Gå til innhold

kikker deres menn mye på andre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer gjør det, ganske mye i mine øyne..

han sier at det er lov å kikke, og at han bestandig finner feil med alle han ser på unntatt meg.

og det er jo meg han kommer hjem til uansett, og meg han er sammen med.

jeg blir så usikker på han når det er sånn, ikke at jeg tror han kan være utro akkurat, men...

uansett om det er på tv eller i virkeligheten så kikker han myye.

er dette normalt??

min forrige samboer kikket aldri på noen, ikke så åpenlyst som min nåværende gjør ihvertfall, så dette er heeelt uvant for meg :-/

eller er det kansje positivt at han er så åpen om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjør ikke det, han ser jo såklart om ei jente er pen og fin, men han ser ikke to ganger liksom...Og om han gjør det mens jeg ikke er med, er han så dum at han forteller meg det da :P " var ei jente som kjørte forbi meg på rulleski, måtte snu meg å se på rompa hennes".. Sa til han at han ikke trenger å si det til meg da :P

Skrevet

Jeg har aldri merket at mannen min har gjordt det, men han gjør det nok når jeg ikke er tilstedet:) Uansett, så tror jeg det er ganske normalt å titte på det motsatte kjønn, men selvfølgelig ikke så åpenlyst at det blir et irritasjonsmoment. Jeg må innrømme at jeg titter på gutter en gang i blant, men glemmer de like fort igjen*s*

Skrevet

Næh, ikke så mye.. er vel heller jeg som innbiller meg det ;))

Og jeg tror at han vet at jeg ikke liker at han skal kikke på andre jenter når jeg står ved siden av han, sånn at han da tenker over at han ikke skal gjøre det.. er no skjønn da, hehe..

Jeg har spurt ett par ganger om han så på den eller den (på kødd), og da benekter han for harde livet og sier at da har han i såfall ikke gjort det bevisst, for det kan ikke han huske eller fått med seg, hehehe

Skrevet

Nei, gubben kikker ikke på andre damer så vidt jeg vet. Det handler om å ha respekt for hverandre mener jeg. Om han gjør det når jeg ikke er sammen med ham aner jeg ikke, men jeg tror faktisk ikke han gjør så mye av det da heller. Han gjorde det kanskje litt da han var yngre, men har aldri vært så veldig "glanete" av seg.

Skrevet

Men hva er "mye"?

Selvsagt glor han på andre damer, hehe :o)

Skrevet

Det gjør han helt sikkert men jeg har ikke lagt spesielt merke til det. Men nå er vi aldri ute heller da. Han jobber derimot på en arbeidplass med sikkert 90 % kvinner (sykehus) så ser ikke bort i fra at han ser litt ekstra om han ser en pen dame der. Det er vel ikke noe farlig da? Alle ser vel. Jeg kikker iallefall litt ekstra om jeg ser en dødspen jente eller gutt.

Skrevet

Jada det gjør han, men om han ikke er diskre blir jeg forbanna. Respektløs ovenfor både meg og kikkeobjektet å glo åpenlyst.

Skrevet

Min ser nok garantert. Men det må han bare gjøre. Men han får ikke "lov" til å snu seg etter andre damer e.l. når vi er ute sammen :) Det er respektløst. Men jeg ser jo om det går en pen mann eller dame forbi jeg også. Men jeg snur meg ikke. Og glemmer de like fort.

Skrevet

Sannsynligvis. Men jeg kikker på andre menn. Jeg synes det er helt normalt.

Så lenge det er bare "se og ikke ta på" så er det greit for min del.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Selvfølgelig gjør han det. Han kan godt kommentere også om noen har et fantastisk hår for eksempel, og da er jeg som regel enig. Det kan til og med være jeg som gjør han oppmerksom på en vakker kvinne, jeg kjenner jo smaken hans ;-)

Jeg ser ser også på flotte menn, og vi fleiper gjerne med at nå er dama di/ elskeren din på TV, og det er helt ufarlig. Livet ville jo blitt trist om man aldri skulle få lov å nyte synet av andre vakre mennesker bare fordi man har valgt seg ut én.

Skrevet

Er det ikke både uhøflig og litt barnslig å gå og åpenlyst glane på andre damer?

For ikke å snakke om litt "harry" å gjøre det hvis mannen har ei anna dame ved siden av seg?

Skrevet

Jeg føler med deg. Unnskyld at jeg sier det, men det han forteller deg er ganske billig søppel som blir servert for å roe deg ned. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det, men jeg kjenner gutta godt...

Han finner bestandig feil på alle andre unntatt deg? Kjære deg, det der vet du er bullshit...

Normalt eller ei, du liker det tydeligvis ikke, og ikke alle menn er slik. Min kjære titter kun på hvor mye ved folk har stablet utenfor huset sitt, og traktorer han kunne tenkt seg...mens min forrige mest sannsynlig visualiserte kopulering med alle han kunne på øye på.

Det er forsåvidt i egentlighetens verden ganske realistisk at både menn og kvinner titter på andre, og er man tro i sitt hjerte så er det vel greit også, mener jeg. Men å lire av seg sånt svada som den setninga der oppe...det er smakløst.

Skrevet

Selvsagt. Det gjør alle menn, akkurat som de aller fleste kvinner ser på flotte menn. Har ingenting med utroskap å gjøre.

Skrevet

Min mann er mest opptatt av damenes rumper. Han kan ikke la være å se på dem. Og så får han ståpikk, som jeg må ta meg av.

Skrevet

Hva mannen min gjør når jeg ikke er tilstede aner jeg jo ikke,men han kikker/snur seg aldri etter andre damer når jeg er tilstede. Det ville ha vært utrolig respektløst, syns jeg. Han påstår at han aldri snur seg etter andre damer, hvorfor skal han det når han har drømmedama ventende hjemme. Sier han da. ;)

Du får begynne å snu deg åpenlyst etter andre menn da, bite deg litt i leppa samtidig, slikke deg på leppene og fingre med håret. Sånn som jenter gjerne gjør når de flørter. ;)

Skrevet

Jeg synes naturen er veldig vakker her jeg bor. Men jeg tar meg i å beundre naturen også andre steder jeg farer forbi. Sånn er det bare.

Skrevet

Ja, men ikke åpenlyst. Men vet han kikker i det skjulte, mye på nettet for eksempel.

Ingen utroskap i bildet på noen måte, jeg tror menn bare er sånn (mer eller mindre da). Vanskelig å nekte dem å kikke på en pen dame, det er vel som å amputere noe for dem...

Skrevet

Det er mulig han gjør det, men jeg har aldri lagt merke til det og vi har vært sammen i mange år.

Personlig synes jeg sånn åpenlys beundring med seksuelle undertoner er skikkelig harry, og vitner om mangel på dannelse. Selvfølgelig kan jeg ofte se menn som er sexy men det går an å være diskre. Å sitte i stua å stønne: "Å, sjekk den rumpa!" når en eller annen sexy person viser seg på tv blir litt som å rope fra badet: "Hei, kjære, kom å sjekk den store bæsjen jeg har bæsjet!" Æsj. Harry.

Skrevet

hahaha......så enig, så enig Dunder. Det er utrolig pubertalt å sitte å sikle etter andre, heldigvis er mannen min over puberteten.

Skrevet

Dunder har åpenbart ikke forstått et kvekk. Eller så er hun bare frigid, og mannen hennes kastrert. Dusteprat å komme trekkende med det bæsjepratet. Men det illustrerer vel bare hvilket utviklingstrinn hun befinner seg på mentalt.

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Han ser nok på andre damer, men ikke mens jeg er sammen med han:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...