Gå til innhold

kikker deres menn mye på andre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart han gjør det, og det er helt naturlig at man ser litt. Det gjør vi jenter også, men det er bevist at menn har dårligere sidesyn enn oss kvinnfolk og derfor synes det bedre at de kikker. De må vri litt mer på hodet.

Han er ikke enn så veldig stor titter, men det er vel ikke unormalt at man syns andre damer ser pen ut, fordi om man har dame selv. Det betyr jo ikke mer enn at bare syns de ser bra ut. Hva så.. det er deg han vil ha!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som jeg har lagt merke til, men han gjør det sikkert.

Jeg ser jo også på andre menn om de er kjekke f eks.

Ser ikke helt problemet med det.

Det er temmelig langt fra å se på det andre kjønn til å være utro.

Man eier ikke hverandre selv om man er i et forhold, og å forby den andre parten noe så uskyldig som å se på andre synes jeg ikke noe om.

Jeg hadde blitt kvalt om min mann sa at jeg ikke fikk lov å se på andre som ser bra ut. Vi er da fortsatt selvstendige mennesker.

Synes det er mer respektløs å gi hverandre forbud i et forhold, det vitner hvertfall ikke om tillit.

Skrevet

Dere som påstår at mennene deres ikke kikker, det stemmer ikke.

Jeg jobber i en bedrift med 250 ansatte, fleste menn. Jeg er den eneste unge jenta der og jeg ser jo selv at gutta glaner på meg. Mer enn det som er vanlig..

Så når mannen din er på jobb eller ute alene gjør han nok det..

Det blir så dumt å si min mann gjør aldri det. Da er det noe galt med mannen din i såfall..

Skrevet

Det er da ingen som hevder at mennene deres IKKE ser på damer?

Men flere, meg selv inkludert, har ikke sett dette, ergo gjør mannen det i så fall diskre, eller når kona ikke er der. Mannen til HI hører tydeligvis til den gruppen menn som mener det er helt greit å glane åpenlyst, noe hun finner ubehagelig. Det forstår jeg godt.

Alle som ferdes ute blandt folk vet da at det er forskjell på folk. Noen glaner åpenlyst, andre gjør ikke det. Sånn er det jo også blandt kvinner. Noen av mine venninner er ekstremt opptatt av kjekke mannfolk og blir helt gira når det kommer en kjekk mann, andre er ikke så opptatt av det. Sånn er da menn også.

Skrevet

Helt enig Dunder, du finner begge varianter blant begge kjønn. Jeg er selv ekstremt lite opptatt av å kikke på andre menn. Det finnes GARANTERT også menn som ikke er så interessert i å kikke på andre damer. Hvorfor tror så mange at alle menn er en enkel, homogen, neandertalsk gruppe?

Og ja; det både barnslig og harry å glane åpenlyst på andre damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...