Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #26 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg som svarte 00:14 og gjerne kunne tenkt meg å arve til gutt bor i Oslo Vet ikke hvorfor en annen svarte jeg..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #27 Skrevet 25. oktober 2010 23:17 Om du var seriøs med å arve bort klær, så skriv gjerne en mel her. Jeg arver gjerne så sant det er rett str.. HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #28 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har en søster som bor i oslo. hun kommer til meg om en mnd. Kan jo sende med henne noe om du er intr... HI
MammaMøOgDeSøteSmå Skrevet 25. oktober 2010 #29 Skrevet 25. oktober 2010 22:17 HI Svarer med nick jeg, så har du mulighet til å sende en pm? Jeg som bor i Oslo. Tar gjerne i mot om du har fra str 74/80 og opp
skulle så ønske... Skrevet 25. oktober 2010 #30 Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som ønsker å arve videre til meg?? Jeg har en tulle som trenger 116 og en pjokk som trenger 98??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #31 Skrevet 28. oktober 2010 Arv er bra. Mange av klærne blir ikke slitt i de hele tatt. Jeg har dessverre ingenting i de str "skulle så ønske"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå