Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #26 Skrevet 19. oktober 2010 Dette var litt på kanten syntes jeg.. Og det er ikke bare "norske" som er her inne. Skal du irritere deg over de som skriver på Svensk og Dansk også? Det er faktisk ikke alle som er over myndig alder heller.! Og som noen andre skriver, noen er taste feil, noen er dysleksi, og noen er kanskje ikke helt inni Norsken enda.!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #27 Skrevet 19. oktober 2010 Har noen av dere tenk at kanskje ikke alle her inne er av norsk opprinnelse? Det er sikkert noen som prøver å gjøre sitt beste. Har lært seg norsk. Og så blir de mobbet noe så fryktelig for skrivefeil. Og dere lurer på hvorfor det er mye mobbing i skolen?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #28 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har fått svært dårlig oppfølging både hjemme og på skolen. Jeg var et barn som ikke klarte å lære på eget initiativ. Når jeg ble større hang jeg såpass etter at jeg ikke gadd å sette meg inn i rettskrivningen. Det er ikke før jeg ble godt voksen at interessen for rettskrivning meldte seg og jeg prøve så godt jeg kan. Men det er svært ofte jeg får frekke svar fra kvinner som er bedre enn meg til å skrive her inne. Hvorfor har dere et slikt stort behov for å rette på meg hele tiden. Blir så lei.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #29 Skrevet 19. oktober 2010 oi bara...du minner meg ome en venninne jeg har som kan blåse seg opp som en ballong ober oversettingsfeil noen gjør (i bøker)jeg FATTER ikke at det går an å bry seg om slikt! gå og vask doen din med en tannkost,så får du roet deg ned noen hakk...
MissAntrop Skrevet 19. oktober 2010 #30 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg irriterer meg ofte over skrivefeil, men orker verken bruke tid eller energi til å svare på innlegg her inne for å rette på. Så lenge jeg forstår hva som menes og jeg har noe fornuftig å svare på innlegget, gjør jeg det. Hvisk ikke holder jeg kjeft. Kritikk av andres skrivefeil på et offentlig nettforum synes jeg er en uting!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #31 Skrevet 19. oktober 2010 Tror du faktisk dret deg ut med overskriften jeg HI...Haha! Flaut
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #32 Skrevet 19. oktober 2010 Hvis språket er kjempeviktig for deg hadde du kanskje vært oppmerksom på at kjempeviktig skrives i ett ord............
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #33 Skrevet 19. oktober 2010 Ro, ro til fiskeskjær, trådstarter. Ikke sett ut garn hvis du ikke er forberedt på å ta opp fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå