Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #26 Skrevet 24. oktober 2010 hvorfor får jeg ikke opp den siste kommentaren her inne?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #27 Skrevet 24. oktober 2010 "glad min mann ikke er sånn", bare vent - plutselig vil nok en som deg oppleve det samme! Idiot! Hi, jeg tror desverre han har møtt en han ble betatt av fredag, merkelig han gjør ALT for å gå ut lørdag bare for kompisene........
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #28 Skrevet 24. oktober 2010 "glad min mann ikke er sånn", bare vent - plutselig vil nok en som deg oppleve det samme! Idiot! Hi, jeg tror desverre han har møtt en han ble betatt av fredag, merkelig han gjør ALT for å gå ut lørdag bare for kompisene........
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #29 Skrevet 24. oktober 2010 Han høres jo ut som en guttunge i puberteten som skal gjøre akkurat som HAN vil, istedet for en familiefar som han faktisk er. MÅ ut? Han vet nok innerst inne at det var galt av han å gå ut i går, ettersom dere hadde en avtale, og han hadde vært ute også fredag. Sånt gjør man bare ikke når man har familie. Kan være greit hvis man fortsatt bor hjemme hos mor og har tenåringstrass. Så snakk med han og si at slik behandling finner du deg ikke i flere ganger. Ikke overse han lenger nå, men forlang at dere setter dere ned og tar en alvorsprat. Og da er du saklig og iskald. Ikke mer gråting foran han, bare vær kald og rolig. Det virker som oftest.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #30 Skrevet 24. oktober 2010 "glad min mann ikke er sånn", bare vent - plutselig vil nok en som deg oppleve det samme! Idiot! Hi, jeg tror desverre han har møtt en han ble betatt av fredag, merkelig han gjør ALT for å gå ut lørdag bare for kompisene........
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #31 Skrevet 24. oktober 2010 har ikke sagt et ord til hverandre og nå tok han guttungen med seg ut, ikke noe spørsmål om vi ville være med...(ja jeg har mumlet til meg selv som han har hørt ting jeg irriterer meg over...)tror han har hørt noe....jeg blir så suuuuuur!!!! nå skal jeg helle ut hele vindunken, spriten og øllet!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #32 Skrevet 24. oktober 2010 uff så leit....virker som han er uvanlig barnslig...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #33 Skrevet 24. oktober 2010 Høres ut som han gjorde noe dumt på fylla igår oG MÅÅÅ bare snakke med kompisene om det
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #34 Skrevet 24. oktober 2010 Ut å snakke med kompisene bare?? du mener gå på byen til klokken 3??? hadde blitt sur ja, han har faktisk brutt en avtale.. Idag sier du at du måååå are ut og snakke med noen venninner, da blir han REDD for han skjønner du skal snakke om venninnene dine om ham.. Han bør faen meg rette opp for seg og begynne å behandle deg med respekt!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #35 Skrevet 24. oktober 2010 hum....men det her var et par som ikke han har vært ute sammens med på lenge siden de bor et stykke unna....så aknskje det var bare det? uff jeg veit ikke hva jeg skal si til han...kan jo ikke gå å overse han hele dagen
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #36 Skrevet 24. oktober 2010 13: 52 ja er helt enig. Han har jo faktisk brutt en avtale...selv om det var "bare" med meg! han hadde ikke gjort det mot en kompis eller noen... desverre så er mine 2 beste venninner bortreist så jeg får bare holde meg hjemme...kunne sikkert dratt til noen andre familiemedlemmer, men jeg vet ikke om jeg orker idag...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #37 Skrevet 24. oktober 2010 Du kan jo bare spørre om han kan gå ut ikveld eller noe sån du får være alene hjemme Det hadde jeg gjort.. Da hadde det nok satt fart på den dårlige samvittigheten hans!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #38 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er så glad for jeg har en type som respekterer at når vi har en avtale så sier han faktisk dette til kompisene sine, har ikke kompisene hans damer/ er gift da? da burde jo de skjønne dette..!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #39 Skrevet 24. oktober 2010 13.56: hva mener du? at jeg skal be han gå ut idag også?hvordan gir jeg han dårlig samvittighet på det?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #40 Skrevet 24. oktober 2010 At du sier du helst vil være alene ikveld. men siden du ikke har noen venninner å gå ut med så kan ikke han bare la deg få være alene hjemme ikveld?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #41 Skrevet 24. oktober 2010 heldige du:) jo noen av dem har dame og barn...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #42 Skrevet 24. oktober 2010 ah okei, da tror han sikkert at jeg vil gjøre det slutt
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #43 Skrevet 24. oktober 2010 også bør du ikke ignonere disse følesene, det er en grunn til du føler deg sviktet, desverre finner altfor mange kvinner seg i sånn oppførsel!! Jeg synes du burde sette ham på plass, og få han til å forstå dette gir konsekvenser! Du sier selv han kunne aldri sagt nei til kompisene sine ? Hva er det han prioterer egentlig i livet? Vet du, jeg synes virkelig du skal ha tid for deg selv ikveld og tenker over hvordan han behandler deg egentlg, ja kanskje noen sier jeg overreagere rmen la tankene synke inn , si til han du vil ha tid for deg selv fordi du ble faktisk såret over det han gjorde, og at du må tenke på ting! For da forsåtr han kanskje hvor mye dette har gått inn på deg, Jeg er sjokkert over å høre at han gikk IFRA deg når du gråt? Kvinnen i sitt liv? mor til sine barn? Går ifra deg gråtenende hvordan kan han nyte kvelden sin ute på byen uten å tenke på deg? Sendte han meldinger til deg???? Jeg får vondt av å lese dette, dette viser bare hvor lett unna menn kommer med ting, hadde min mann gjor tdet hadde jeg ansett han som mangel på empati og samvittighet. Man gjør ikke sånn mot noen man elsker. Uansett hvor liten / stor saken er SÅ såret han deg faktisk... Håper jeg ikke var for direkte, men han må nok lære seg konsekvensene, så kanskje han forebdrer seg??? Ignonere ikke sånne ting er du snill!!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #44 Skrevet 24. oktober 2010 14.03: Tusen hjertelig takk for et lagt fint svar=) ja han gikk ifra meg når jeg gråt, han gikk og sa"glad i deg"....fikk ikke noen mld!;( Jeg vet iallefall at JEG kunne aldri funnet på å gjort noe likt mot en jeg elsker... han sa han bare "måtte" det..."du vet hvordan jeg er, må jeg så må jeg, du må bare la meg gå!" "du vet, jeg bare sliter meg......har jeg betsemt meg så har jeg betsemt meg..." vi er jo mye sammen om dagene pga han er sykemeldt og jeg i permisjon, men uansett............
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #45 Skrevet 24. oktober 2010 Ja men dette handler om å planlegge , holde avtaler og priotering. Det høres jo nesten ut som han mangler selvkontroll?!?? Det er jo greit at han g år ut, kanskje om dere hadde avtalt dette på forhånd så hadde det gått greit, men dere har jo en avtale!! Er jo ikke noe galt at han går ut å koser seg med kompisene sine, men å SÅRE damen i sitt liv for å på liv og død gå ut og kose seg med kompisene noen timer er jo sjokkerende? Har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg? Jaha, så hadde ikke han bestemt at dere skulle kose dere hjemme igår da??? Det er ikke like viktig nei? Jeg blir provosert når jeg leser dette, og det virker som du prøver å unnskylde ham for oppførselen hans nå. du er jo glad i ham og vil du det skal funke må du ta dine føleser seriøst. Du ble såret, han såret deg.. Hva skjer neste gang????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #46 Skrevet 24. oktober 2010 uff ja skjønner...men jeg vil ikke at det skal bli slutt, jeg elsker han...han er verdens snilleste ellers..han gjør alt for oss og gir oss alt vi trenger..og mere til..men det er akkurat dette han kan finne på av og til:( han mener han får aldri "lov" å gå ut....jeg har ikke nekta han å gå ut(kanskje et par ganger kanskje hvor jeg heller har spurt han om ikke vi kunne finne på noe heller da...) i tillegg sa han" du trenger å koble av, du gjør jo ALT alene om dagen med unga"(han hjelper ikke til med så mye pga armen)... kobler jo mye av når han er ute mens jeg sitter gråtende hjemme ja....;(blæh
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #47 Skrevet 24. oktober 2010 Nei, du nekter han kanskje ikke å gå ut med rene ord, men når du foreslår andre ting, gråter, furter osv, slik at han vet at om han går ut så har han ei sur kone dagen etter, så er det en måte å nekte på det også. Du sa han går ut 9-10 ganger i året. Et år har 104 fredags- og lørdagskvelder man kan se film og sitte i sofaen med kona og sløve på. Så når han har mulighetten til å treffe kamerater som han ikke har sett på lenge, så kan han bare se dem én kveld, og så er det hjem til sofatjeneste? Kanskje han brukte litt tid på å mote seg opp til å si fra at han ville ut, siden han sikkert visste at alle de andre kameratene skulle? Javisst ble det litt dumt denne gangen, men å kaste seg ned og gråte som en hormonell fjortiss... synes du ikke selv, i ettertid, at du var litt dramaqueen? Han er en god, snill mann, flink pappa og du elsker han, men lager et baluba uten like med gråt, mumling, furting og skuling fordi at han ville treffe kamerater to kvelder på rad? Beklager, men du får ikke noe trøst av meg. Om verden din raser sammen fordi han "bryter en avtale" med deg, én kveld, så tror jeg at du er altfor avhengig av han, evt. avhengig av å kontrollere han. Jeg kunne forstått at du knakk sammen om dette var den første helgen han var hjemme etter 6 mnd i Afghanistan, men siden han tydeligvis er hjemme med familien hver helg ellers, så synes jeg synd på han. Ikke deg. Ta deg sammen, vær litt voksen, si at det ble dumt sånn det ble i går, og se kritisk på din egen rolle i dette. Han er tross alt en voksen, selvstendig mann som ikke trenger å stå til ansvar overfor deg for alt han gjør, og du har heller ingen rett til å bestemme over han. Forhold funker som regel mye bedre når de er mellom to likeverdige voksne.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #48 Skrevet 24. oktober 2010 til "glad min mann ikke er sånn" Oj så kjepphøy da! Kanskje han er nettopp sånn og mye verre! Og der sitter du ditt dumme nek og aner ingenting!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #49 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes nå dere er litt barnslige jeg da. du suttrer og gtiner han står ikke opp. Går man på fylla får det ikke hjelpe at man skal opp om morgenen. Voksen nok å drikke får man også ta konsekvensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå