LilleBjr Skrevet 8. november 2010 #51 Skrevet 8. november 2010 Synes også det er leeenge å vente ) Å så må man jo vente på å se om det klaffet, om det er en ny liten en på vei... Men venter jo heldivis på noe godt da )
Mammapudding Skrevet 8. november 2010 #52 Skrevet 8. november 2010 Sant nok, vi venter jo på noe godt Men kommer til å bli helt tullete om det ikke klaffer på første pp, har jo allerede ventet i flere mnd på å kunne begynne å prøve Blir egentlig bare mer og mer utålmodig jo nærmere vi kommer desember merker jeg
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. november 2010 #53 Skrevet 8. november 2010 hehe, heeeelt enig at vi har ventet lenge allerede :-p for min del får jeg jo ikke helt sikkert svar på første pp før etter nyttårsaften, så den blir i edru tilstand i år. I den store sammenheng er vell ikke det så mye å sutre over, men litt kjedelig er det :-p
Mammapudding Skrevet 8. november 2010 #54 Skrevet 8. november 2010 Ja hvis det er ca 4 uker til min neste mens så blir det vel en test på nyttårsaften tenker jeg Men edru på nyttårsaften må jeg være uansett, har jo ei datter fra før så
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. november 2010 #55 Skrevet 10. november 2010 Ups..i går kveld skjedde det store. Samboer fant tydligvis ut at han ikke orket vente lengre, så da var det ikke mye hoppe av i svingen nei. Dette kan jo gå alle veier. Tror jeg har EL en gang mellom fredag-søndag. Å vi som skulle vente bare 1 måned til :-p Skulle det nå skje at det faktisk blir noe av dette, så får vi klare oss med litt mindre penger, egentlig stolt at vi har vært flinke og forsiktige siden august!
Mammapudding Skrevet 11. november 2010 #56 Skrevet 11. november 2010 Spennende da Jeg må nok pent vente 1 mnd til..men det går nok bra Fikk beskjed om at det er utlyst en del stillinger på jobben min nå, både faste og midlertidige..så litt kjipt å være sykemeldt, vil søke med en gang! Men har spurt en kollega om hun kan sjekke søknadsfristen, så får jeg bare dra ned på jobb å melde min interesse i neste uke hvis fristen går ut før jeg er tilbake på jobb:) Er veldig spent på hvordan det blir med jobb nå, det er liksom det det står på! Er ikke helt frisk enda, men føler meg bedre, så det burde være i orden til vi begynner å prøve..Nå er det jo ikke såååå lenge til desember da Denne uka har gått kjempefort:) Det blir vel kanskje en del sengekos på deg i helga Du får holde oss oppdatert på hvordan det går, du har vel IKM i begynelsen av desember da eller?
Mammapudding Skrevet 11. november 2010 #57 Skrevet 11. november 2010 Hva er det som feiler mannfolka om dagen? Hadde oss en runde i høyet i formiddag og da droppet han kondomen, skulle ta den på før han kom, men det skjedde jo selvsagt ikke..Men det kan jo ikke være stor sjanse for at jeg ble gravid i dag..hadde første mens etter minipilleslutt på fredag 5.nov og den varte til mandag. Aner ikke hvor lang syklus jeg har siden det var første mens siden januar pga minipillene, men på en eggløsningskalkulator som regner med 28 dagers syklus så kommer det opp at jeg har eggløsning 19.november og at fruktbar periode er 16-21.november..så det bør jo være trygt? Får jeg jobb videre er det jo ikke noen krise, men om jeg ikke får jobb videre så er det kjempekrise om det ble full klaff (Var på den måten datteren vår ble til, men så heldig er man nok ikke 2 ganger). Men neste gang har han lovet å ta på kondomen før opphisselsen svekker dømmekraften..haha
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. november 2010 #58 Skrevet 11. november 2010 Hehe, de guttene :-P Ja det er typisk at de blir svake i øyeblikket. Har lest at det kan være usikkert i opptil 6 dager før EL, så da vil jeg tro du er trygg ja :-) Jeg tror det er lite sannsynlig at det blir noe av "glippen" vår siden jeg ikke venter EL før lørdag. Har IKM 28 nov i såfall.
Mammapudding Skrevet 11. november 2010 #59 Skrevet 11. november 2010 Nei det skal vel godt gjøres om det ble noe i dag, bare ble litt stressa..MÅ ha jobben i boks først Er nok trygg ja, og neste gang skal kondomen på! Men bare 3 uker til nå
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. november 2010 #60 Skrevet 12. november 2010 Kom til å tenke på Madonna; "time goes by so slowly for those who wait" hehe :-p
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. november 2010 #62 Skrevet 13. november 2010 Vi skal også prøve i desember Gjør unna ting nå ja:) Har vært hos tannlegen! Skal til frisøren og stripe håret og slikt (det kan man vell gjøre når man er gravid også.. men greit å ha gjort det) Drikker mye vin!!! Spiser mye ost og kjeks og spekemat Trener for å holde formen god! Tar vitaminer Begynner å glede meg veldig! Dette er nr to da... Men nr en rakk vi aldri prøve med.. så dette blir en helt ny opplevelse slik sett
Mammapudding Skrevet 13. november 2010 #63 Skrevet 13. november 2010 Vi prøvde heller ikke på nr 1, så er spennende og en ny opplevelse å skulle prøve nå på nr 2 Gleder meg veldig til å begynne nå, ikke lenge igjen nå Jeg tar folat og sanasol(gir til min datter og hun gir til meg), og spisr sunt(bortsett fra akkurat nå..stapper i meg sjokolad..haha) og trener 4-5 dager i uka..har lånt en sånn cross-trainer(heter det det tro?) hos mamma, så jeg kan trene hjemme i stua etter at Leah har lagt seg
Gjest Skrevet 13. november 2010 #64 Skrevet 13. november 2010 Hehe, kjenner til det å ikkje ha hatt sjangsen til å prøve på nr.1...håpar nr.2 festar seg like kjapt;) Dokke som har starta prøvinga: fy, no vart eg endå meir lysta på å sette i gang!! Hehe;) Meeen, her i garden er det ikkje mulegheiter for å starte noke prøving "før tida", for eg treffer ikkje min kjære før den 3.des (leeeenge til!!) ...stakkar, han kjem til å bli overfalt av ei superivrig frøken, haha! Ikkje nok med at vi har vore adskilte i evigheiter, men no skal vi starte prøving i tillegg. (Hehe, men det er vel gjerne "ein kvar manns" drømme situasjon..? ;p) Håpar EL i desember kjem såpass tidleg at det er mulegheiter for å teste (positivt) på julafta, det hadde vore supert. Viss ikkje blir det vel å ta høgde for nyttårsafta:) Om 18 dagar er det desember jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå