cadence Skrevet 22. oktober 2010 #26 Skrevet 22. oktober 2010 Gravid med jente nr 2, ikke vært nevneverdig kvalm med noen av dem. Var mer kvalm første gangen enn denne gangen.
Ziz Skrevet 22. oktober 2010 #27 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg var kvalm, men kastet ikke opp i sånn ca 3 uker. Lite, med andre ord, og jeg venter jente
Vossafår Skrevet 22. oktober 2010 #28 Skrevet 22. oktober 2010 Gutt fra før, jente nå, akkurat like dårlig i begge svangerskap gitt! Effektiv diett om ikke annet....
Nr 2 på vei <3 Skrevet 22. oktober 2010 #29 Skrevet 22. oktober 2010 Fikk gutt sist gang, har aldri følt meg friskere enn da jeg gikk med han ! ) Denne gang lå jeg rett ut i 5uker med en grusom kvalme, den er over nå heldigvis, slitt med liite energi, snakker null overskudd :S Ikke greid å smøre meg ei brødskive engang, noe som oxo driver å retter seg igjen kjenner jeg Men jeg vet ikke hva det er enda, har ikke ul før neste mnd.. Så det kan være ei jente på vei eller så er det bare svangerskapet som er annerledes
katrineev Skrevet 23. oktober 2010 #30 Skrevet 23. oktober 2010 var VELDIG kvalm da jeg gikk med natalie.. men kasta ikke opp mer enn et par ganger..
AO3 Skrevet 23. oktober 2010 #31 Skrevet 23. oktober 2010 Forrige gang: Djevelsk kvalm 24/7 (men kastet ikke opp) - riktignok "bare" i tre grusomme uker - gutt. Denne gangen: Akkurat likedan - ukjent kjønn. Min mor har tre jenter, hun har vært veldig kvalm hver gang, men i minkende grad for hvert svangerskap. Svigermor har fått begge kjønn, og har aldri vært kvalm...
AO3 Skrevet 23. oktober 2010 #32 Skrevet 23. oktober 2010 Forrige gang: Djevelsk kvalm 24/7 (men kastet ikke opp) - riktignok "bare" i tre grusomme uker - gutt. Denne gangen: Akkurat likedan - ukjent kjønn. Min mor har tre jenter, hun har vært veldig kvalm hver gang, men i minkende grad for hvert svangerskap. Svigermor har fått begge kjønn, og har aldri vært kvalm...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 23. oktober 2010 #33 Skrevet 23. oktober 2010 Har to gutter - har ikke vært kvalm med noen av dem
froeken Skrevet 25. oktober 2010 #34 Skrevet 25. oktober 2010 Har to gutter og ikke vært kvalm en dag. Venter barn igjen nå, vet ikke kjønn enda, men forventer gutt siden forløpet er identisk med de to første. Ikke kvalm, bare veldig veldig trøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå