Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan middagg skal du ha i dag? Kansje jeg skal hente seken min. Isje snak til mej. sjoln din er finn. Jeg blir så irritert over rettskrivingen her inne.. Eks setningene ovenfor. Når oppegående mennesker over myndig alder skriver på diverse forum, så syns jeg at minstekravet er å kunne å stille spm korrekt. Det er lavmål å si: "hvordan kjøtt har du handlet?" Alle hører at dette er helt feil!!!!! Og det irriterer vettet av meg!! Det heter da HVILKET! Middag kanskje sekken ikke kjolen fin Og skyld ikke på dysleksi! Man kan fortsatt snakke om man har dysleksi.. Og da vet man at det heter hvilket og ikke hvordan!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 "så synes jeg at minstekravet er å kunne å stille spm korrekt"... Ditt troll
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Tror du møtte deg selv kraftig i døra nå.... hehehehe En overskrift begynner med STOR bokstav, og og det er 2 t'er i rett.. ) Ellers kan jeg være enig i at skrivenivået her inne er begredelig !!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Noe er dialekt, noe er skrivefeil og noe er sikkert tastefeil, bryr meg egentlig ikke. Så lenge jeg forstår hva folk mener, så bryr jeg meg ikke så hardt om noen skrivefeil. Jeg syns det er mye mere irriterende å høre voksene folk bruke ordet liksom til alt mulig rart. Man høres så lite inteligent ut, når man avslutter annenhver setning med liksom (eller lissom).
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 He.. he.. Du tuller nå?? For å kunne kritisere andre på rettskrivingen, burde man i hvert fall kunne klare å skrive selv!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Det var nok du som møtte seg selv i døren nå... Dersom du ikke forstod ironien i de første setningene så tror jeg du bør tenke deg om før du svarer på innlegg.. Klem trådstarter.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Det var nok du som møtte seg selv i døren nå... Dersom du ikke forstod ironien i de første setningene så tror jeg du bør tenke deg om før du svarer på innlegg.. Klem trådstarter.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-) Slit det med helsa! Det heter uhemmet! Ikke uhemma.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg syntes det er patetisk og rette på feil slik mange av dere gjør. Dere gjør det på en kvalmende måte og prøve å heve dere over de som ikke skriver rett. Når man tar noen på rettskriving klarer man å ta de på et personlig plan på et forum hvor folk er anonyme. Det er ikke rettskriving som betyr mest for dere. Dere elsker følelsen av å være bedre enn den andre og dere kommer ofte til kort i diskusjoner og har ikke annet å banke i bordet med.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Noen blir rett og slett for lite pult.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, noen kunne virkelig trengt en orgasme ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Du tar helt feil nå. Jeg er helt ærlig når jeg skriver at det irriterer meg noe enormt. Skriftspråket er kjempe viktig for meg. Og trådstarter har nok gjort denne overskriften med vilje. Hun fikk hvertfall meg til å sperre øynene opp..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Det er lavmål å dra det seksuelle inn i en slik debatt. Det viser bare at dere ikke har noe sakelig å komme med, men føler at dere har noe dere skulle ha sagt likevel. Det er bare trist. Jeg kommenterer nok ikke mitt sexliv på denne tråden, men kan godt gjøre det på en annen tråd for å stille deres trang til å kommentere mitt sexliv.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Det renner sæd nedover lårene mine.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Hvis du ikke blir sint og ufyselig når du retter på folk, så mener jeg ikke deg. Men det er ikke å stikke under en stol at de fleste som irriterer seg er bare ute for å lage kvalme. Det er ikke alle som bryr seg så veldig om rettskrivning. Respekter det da. Når du ser en lost case som ikke ønsker din hjelp, hva er vitsen?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #19 Skrevet 19. oktober 2010 Synes det var svært dårlig ironi, HI! Da burde innlegget ditt hatt mange flere "feil" i den delen du spilte saklig...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #20 Skrevet 19. oktober 2010 Det var ikke ironi. Det var en svært dårlig unnskyldning for å vri seg ut av en svært pinlig situasjon! Man trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #21 Skrevet 19. oktober 2010 Ikke så lett å skrive alt riktig når mannen min tar meg bakfra mens jeg skriver.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #22 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg forstår irritasjonen din, HI. Men syns du overreagerer litt Jeg er også av dem som lett henger seg opp i skrivefeil, til den grad at det kan gå ut over innholdet. Men ikke så mye her inne, det er mer i aviser og skolemateriell. Da reagerer jeg. Her inne er det mer uhøytidelig, og da går det greit for meg. Men jeg humrer mange ganger for meg selv mens jeg leser, for diverse skrivefeil her er jo direkte fornøyelige Jeg så en reklame på TV en stund, om et vaskemiddel. Han som snakket der, sa "en helt ren vaskeresultat". DET henger seg fast.... hahaha... Språket er viktig, og en bør bestrebe å skrive korrekt over alt. Men slik er det ikke alle som tenker, og da ser en resultatet. Og det er sant, det du sier - ikke alle kan skylde på dysleksi. Noen har bare hørt ordet, men vet neppe hva det innebærer. Men de har forstått at da kan de slippe å være så nøye på rettskrivingen
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #23 Skrevet 19. oktober 2010 Det er jeg enig i. Jeg mener det er respektløst å kommentere rettskrivingen på en tråd skrevet av en fortvilet førstegangsfødene med viktige spm for henne. Det jeg gjorde var å starte en tråd for å få ut det jeg mente om rettskrivingen her inne. Om noen bryr seg eller ikke er ikke motivasjonen. Hormonene må få utløp noen plasser:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #24 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, for når man ser på trådoversikten på forumet ser man bare overskriften. Du gikk nok inn på denne tråden fordi du ville arrestere HI på overskriften.. For man er vel ikke så dum at man starter tråd om rettskriving med feil?... Syns dette funket jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå