Gå til innhold

sitter her og gråter:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skuffet meg så!

Han var ute igår, helt greit det, men idag skulle vi være hjemme og kose oss og se film...også begynner han i ni tida etter unga er lagt seg å mase om at han vil gå ut.

Jeg sier at vi hadde en avtale og jeg hadde gleda meg til å se film sammen med han og bare slappe av, men så hagler det inn sms'er og han sier han MÅ ut!Frem og tilbake og det ender med at jeg går gråtende å legger meg, han kommer etter ca en halv time etterpå og spør om det er greit at han går...jeg sier nei jeg ville at han skulle være sammen med meg, men da er det allerede for sent for både film og annen kos (jeg må jo opp 7 om morgenen med unga), men så hører jeg han låser døra og går...........................

jeg springer ut og han kommer nølende tilbake, jeg synes det er så merkelig oppførsel og jeg spør om han har funnet noen andre, men da sier han at det har han ikke, det er bare meg han elsker og bla bla...han ville bare ha LITT fred og snakke med et par kompiser på baren..han dro...

Imorges sto hans 4 år gamle sønn og gråt fordi pappa ikke ville stå opp(kl 13.00)..han hadde vært ute til 5 om morgenen og tåler IKKE sprit, kom ravende hjem...

Nå skal det sies at det er sjelden han er ute, men uansett...jeg ble så skuffa!!!! nå sitter jeg her skuffet og lei meg og har mest lyst til å ødelegge noe!!!!

måtte bare få det ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er rare begge to.

Oppførsel som 18- 20 åringer.

Dere trenger ikke være sammen vet du.

Skrevet

Han traff ei dame igår tenker jeg. Og skal møte henne igjen nå.

Glad min mann ikke er sånn. Ingen menn med barn bør dra ut to dager på rad.

Du fortjener bedre!

Skrevet

rare?hvordan hadde du reagert om en hadde avlyst en avtale med deg for å finne på noe med noen andre heller...?

Skrevet

00.31:

tror du?han sa det var ikke det, var et par kompiser han ikke hadde vært sammen med på lenge som han skulle møte.....

Skrevet

Kutt ut da!

Til deg HI

Skjønner deg! Jeg ville og ha følt det på samme måten. Men du er tolmodig! Det jeg hadde gjort hadde sagt var at "du var ute å snakka me kameratene dine i går, ja då går jeg å prata med venninnene mine idag. Så da får du stå opp og ta ansvaret for barna dine!"

Veldig dårlig gjort av han, Man føler seg så til side satt, og skuffet! Tankene kverner rundt i hodet, ja det er ikke noe kjekt. Føler med deg! Og ikke bry deg om de andre trollene her inne!

Skrevet

Synes bare det er rart han orker å dra ut ikveld og når dere skulle kose dere. Dårlig gjort av han!

Skrevet

forstår deg godt jeg!!

hadde og blitt skuffa å lei meghvertfall hvis han var ute kvelden før!å det er jo hans barn også,han kan jo ikke bare ta turen ut da!

i morgen når ungene våkner så dytter du til han å siser at i dag er det din tur til å sove!!

Gjest Antarctica
Skrevet

For en pubertal dust. Min kjæreste vet at avtalebrudd ikke er oppe til diskusjon en gang. Har vi gjort en avtale om å være sammen med hverandre, så er det hellig grunn. Tidsklemma tar da virkelig fra oss en masse god kontakt; vi må gripe de øyeblikkene vi har sammen.

Skrevet

Tusen takk 00.34...:)

nå er det slik at han i tillegg har en brukket arm så han kan ikke ta seg av barna alene, har en nyfødt baby også...og det er mye løfting, bedre med 4 åringen da...han klarer seg mere uten hjelp...men uff så sårt å høre 4 åringen spørre etter pappan 10-20 ganger imorges...;(

Skrevet

Enda større grunn til å være hjemme synes jeg da. Det er ikke noe godt å være den som sitter gråtende igjen. Kan ikke dere prøve å prate sammen? spørre hvorfor han ikke heller vil dra ut med kompiser når dere hadde en avtale? Du har også behov, bare at dine kanskje går ut på å ha nærhet til han, ta vare på familien?

Prat sammen! Mange ganger dette kan løsne problemet. Og det er iallefall ikke kjekt når trollene trykker deg lenger ned i grusen. For jeg vet hvordan den følelsen også er. Lykke til. Og husk du er en fantastisk person!

Vennlig hilsen 00.34

Skrevet

Ring han å be han pelle ræva si hjem! Synes han er skikkelig rasshøl.

Skrevet

får meg ikke til å ringe han og si det(ja jeg vet jeg er alt for snill)uff....:( han lovet han skulle være hjemme til 3, men det vil jeg virkelig se før jeg tror han....:(

Skrevet

00.34 : tuuusen takk:) du er også en fantastisk person :)*der fikk du meg til å smile, skal ikke mere til :)*

jeg spurte han hvorfor han heller ville det og han sa det hadde vært så mye i det siste med barn og alt, vi går oppå hverandre siden han er sykemeldt og jeg har permisjon...men jeg synes ikke det er noen unnskyldning...ikke å gjøre det på den måten han gjorde...

Skrevet

Seriøst til 3? Du er alt for snill! Kan ikke du ringe han å spør om det er muligheter for at han kan komme litt tidligere hjem? Du sitter tross alt såret og lei deg hjemme. Da er det ikke rettferdig for han å være ute å ha det gøy!

Vær så snill og ikke vær så snill! Da vet han at han kommer unna med det og vil gjøre det igjen! Ta det ved roten og bli ferdig med det. Du vil føle deg mye bedre etter på.

Eller skrive han en melding:

Tusen takk for en hyggelig kveld sammen! Denne kvelden var akkurat det jeg trengte! Håper du og har hatt det kjekt du også! Ser deg vell i morgen ettermiddag.

Skrevet

00.52:

jeg unnskylder det med at det er bare 9--10 ganger i året han er ute så kanskje det er MEG det er feil med, at jeg er for kjedelig eller streng:S Takk for forslag, men jeg tror at hvis jeg sender den meldingen så kommer han iallefall til å være ute lengre enn 3:S

Skrevet

Syns du 9-10 ganger er lite? Det er jo nesten 1gang i mnd. Her snakker vi kanskje 5-6 i året og jeg syns det holder!!

Syns du er altfor snill, klarer han å rave drita ute klarer han å hjelpe til med begge ungene!!!

Skrevet

ja det er jeg enig med....hum, men jeg er så redd han skal miste babyen pga armen:S

hva kan jeg "straffe" han med slik at han skjønner jeg mener alvor......

Skrevet

Straff er ingen go løsning i noen situasjoner. Da skriker kroppens hans mer etter frihet. Er jo dette handler om. Kanskje han har blitt deprimert etter nr2 kom, veldig mange menn som blir det!

Syns dere skal sette dere ned å prate og komme frem til løsninger som passer dere begge!!

Skrevet

Sånn var mitt og eksen sitt forhold også. Da var vi ca 18 år. Blir så flau når jeg tenker på det.

Skrevet

herlighet,hvor gamle er dere egentlig? "løper etter han" når han har gått ut døra? haha.. skulle likt å vært flue på veggen hos dere. Han er nok utro mot deg! Sånn er det når dama er hysterisk! mannfolk orker ikke det vet du

Skrevet

han kom kl 3:) men jeg er fremdeles sur....:S han er ikke stått opp enda...vært å vekt han 3 ganger nå..

er jo ikke sikkert han er utro, men jeg veit ikke hvordan jeg skal finne ut av det...har ikke hatt noe mistanke tidligere...

Skrevet

Sjerp dere folkens!! Hvor utrolig mange frekke og idiotiske mennesker som svarer på innleggene her inne!! Hva feiler der dere?? Hvorfor i helvete mener dere at mannen hennes er utro!?!? Dummeste jeg har hørt...og om han er det så er det iallefall ikke pga han går ut to dager på rad!!

Til HI, snakk med mannen din når han våkner. Ikke vær sur, det hjelper ingenting... Fortell han at du ble veldig skuffet og at det er viktig at dere har litt voksentid sammen, og om ikke han også synes

det??

Ta dere en prat, så ordner det seg nok :-)

Skrevet

11.08 :

Takk:) ja det er mange rare svar her og der:P

jeg klarer ikke snakke med han nå, han er stått opp, men jeg bare overser han...vet ikke hva jeg skal si...vil at HAN skal si noe først...en unnskyldning hadde passet bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...