Gå til innhold

Arve klær.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som svarte 00:14 og gjerne kunne tenkt meg å arve til gutt bor i Oslo :) Vet ikke hvorfor en annen svarte jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23:17

Om du var seriøs med å arve bort klær, så skriv gjerne en mel her.

Jeg arver gjerne så sant det er rett str..

 

HI

Skrevet

Jeg har en søster som bor i oslo. hun kommer til meg om en mnd. Kan jo sende med henne noe om du er intr...

 

HI

Skrevet

22:17 HI

Svarer med nick jeg, så har du mulighet til å sende en pm? Jeg som bor i Oslo. Tar gjerne i mot om du har fra str 74/80 og opp :)

Skrevet

Er det noen som ønsker å arve videre til meg??

Jeg har en tulle som trenger 116 og en pjokk som trenger 98??

Skrevet

Arv er bra. Mange av klærne blir ikke slitt i de hele tatt. Jeg har dessverre ingenting i de str "skulle så ønske"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...