Gå til innhold

Til dere som bruker bilder av barna deres som profilbilde på Facebook!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt poeng med hele greia gjelder PROFILbildet!!

Jeg har også bilder av mine barn på nettet, i lukkede album. NettVETT er en fin ting!! Synes forøvrig også at det er masse hysteri...

MEN når man lager seg en profil, enten det er på FB, eller et annet nettsted, så lager man seg en brukerkonto/profil.

Denne inneholder kanskje navn, fødselsdato, bosted, yrke, sivilstand OG BILDE !!

Og det er DETTE bildet som skal være av deg (eller en blomst for den saks skyld)!! Men IKKE av et barn !!

Profilbildet er direkte linket til ditt navn og dine oppdateringer og gjøremål!! Helt feil å bruke en annens bilde!!

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bedring å spore der, nei. Ikke engang et skarve forsøk. Men det er håp for alle, selv om det kan synes tvilsomt i utgangspunktet.

Skrevet

Løp og ta pillen din, deretter kan du leke med noen på din egen alder :)

Skrevet

Føler du at du har fått den behandlingen du trenger? Eller er du gitt opp som et håpløst tilfelle? For sterkt tilbakestående?

Skrevet

Fjas og tanterier. Du kan sperre profilbildet ditt. Slutt og lag dustete drama av ingenting.

Skrevet

Så du er ikke bare dum, frekk og navlebeskuende? Du er treg også? løp avgårde. Pillen og rosa skyer roper på deg *klappe på hodet*

Skrevet

anon. 13:50 du burde kanskje ta en titt innom datatilsynets sider. Kanskje du lærer litt mer om internett du også..

Skrevet

Så ikke gjør det da... Lett irritabel? Det er vel tomrommet som klør...

Skrevet

Du kan sperre bildet så mye du vil det er fortsatt IKKE av deg!!

Svindel heter det...

Skrevet

er et et rop " se jeg har et barn" er hun/han ikke fin.... teit spør du meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...