Kidney Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har erfaringer? Jeg har ikke vært noe særlig kvalm foreløpig. Både mamma og søsteren min var kjempkvalme i alle sine svangerskap. De har bare fått jenter. Vet jo så klart at det uansett finnes unntak, men litt gøy å se om det stemmer på andre . Var du mye eller lite kvalm og hva fikk du?
Nr. 5? Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 1,2 og 3 kastet jeg opp fra dag 1 til dag slutt. Nå har jeg kanskje kastet opp 5 ganger og veldig lite kvalm i forhold til de andre. nå venter jeg jente igjen. 1 og 2 er gutt. og 3 er jente som vi fikk i fjor. Så det stemmer ikke på meg.
lindynatt Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Søsteren min var ikke kvalm med nr 1 og 2, begge gutter. Nå er hun gravid igjen, denne gangen, tvillinger og begge jenter. Men ingen kvalme
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har vært kvalm i alle svangerskapene. Har to jenter og er gravid igjen, men vet ikke kjønn enda
soleia Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Synes svangerskapa med jente og gut har vore temmeleg like, så slike jente/gute teikn stemmer ikkje her. Er det ikkje slik at spiss mage er gutemage og rund mage er jente? Vel, her har det vore motsett.
_Lille_Trille_ Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Nr 1 = kjempe dårlig de 6 første mnd. det var jente. Nr 2 = Mega dårlig i 9 mnd, inn å ut på sykehus pga dehydrering og underernæring osv. det blei gutt. Nr 3 = Kjempe dårlig de 3-4 første mnd. det blir gutt. Personlig tror jeg det er litt opp å ned fra kropp til kropp jeg =) Vi er alle forskjellige =)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Har med hormoner gjøre ikke kjønn. 2 prinsesser og dette er visst en prins. Vært litt kvalm denne gang men tror neppe det er grunnet det er gutt =0)
renateda Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 dette har ikke stemt på meg i det hele tatt... Førstemann var jente og fantes ikke kvalm ( 1-2dager kanskje). Denne gangen kommer det en gutt og slet mye med kvalme 1. trimester.. Er en grunn til at det kalles kjerringråd
gulda Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Var veldig kvalm over halve svangerskapet sist, og fikk en gutt )
Lillemy89 Skrevet 20. oktober 2010 #10 Skrevet 20. oktober 2010 jeg skal ha en gutt, og jeg har vært kjempe kvalm. de først 14 ukene var helt forferdelig. kastet opp hele tiden. så var det en liten pause på noen uker, så har kvalmen kommet tilbake.og jeg er nå i uke 29+3. alle kjerringråd/- tegn tydet på jente. men det er en gutt. så her stemte ikke noe av det er nok ganske store forskjeller.
La vita è bella <3 Skrevet 20. oktober 2010 #11 Skrevet 20. oktober 2010 Ikke særlig kvalm sist = jente, ikke kvalm denne gangen = trolig gutt =)
J -76 Skrevet 20. oktober 2010 #12 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg var veldig kvalm da jeg gikk med jenta min. Jeg har ikke vært kvalm en dag i dette svangerskapet og venter en gutt, så for meg stemmer det.
Kidney Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, ser jo nesten ut til at deres erfaringer er motsatt . At det ikke stemmer i det hele tatt... Får ikke vite om det stemmer på meg eller ikke før babyen kommer, for jeg har ikke tenkt å vite hva det er før babyen er født
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Både jeg og min søster har hatt hyperemesis gjennom hele svangerskapet. Hun fikk jente og jeg fikk gutt. Så tror ikke man kan si ut fra kvalmen om hvilket kjønn man får nei
Lemonia Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Første gang: aldri kvalm - gutt Andre gang. kvalm hele dagen til ca uke 13, fremdeles litt kvalm nå uke 20 - også gutt
Tigergutt Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Ikke kvalm i det hele tatt - verken i svangerskap 1 eller nå. Fikk ei jente første gang og venter ei jente nå!
Prinsessemamma x 2 Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 Kvalm i begge svangerskap - jente begge gangene
SøsterTulling Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Med meg stemmer det. Første gang mye kvalm og fikk jente,denne gang ikke kvalm og venter gutt:)
Gjest Mentha Skrevet 20. oktober 2010 #19 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg venter gutt og har ikke vært kvalm i det hele tatt Venninna mi har to jenter, og med førstemann var ho ikke kvalm, men med andremann hadde ho hyperemesis. Så jeg vet ikke?
Roselille Skrevet 20. oktober 2010 #20 Skrevet 20. oktober 2010 Har en jente fra før, og var kvalm og dårlig helt til fødsel... er nå 18+3 uker på vei med en jente igjen, og er fortsatt dårlig...så ser ut til at jeg må gå sånn ut tiden denne gangen også...så på meg stemmer det hvertfall...haha...
**Lykke** Skrevet 21. oktober 2010 #21 Skrevet 21. oktober 2010 Var i superform første gang og fikk jente, har vert veldig kvalm denne gang og vet ikke enda, men tror ikke kvalmen er en god kjønnsindikiasjon
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 21. oktober 2010 #22 Skrevet 21. oktober 2010 Morgenkvalm med nr 1, kvalm 24/7 i 4 mnd med nr 2 og nesten ikke kvalm med nr 3. Alle er gutter
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 21. oktober 2010 #23 Skrevet 21. oktober 2010 jeg skal ha jente og har vært veldig lite kvalm
Kidney Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #24 Skrevet 21. oktober 2010 Hihihi, så med andre ord så er det tydeligvis veldig individuelt og ikke noen indikasjon på hvilket kjønn det er. Spennende er det iallefall og nysgjerrig er jeg selvsagt. Fremdeles mange mnd igjen før jeg finner ut hva babyen er
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 21. oktober 2010 #25 Skrevet 21. oktober 2010 Sånn har det vært for meg i mine 4 svangerskap. Vært kjempekvalm med jentene, men ikke med guttene. Søstra mi var så dårlig at hun ble lagt inn på sykehuset i 4.måned, hun fikk gutt... Så jeg vet nå ikke om det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå