Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #26 Skrevet 18. oktober 2010 Du driter deg ut for du sier først at du skrev feil årstall, 1982 i stedet for 1992.. Men dersom det var 1992 som var riktig, så kan det heller ikke stemme at du lagde denne kaken til en konfirmasjon i 2009, da var isåfall konfirmanten 17 år.. Tviler ikke på at du er flink å lage kaker, men jeg tipper du supplerer litt på bloggen med bilder av kaker som ikke er dine egne..
det er berre mordi Skrevet 18. oktober 2010 #27 Skrevet 18. oktober 2010 20.24, gå å skaff deg litt folkeskikk og ikke vær så jævla masete.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #28 Skrevet 18. oktober 2010 Det var HI som sa at hun konfirmerte seg i 2009, ikke Gulesider...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #29 Skrevet 18. oktober 2010 Hvor står det at denne personen konfirmerte seg i 2009? Jeg kan ikke finne noe om det jeg. Og uansett, hvilken rolle spiller det? Hvorfor bryr dere dere med hva en ukjent person på en nettside gjør, sant eller usant?
Villa Perlesukker Skrevet 18. oktober 2010 #30 Skrevet 18. oktober 2010 Sjekk alle kakebildene da og hvilken bakgrunn de har. Benken er den samme på alle bildene. Nå har jeg flyttet og er benken lysere.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #31 Skrevet 18. oktober 2010 herregud... dette utviklet seg slik jeg ikke hadde tenkt!! jeg som er hovedinnlegger og jeg mente ingenting vondt og det har jeg sagt til gulesider også!! jeg stussa bare over at det stod 1982 og 2009, og det ser man på bildet helt nederst... samma det da vel! kan hende jenta konfirmerte seg et år eldre?? kan være en annen trosretning eller så kan hun gå klassen under... er mye som kan spille inn... hva tror dere om dama?? at hun ikke lager kakene selv? er folk spå misunnelig på folk som er flinkere enn dem i noe?? er ikke så utrolig at folk er flinke til å tegne eller synge så folk kan da være flinke til å lage kaker også! gi faen i å henge ut folk... sorry for at tråden utvikla seg sånn som det her gulesider... var jo ikke mente sånn...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #32 Skrevet 18. oktober 2010 http://2.bp.blogspot.com/_jw-q29qsMFU/TLv8c_1oC9I/AAAAAAAAAOY/w4Xjo6RWjY0/s1600/CIMG0142.jpg Det står her at hun konfirmerte seg i 2009, uten at det betyr en dritt anet enn at baker'n var full da kaka ble pynta, selv om den er råstilig.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #33 Skrevet 18. oktober 2010 Fy faen. Vet ikke hvem som er verst; de patetiske folka som faktisk sitter hjemme og spekulerer i hvorvidt et vilt fremmed menneske har laget en kake selv eller ei, eller Gulesider som føler hun må bevise noe for disse små, triste menneskene. Av og til, som i kveld, er dette nettstedet en sørgerlig plass å være.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #34 Skrevet 18. oktober 2010 Har ikke fulgt hele debatten her, men takker for link til den flotte siden. Blir kjempeinspirert og synes denne gulesider damen er veldig dyktig. Kommer nok til å titte innom der fremover, for inspirasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå