fordi mora ikke engang klarer å være selvhjulpen nok til skaffe sitt barn paracet og i tillegg har en dum far. Uff...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Huff ,så liten fikk ikke paracetene sine... Bra han sover nå da. Men om han våkner så si til mannen din eller idioten eller hva han nå fortjener å bli kalt at han SKAL reise på bensen og kjøpe parecet. Hvis ikke han gjør det for barnet sitt hva slags mann er han egentlig da? Eller så hadde jeg rett og slett forsynt meg med penger til taxi fra lommeboka hans. Får håpe liten sover til i morgen da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, tenk. Jeg går ikke i en time til sammen i pissregn, i mørket og kulden på natta med babyen fordi de kanskje har paracet. Men mannfolket kunne da for helvete ha kjørt den forbanna bilen sin de ti minutten det tar. Bare sitt der og gi MEG dårlig samvittighet du, jeg som har vugget, trøstet, smurt på dentinox, sunget og bært. Faren er ikke dum, han er en jævla egoist.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Du 0027 Er du tjukk i huet ditt? Mora sier jo at hun ikke har penger til taxi og ikke har lappen? Kan jo hende de bor uti gokk og at det er langt til bensen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Den som er tjukk i huet er vel den som bosetter seg så langt inn i gokk at man blir avhengig av noen andre for å komme seg fra A til B....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Faen seint på kvelden. Jeg mente jo selvsagt 0022.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Vel, jeg bruker vanligvis ikke å måtte dra noen plasser på natta på hverdagene når det ikke går buss! Tar nemlig vanligvis bussen, og hadde FORVENTET at mannen stilte opp hvis det trengtes på "natta" som han kalte det, kvart på elleve..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, skikkelig tjukk i huet...Men så er jeg ikke avhengig av å bli kjørt for å komme meg hit og dit heller. Jeg ordner medisiner og nødvendige ting til barna mine helt uten at noen andre må godkjenne det og ordne det for meg....00:22
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, fordi du er moren. Faren er da like mye forelder som mødre,-eller?!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, men det fritar ikke mora for ansvar likevel...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Dette høres ikke ut som tenner, men som ørebetennelse tenker jeg... Kan man unngå paracet er det en fordel, da det og babysvømming er to faktorer som øker risikoen for barneastma ganske mye.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Jesus Kristus.. Hva faen er det som feiler deg? Jeg hadde da aldri i livet trodd at jeg måtte kjøpe paracet når pappan sa han skulle det!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #14 Skrevet 26. oktober 2010 Hvis det ble glemt på lørdag, så kunne det blitt kjøpt på mandag. Eller var det umulig også? Alt mulig mannfolk skal få skylden for... Hva med å minne ham på det UTEN å bli fly forbanna? Du vet... hjelpe til litt for å sørge for at ting er på plass når det trengs?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #15 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg trodde han hadde kjøpt det, og når ikke hadde det, og babyen hylskrek klokken halv elleve, så kunne han godt ha løfta ræva opp av senga og kjøpt når jeg ba han om det. Dessuten har jeg vært våken i hele natt nå, eller, fikk sove mellom 4 og 7, så vær så snill å hold kjeften på deg! Enn å holde med en mann som ikke gidder å kjøre etter paracet til babyen sin.. Du får bare legge skylda på meg du, jeg gir meg blanke faen. Tok bussen som gikk halv 8 og kjøpte paracet selv.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #16 Skrevet 26. oktober 2010 Du kunne spurt en nabo om de hadde liggende noe. Du kunne ringt til bensinstasjonen og spurt. De med babyer/små barn i hus bør passe på å ha slikt til enhver tid uansett, da ungen sjelden blir syk i apotekets åpningstider. Sjelden unger hyler så mye av smerte pga tenner. Du kunne gitt ungen noe iskaldt å tygge på (det bedøver og kjøler); bitering eller en våt klut i fryseren en stund. Slik jeg ser det, så har faren glemt å kjøpe paracet. Veldig dumt, men slikt skjer!! Forøvrig VELDIG lurt å kjøpe nytt FØR den gamle er tom !!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #17 Skrevet 26. oktober 2010 Ingen av naboene her som har småbrn, yngste er 11 år. Har ikke penger på mobilen, kunne såklart ha lånt mobilen til mannen min, men tenkte ikke så langt når jeg var helt svett av gråting. Jeg vet at vi burde ha hatt det i hus, derfor jeg ba mannen om å kjøpe, og han sa ja. Dermed trodde jeg at det var ordnet. Vi hadde en igjen som han fikk på lørdagskvelden, så jeg trodde vi HADDE kjøpt før den gamle var tom! Jeg avkjølte biteringen hans som han fikk tygge på, og gav han litt kjølig fruktmos. Min baby gråter så masse pga tenner. Har vært hos lege med han fordi jeg trodde det var noe med ørene, men det var "bare" tenner. Veldig dumt ja, slikt skjer ja, det var ikke det jeg ble forbanna for! Det som jeg ble, og er, forbanna for er at han ikke kunne bruke ti minutter på å kjøre til bensinstasjonen og kjøpe før klokken var elkleve, fordi HAN skulle sove, for at HAN var trøtt. Mens lillegutt hadde kjempevondt i til sammen SEKS timer og gråt, og jeg er stuptrøtt. Skjønner du ikke tegninga?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #18 Skrevet 26. oktober 2010 "har ikke lappen, har ikke paracet, har ikke penger til drosje, ikke mere penger på mobilen" Herregud, er du 14 år?????
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #19 Skrevet 26. oktober 2010 Nei, jeg er blakk!!! Alt av penger har gått til lammeskinnspose til ungen, vinterklær til han, husleie, klær i str 74 siden han vokser fort, mat, julegaver, regninger og bursdagsgaver til nevøene. Da har jeg ikke penger til drosje og kontantkort! Lappen må jeg ta når jeg kommer meg ut i arbeid igjen og får mer enn 50% stilling som jeg nå får permisjonspenger for. Må jeg forklare deg ALT?!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #20 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er glad han ikke får paracet. Det går i perioder med tannsmerter, og de skal igjennom det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #21 Skrevet 26. oktober 2010 Herregud, hva er det som feiler deg, du anonym som gjør alt du kan for å hakke på HI? Er du mannen hennes kanskje, som gjør alt for å vri dette om til hennes feil? Newsflash; hun gjorde alt hun kunne med de ressursene hun hadde, noe man ikke kan si om "mannen" Han kunne godt ha dratt på bensinstasjonen. Kvart på elleve er ikke natt. Man gjør som regel alt for barna sine, ikke legger seg ned for å sove når man kan bruke ti minutter på å la barnet få det bra. Her hadde det blitt månelyst om mannen hadde prioritert egen søvn foran barnets ve og vel!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #22 Skrevet 26. oktober 2010 Det er barnemishandling å ikke gi smertestillende til et barn som hyler av smerte!! Tenker ikke på HI, som ville gi paracet, men var gått tom. Men tenker på disse kvinnene som har det som sin fanesak å ikke gi barn paracet!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #23 Skrevet 26. oktober 2010 Takk.. Man skulle jo trodd at siden det var han som hadde glemt å kjøpe det, at han ihvertfall kunne gjort det når det ble slik som det ble. Og det var jo ikke slik at jeg ba han stå opp klokken fire på natta for å kjøpe.. Han hadde lagt seg et kvarter før, tidligere enn vanlig for å roe ungen, bruker vanligvis ikke å legge seg før nærmere halv 12, så jeg fatter ikke hva som var problemet med å få kjørt på bensinstasjonen og kjøpt..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #24 Skrevet 26. oktober 2010 Barnemishandling å ikke gi paracet! Da er det faen meg barnemishandling å føde de ut fødselskanalen også,
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2010 #25 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg syns mannen din er en forbanna idiot HI, men du burde kanskje ha tenkt litt lengre enn at dette bare er tenner? Hva med ørebetennelse eller noe verre? Prøv å presse inn litt på siden av øret. Hyler han da er det nok ørebetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå